Dat zou wel fucking slim zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet helemaal, denk ik. Vrij grote kans dat dit gaat over Israël, en als je daarvan zegt dat ze je hebben geharassed moet de EBU dat heel serieus nemen en Israël helaas diskwalificeren voor de finale.
Volgens Sherrie B is de mens nooit op de maan is geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complottheorieën hoor maar is dit niet gewoon de "dezelfde impact als de maanlanding" waar mijnheer Klein al een tijdje over spreekt?
Dat die journalisten intimideren kan dat meisje van Israel toch niks aan doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet helemaal, denk ik. Vrij grote kans dat dit gaat over Israël, en als je daarvan zegt dat ze je hebben geharassed moet de EBU dat heel serieus nemen en Israël helaas diskwalificeren voor de finale.
Er is iets aan de hand!quote:
Bedoel je van een land dat geen (lands)grenzen respecteert? En nee, ik heb het niet over de VSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Is dat toevallig dezelfde delegatie die dat bij NL en Spanje en andere landen hebben gedaan?
Het zijn niet alleen de journalisten, maar delegatie members van Israel, meisje zelf niet nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat die journalisten intimideren kan dat meisje van Israel toch niks aan doen
Ah. Die willen de stemmen van Joost graag hebben. Wat nu anti-EBU stemmen geworden zijn.quote:
Denk wel het feit dat Joost gediskwalificeerd is om hetzelfde (of zelfs minder) er iets mee te maken kan hebben.quote:
Of een fikkende molenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:45 schreef Rnie het volgende:
In plaats van het extreem overdreven gedrag tijdens de "punten weggeef show", moet Nikki gewoon heel koud de puntjes voorlezen en dan weglopen.
Dat zal ze leren…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:45 schreef Rnie het volgende:
In plaats van het extreem overdreven gedrag tijdens de "punten weggeef show", moet Nikki gewoon heel koud de puntjes voorlezen en dan weglopen.
Is het inderdaad ongerelateerd?quote:
Het EBU gaat voor een hoop basaalcelcarcinomen zorgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Te veel drama voor me. Ik ga lekker de zon in.
Eerste kwalificatie nadat de finale is gehaaldquote:
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:41 schreef roos94 het volgende:
Geen landen die ook de handdoek in ring gooien nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |