Toch wel knap dat niemand precies weet wat er gebeurd is maar Ben wel, vraag me af wie zijn bronnen zijn.quote:
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaaktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
Is die Zweedse journalist joods dan? Ik snap er geen fuck meer van.
Wie is Michiel Castricum?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaakt
Of ik heb het volledig verkeerd begrepen. Sluit ik zeker niet uit
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaakt
Of ik heb het volledig verkeerd begrepen. Sluit ik zeker niet uit
Avrotros zegt dat het onterecht is. Nou, als je dat vindt, dan vind ik ook dat je je niet moet laten piepelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Omdat ‘wij’ ons misdragen en bedreigen ?
er werden van uit de organisatie denigrerend dingen gezegd over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik las dat hij ook moeite had met de organisatie?
Mijns inziens had hij beter zichzelf kunnen opsluiten tot de show om niet in de verleiding te kunnen komen wat te doen
Klopt, heeft steen en been lopen klagen, leek ook totaal niet gelukkig. Gok daarom ook dat er in de emotie en irritatie iets gezegd is tegen dat productie meisje maar in deze tijden en vooral in Zweden kom je daar niet meer zo mee weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik las dat hij ook moeite had met de organisatie?
Mijns inziens had hij beter zichzelf kunnen opsluiten tot de show om niet in de verleiding te kunnen komen wat te doen
ja oké, kheb makkelijk praat omdat ik het niet ken wat hij heeft meegemaakt, maar in zo'n wereld met alle media-hype eromheen weet je dat je gewoon erg op je tellen moet letten, soms moet je dan gewoon denken;'' ik ga lekker zingen en laat de rest maar denken wat ze willen denken'', zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
er werden van uit de organisatie denigrerend dingen gezegd over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie.
Maar dan word er niet op getreden , maar zeg je hier wat van, dan ben je de probleem geval ...
Ah zo. Dat komt denk ik hier vandaan:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joostquote:Een Poolse verslaggever vroeg haar (deelnemer Israël) of ze er ooit bij stil had gestaan dat ze door haar aanwezigheid een gevaar vormt voor de andere artiesten en het publiek (honderden antisemieten die buiten al dagen aan het betogen waren).
Golan leek er even geen raad mee te weten, waarna de man die de leiding had over de persconferentie ingreep door te zeggen dat ze daar niet op hoefde te antwoorden.
"Waarom niet?", sprong Klein, die naast haar zat, daar op in.
Hij moet toch ook wel snappen dat dit niet de plek is om over dat soort dingen te hebben toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah zo. Dat komt denk ik hier vandaan:
[..]
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joost
Joost is dus gewoon een activist, terecht eruit gemieterd dus. Kan die mooi met zijn vlaggetje gaan zwaaien in Amsterdam/Utrecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah zo. Dat komt denk ik hier vandaan:
[..]
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joost
Ja want Israel staat gelijk aan jood zeker? Makkelijke manier om zionisme en walgelijke misdaden te verdedigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]ga je nu op jodenjacht? Je mentale gesteldheid is er rijp voor.
Op het Eurovision subreddit ging het vanaf het eerste nieuws over Joost niet bij de repetitie al over Israel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.
Leuk geprobeerd zand in de ogen te strooien, maar kritiek op Israël is zowat altijd vanuit de onderbuik richting Joden. Tegenwoordig hebben ze het woordje Jood alleen ingeruild voor Zionisten, maar ze bedoelen uiteraard hetzelfde. Maar hey, hou jezelf lekker voor de gek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja want Israel staat gelijk aan jood zeker? Makkelijke manier om zionisme en walgelijke misdaden te verdedigen.
Maar goed, het is weer duidelijk wqar de loyaliteit van sommige mensen ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |