Wat zijn de feiten? BVDank.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Evangelion het volgende:
Dat jij niks met feiten hebt wisten we al.
De enige die Joost niet terug wil is de EBU. De enige die Israel wel wil is ook de ebu. Het publiek wil joost, geen Israëlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat Israël laten blijven gewoon niet meer kan nu. Of Israël moet weg, of Joost terug. Allebei beslissingen waar ze totaal niet vrolijk van gaan worden.
Zou heel mooi zijn. Maar als puntje bij paaltje komt... Vergeet niet dat er allerlei contractuele verplichtingen zijn etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Fretwork het volgende:
Die zero tolerance gaat de EBU heel veel gezeik opleveren. Joost zal vast niet terug komen, maar ik denk dat we geen 25 artiesten gaan zien.
Maar wat nu gebeurd staat niet geheel los van Joost he, dit was niet gebeurd zonder DQ Joost denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar ik ben even in de war: gaan we het hier nou weer over Joost hebben, waar dit topic (dacht ik) voor is, of blijven we hier zoals de afgelopen uren eigenlijk het hele gebeuren bespreken, inclusief allerlei landen die hun los van Joost staande problemen met Israël hebben?
Lijkt me een gevalletje van contracten / NDA's....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel raar dat nu ze toch gediskwalificeerd zijn er niemand zegt waar het nu eigenlijk over gaat, inclusief Joost of zijn team.
Tik op de vingers is echt te weinig. Die landen willen echt dat ze gediskwalificeerd wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:37 schreef Mani89 het volgende:
DSQ Joost gaan ze echt nooit meer terugdraaien, wisjfoel sinking. Ze geven waarschijnlijk Israhel een tik op de vingers als gebaar richting de rest en dooooorrrrr.
Ik stoor me er niet zo aan, zolang het maar met bronnen is en over het ESF gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar ik ben even in de war: gaan we het hier nou weer over Joost hebben, waar dit topic (dacht ik) voor is, of blijven we hier zoals de afgelopen uren eigenlijk het hele gebeuren bespreken, inclusief allerlei landen die hun los van Joost staande problemen met Israël hebben?
Dit is geen rocket science toch? Al dagen bekend dit, alleen de israel lovers hier zitten deze posts weg te editten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Za het volgende:
Mijn post is weggevallen door een slotje denk ik, dus post het nog eens.
Het voorval, ik ben er 100% zeker van.
Gezien het een geval met een fotografe betreft, ben ik er zeker van dat Joost niet wilde dat ze een foto maakte van hem tesamen in beeld met de zangeres van Israel. Dit is hij steeds uit de weg gegaan omdat hij deze associatie niet wilde.
De bedreiging zal geen fysieke zijn geweest maar een materiële, bv, wanneer je de foto toch maakt sla ik de camera uit je handen, of woorden van gelijke strekking. Niet meer niet minder.
Mwah, genoeg Israël supporters hoor. Daarom zouden ze best eens kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De enige die Joost niet terug wil is de EBU. De enige die Israel wel wil is ook de ebu. Het publiek wil joost, geen Israël
Nee, daar gaat gezeik van komen. Heel heel heel veel gezeik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:37 schreef Mani89 het volgende:
DSQ Joost gaan ze echt nooit meer terugdraaien, wisjfoel sinking. Ze geven waarschijnlijk Israhel een tik op de vingers als gebaar richting de rest en dooooorrrrr.
Eigen schuldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Die tijdsdruk lijkt mij wel kut voor de organisatie
Dit is gewoon een soort livetopicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Komop man, ga nou geen illusies maken. Joost doet niet mee vanavond, klaar. Het is geen "potentiële optie" o.i.d.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
Mogelijke oplossingen;
Ze diskwalificeren Israël. Dan stopt de financiering van het festival. Gaan ze nooit doen.
Ze doen niets. Dan zullen landen acties ondernemen.
Ze laten Nederland terug in de competitie en geven Israël sanctie. Dan zal de rust wederkeren
Ze kunnen Israël bijvoorbeeld een andere sanctie opleggen omdat ze de overtreding anders kwalificeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat Israël laten blijven gewoon niet meer kan nu. Of Israël moet weg, of Joost terug. Allebei beslissingen waar ze totaal niet vrolijk van gaan worden.
Ik vind het zo irritant dat er nergens een quote of iets gelekt is van wat er gezegd is qua bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is geen rocket science toch? Al dagen bekend dit, alleen de israel lovers hier zitten deze posts weg te editten.
Oh ik bedoelde het ook zeker niet als 'ik stoor me er aan', alleen heb ik de aandachtsspanne om één topic open en bij te houden en wil ik even zeker weten dat dit dan wel de juiste is voor alles voorlopigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet zo aan, zolang het maar met bronnen is en over het ESF gaat.
Treiteren en lastig vallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze kunnen Israël bijvoorbeeld een andere sanctie opleggen omdat ze de overtreding anders kwalificeren.
Welk reglement zou Israël trouwens hebben overtreden?
En dan komt daar dus gezeik van. Wat gaan ze doen als 3 landen dan afhaken? En mogelijk nog meer uit solidariteit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze kunnen Israël bijvoorbeeld een andere sanctie opleggen omdat ze de overtreding anders kwalificeren.
Welke reglementen zou Israël trouwens hebben overtreden?
Maar dat gaat toch over Joost?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |