Eens, en dan hoef je Israel echt niet eruit te gooien maar wel de accreditatie van die gasten van de delegatie die dat doen intrekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:54 schreef Evenstar het volgende:
Dat men Israël er bij haalt is toch niet gek als je kijkt hoe zij zich gedragen daar in Malmö.
EBU heeft het over zero-tolerance en dat iedereen zich veilig moet voelen. Ondertussen zijn er meerdere beelden en posts op social media met bewijs dat sommigen van de Israëlische delegatie zich niet gedragen en zelfs deelnemers letterijk als "target" neerzetten op social media. Spanje, Ierland, Nederland, hebben er allemaal mee te maken gehad. Als je echt serieus bent in je zero-tolerance dan pak je dit ook aan. Anders lul je maar wat en ben je niet serieus te nemen.
Dat is niet grappig en dit is wel relevant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch grappig dat iedereen Israël erbij haalt terwijl die er niets mee te maken hebben.
Het is productiemedewerker vs joost
We weten niks. Ook niet of het terecht is of niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk dit is natuurlijk hartstikke kut maar ik ga die EBU nergens van beschuldigen. Een diskwalificatie is keihard en dus zal het wel op zijn plaats zijn. Ik ga dit gewoon Joost verwijten. Joost je hebt een ons teleurgesteld.
Ik praat het niet goed. Als hij inderdaad iets heeft gedaan, prima, straf het. Niks mis mee, moet zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel raar. Je kunt bedreiging niet goedpraten want pietje doet ook zus en zo
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk dit is natuurlijk hartstikke kut maar ik ga die EBU nergens van beschuldigen. Een diskwalificatie is keihard en dus zal het wel op zijn plaats zijn. Ik ga dit gewoon Joost verwijten. Joost je hebt een ons teleurgesteld.
Hoe durft een vrouw iets te zeggen inderdaad! Wat voor druif maakt die eerste opmerking dan zegquote:
Kennelijk moet je aangifte bij de politie doen en dan telt het.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet grappig en dit is wel relevant.
Dit conflict waar Joost voor geschorst is tussen Joost en productiemedewerker.
Maar de delegatie van Israël is al over grenzen gegaan die ook twijfelachtig zijn. En die mogen wel blijven.
En dan gaat het helemaal niet over de oorlog.
Ten minste ja. Ik zou ook niet graag zien dat ze Joost eruit hadden gehaald om Gover Meit iets had gedaan bijvoorbeeld. Maar nu lijkt er niks te gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, en dan hoef je Israel echt niet eruit te gooien maar wel de accreditatie van die gasten van de delegatie die dat doen intrekken.
Joost mag het wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is de grote olifant in de ruimte, als we dat wisten konden we ook een oordeel vellen.
Precies. Ik zeg ook niet gooi Israël er uit om die reden, maar gooi die gast er dan in ieder geval uit. Als EBU sta je dan ook meteen veel sterker met je zero-tolerance verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, en dan hoef je Israel echt niet eruit te gooien maar wel de accreditatie van die gasten van de delegatie die dat doen intrekken.
Albanië, Estland, Spanje spraken zich al uit dat het volslagen overdreven is. Ik gok zomaar dat er weinig tot niets is gebeurd en zijn diskwalificatie buitenproportioneel isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
We weten niks. Ook niet of het terecht is of niet.
Wat hebben die gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de delegatie van Israël is al over grenzen gegaan die ook twijfelachtig zijn. En die mogen wel blijven.
is gewoon typische nikszeggende PR-taal allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:54 schreef Evenstar het volgende:
Dat men Israël er bij haalt is toch niet gek als je kijkt hoe zij zich gedragen daar in Malmö.
EBU heeft het over zero-tolerance en dat iedereen zich veilig moet voelen. Ondertussen zijn er meerdere beelden en posts op social media met bewijs dat sommigen van de Israëlische delegatie zich niet gedragen en zelfs deelnemers letterijk als "target" neerzetten op social media. Spanje, Ierland, Nederland, hebben er allemaal mee te maken gehad. Als je echt serieus bent in je zero-tolerance dan pak je dit ook aan. Anders lul je maar wat en ben je niet serieus te nemen.
Maar wat de Israël delegatie wel of niet doet heeft weinig te maken met of joost gedisqualificeerd wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan eens zeggen WAT er gebeurd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Albanië, Estland, Spanje spraken zich al uit dat het volslagen overdreven is. Ik gok zomaar dat er weinig tot niets is gebeurd en zijn diskwalificatie buitenproportioneel is
Toch bijzonder dat juist de media en journalisten niet met bronnen komen. Als dit zo is dan is je hele beroepsinstinct toch om het naar buiten te brengen? En ze kunnen je niet echt tegenhouden want iets met persvrijheid enzo.quote:
We weten dat het besluit is genomen. Ik ga er persoonlijk niet vanuit dat hij zonder goede reden eruit wordt gegooid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
We weten niks. Ook niet of het terecht is of niet.
Als er een politie-onderzoek loopt is het niet het eerste de beste gerucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Lulverhalen. Iemand op nonactief stellen mag niet bij de eerste de beste geruchten. Anders zou iedereen vogelvrij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |