Als ie een vrouw had afgetuigd zal de reactie heel anders zijn geweest.quote:
Ik heb nog geen afmelding gezienquote:
Lijkt me tikkeltje ijdel maar dromen mag altijd zong Koosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik heb echt hoop 🙂, als ie tóch mee mag doen wint hij ook.
Ja duh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ie een vrouw had afgetuigd zal de reactie heel anders zijn geweest.
16uquote:
Het zou me niet eens verbazen als hij zonder mee te doen alsnog het meest gestreamde nummer blijft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Aadrianus het volgende:
3.226.576 weergaven 9 mei 2024 #1 in Trending
Joost Klein from the Netherlands performed ‘Europapa’ in the Second Semi-Final of Eurovision 2024 in Malmö, Sweden
Dit is de mooiste dikke vinger om op te steken naar de EBU.
Joost en zijn team hebben ook nog te maken met eventuele strafrechtelijke gevolgen, dus het is maar de vraag hoeveel die mogen zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel raar dat nu ze toch gediskwalificeerd zijn er niemand zegt waar het nu eigenlijk over gaat, inclusief Joost of zijn team.
Nee dat gaan ze ook niet doen, EBU krijgt nu wel een koekje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef viceversa het volgende:
Jongens heb nou geen valse hoop ze gaan de DQ niet terugdraaien.
Ze moeten iets gaan doen de organisatie. Waarschuwing Israël is echt veel te licht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef viceversa het volgende:
Jongens heb nou geen valse hoop ze gaan de DQ niet terugdraaien.
Terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze ook niet doen, EBU krijgt nu wel een koekje van eigen deeg.
quote:
NRK (Noorse AVROTROS)quote:Een bron bevestigt tegenover NRK dat het crisisoverleg in het Songfestivalkamp zal plaatsvinden.
De crisisbijeenkomst zal plaatsvinden tussen de drie landen die niet zijn komen opdagen en de EBU.
Verschillende landen verschenen niet in de vlaggenparade tijdens de podiumrepetitie die momenteel in Malmö plaatsvindt.
Zwitserland, Griekenland en Ierland namen niet deel aan de vlaggenparade.
Ook Ierland is zaterdag niet komen opdagen voor de tests.
De reden is nog steeds onduidelijk.
En de EBU heeft het helemaal over zichzelf afgeroepen. En dat begon al lang voordat Joost gediskwalificeerd werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |