is gewoon typische nikszeggende PR-taal allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:54 schreef Evenstar het volgende:
Dat men Israël er bij haalt is toch niet gek als je kijkt hoe zij zich gedragen daar in Malmö.
EBU heeft het over zero-tolerance en dat iedereen zich veilig moet voelen. Ondertussen zijn er meerdere beelden en posts op social media met bewijs dat sommigen van de Israëlische delegatie zich niet gedragen en zelfs deelnemers letterijk als "target" neerzetten op social media. Spanje, Ierland, Nederland, hebben er allemaal mee te maken gehad. Als je echt serieus bent in je zero-tolerance dan pak je dit ook aan. Anders lul je maar wat en ben je niet serieus te nemen.
Maar wat de Israël delegatie wel of niet doet heeft weinig te maken met of joost gedisqualificeerd wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet grappig en dit is wel relevant.
Dit conflict waar Joost voor geschorst is tussen Joost en productiemedewerker.
Maar de delegatie van Israël is al over grenzen gegaan die ook twijfelachtig zijn. En die mogen wel blijven.
En dan gaat het helemaal niet over de oorlog.
Misschien moeten ze dan eens zeggen WAT er gebeurd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Albanië, Estland, Spanje spraken zich al uit dat het volslagen overdreven is. Ik gok zomaar dat er weinig tot niets is gebeurd en zijn diskwalificatie buitenproportioneel is
Toch bijzonder dat juist de media en journalisten niet met bronnen komen. Als dit zo is dan is je hele beroepsinstinct toch om het naar buiten te brengen? En ze kunnen je niet echt tegenhouden want iets met persvrijheid enzo.quote:
We weten dat het besluit is genomen. Ik ga er persoonlijk niet vanuit dat hij zonder goede reden eruit wordt gegooid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
We weten niks. Ook niet of het terecht is of niet.
Als er een politie-onderzoek loopt is het niet het eerste de beste gerucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Lulverhalen. Iemand op nonactief stellen mag niet bij de eerste de beste geruchten. Anders zou iedereen vogelvrij zijn.
Waarom EBU niet beschuldigen en Joost wel, terwijl het ook niks kan voorstellen, zoals Cornald Maas aangeeft?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk dit is natuurlijk hartstikke kut maar ik ga die EBU nergens van beschuldigen. Een diskwalificatie is keihard en dus zal het wel op zijn plaats zijn. Ik ga dit gewoon Joost verwijten. Joost je hebt een ons teleurgesteld.
Omdat Joost uitgesproken tegen de oorlog is en dat is een mening die als een rode lap op een stier werkt bij menig Israeliër.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:58 schreef KingRoland het volgende:
oke dus er komen dus heel veel tweets en geruchten dat de delegatie van Israel zich niet kan gedragen
bron: tweets in dit topic.
begint een beetje irritant te worden nu. iemand een idee wat er is gebeurd? of waarom ze zich zo gedragen?
Het minste dat je kunt concluderen is toch wel dat het ESF bepaald geen feestje is dit jaar.quote:
Stories posten van andere deelnemers die dat niet willen dan bijdehande commentaren bijzetten als anti semiet.quote:
Het enige dat we weten is dat hij verdacht wordt van bedreiging. En dat de politie na de verhoren heeft besloten om de zaak over te dragen aan het Zweedse OM. Dat er ‘niets’ gebeurd is lijkt me dan sterk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Albanië, Estland, Spanje spraken zich al uit dat het volslagen overdreven is. Ik gok zomaar dat er weinig tot niets is gebeurd en zijn diskwalificatie buitenproportioneel is
Dat zou ik nou juist niet willen zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Het minste dat je kunt concluderen is toch wel dat het ESF bepaald geen feestje is dit jaar.
Ik denk, maar ook dat is speculatie, dat als de beschuldigingen zwaar waren geweest, dus ongeacht Joost zijn versie van het verhaal, de AVROTROS en Cornald Maas, hem niet zo gesteund zouden hebben. Denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Joost zegt 'het valt wel mee, dit is zo en zo gegaan' is het de taak van hen om dat te geloven en voor hun belang op te komen.
Misschien heeft hij wel gezegd 'je hebt zelf grote schouders' tegen die medewerkster. Of haar bij een verkeerde pronoun genoemdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan eens zeggen WAT er gebeurd is.
Maar mag je dan geen vragen stellen dat jij wel een boete krijgt en je buurman niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar wat de Israël delegatie wel of niet doet heeft weinig te maken met of joost gedisqualificeerd wordt.
Als je door rood rijdt heeft je boete niets van doen met of je buurman wel of niet door rood rijdt en wel of geen boete daarvoor krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |