quote:Het incident gebeurde volgens de politie tijdens de voorronde van het songfestival op donderdagavond. Klein zou in de arena een medewerker verbaal hebben bedreigd. Er is volgens de politie geen sprake van een fysieke confrontatie.
Als je wel van plan was om te kijken als Joost in de semi was uitgeschakeld zegmaar. Als je toch al nooit van plan was om te kijken is het anders, dan heb je gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter illustratie @:coco
Maar waarom vind je dat eigenlijk
Dat idd, hoe dan ook dom van Joost, maar als Cornald dit stellig overtrokken noemt geloof ik dat welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Greys het volgende:
En als Cornald tweet dat het echt nauwelijks iets voorstelde geloof ik hem want die gaat z'n baan hier niet voor op het spel zetten als het erg was.
Begrijpelijk. Ik vind het echt pijnlijk. De hele avond denk je dan: we missen Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar geen ruggengraat. Ik kan het niet aanzien. Voor het eerst sinds 1986 niet kijken.
lekker moreelkompasjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef superniger het volgende:
Alsnog ga ik vanavond op Israël stemmen.
Wie is er nog geinteresseerd in die party?quote:
12 p Kroatiëquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het beste zou zijn expres totaal de verkeerde punten doorgeven vanavond.
HALLO!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Joost op Lowlands '23 integraal uitzenden.
Silver lining. Zo sneu voor hem. Wel 'fijn' dat het gebeurt na de halve finale, zodat iedereen het optreden heeft kunnen zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het incident echt meevalt en AVRO hem blijft steunen, denk ik dat het voor de carrière van Joost niet eens zo slecht hoeft te zijn.
Maar hij zal liever daar op het podium gestaan hebben vanavond.
zegt ebu, maar wellicht is het in het voortraject naar het incident wel de grondlegger geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De delegatie van Israël heeft hier niets mee van doen.
Hartstikke terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:59 schreef Verida het volgende:
diep en diep triest dit.
om een verbale bedreiging iemand uitsluiten.
Surprise performance als we de punten moeten toekennenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het incident echt meevalt en AVRO hem blijft steunen, denk ik dat het voor de carrière van Joost niet eens zo slecht hoeft te zijn.
Maar hij zal liever daar op het podium gestaan hebben vanavond.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:49 schreef michiel_merk het volgende:
Hoop dat de schermen vanavond worden gehackt en dat europapapa oneindig door gaat in de zaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |