Setje rubber aantrekhandschoenen in je tas stoppen? Die zijn minder lomp groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues Eerder uitdoen is beter van niet. Moet ze wat vaker optrekken en op een andere manier dan ik deed. Alleen is blij schouder daar momenteel niet zo blij mee. Thuis gaat het nog, dan gebruik ik het aantrekding maar om die nou mee te nemen (google maar op steve+)
Ik kreeg vorige week een mailtje van New York Pizza dat ze me gemist hadden omdat ik al lang niets besteld had. Als lokkertje 2 pizza’s voor de prijs van 1. Da’s voor mij 3 dagen eten, vanavond de laatste stukkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendinnetje wat ESF komt kijken belde dat ze ook eerder kon.
En of ze Chinees moest meenemen![]()
Altijd leuke dealsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een mailtje van New York Pizza dat ze me gemist hadden omdat ik al lang niets besteld had. Als lokkertje 2 pizza’s voor de prijs van 1. Da’s voor mij 3 dagen eten, vanavond de laatste stukken
Je hebt een oven....quote:
en pizza deeg, maar niks voor er opquote:
ananas en tomaat en kaas, en eventueel hamquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en pizza deeg, maar niks voor er op
mn chef is aan het werk
mafkees met je ananusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
ananas en tomaat en kaas, en eventueel ham
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
ananas en tomaat en kaas, en eventueel ham
3 dagen NY pizzaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een mailtje van New York Pizza dat ze me gemist hadden omdat ik al lang niets besteld had. Als lokkertje 2 pizza’s voor de prijs van 1. Da’s voor mij 3 dagen eten, vanavond de laatste stukken
Zo met zonnig weer ziet een uithoek zoals Bremerhaven er zelfs aantrekkelijk uit, veel plezier daar!quote:
Hopelijk heeft Ik Vertrek meegefilmdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:46 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! ik leef nog steeds.
belachelijk druk gehad met het klaar maken van de BNB, de eerste gasten zijn dit hemelvaart weekend geweest. ( ze gaan morgen weg)
verder vandaag de maai tractor weer een zwengel gegeven, accu heeft de winter overleeft, de uitlaat niet, dus daar moet uik nog een keer naar kijken. en de electrische fiets die ik kreeg voor een doos vol met postzegels doet et ooki prima. al moet ik nog wel een beetje wennen aan de trapondersteuning
heerlijk om te lezen dat het in NL ook prima weer is, de thermometer IN de zon geeft hier 40 graden aan, beetje een opschepper is het
Zo heet die handel niet jonguhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Pasta del natta, vaste prik als ik in De onderweg ben[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |