abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:07:14 #91
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213514990
Is die Zweedse journalist joods dan? Ik snap er geen fuck meer van.
pi_213515019
FREE FREE JOOSTJE KLEIN, FREE FREE JOOSTJE KLEIN
pi_213515086
twitter

Eens
pi_213515142
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

Eens
Toch wel knap dat niemand precies weet wat er gebeurd is maar Ben wel, vraag me af wie zijn bronnen zijn.
pi_213515145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
Is die Zweedse journalist joods dan? Ik snap er geen fuck meer van.
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaakt

Of ik heb het volledig verkeerd begrepen. Sluit ik zeker niet uit
pi_213515181
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaakt

Wie is Michiel Castricum?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:20:03 #97
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213515184
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.
pi_213515189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Omdat ‘wij’ ons misdragen en bedreigen ?
Avrotros zegt dat het onterecht is. Nou, als je dat vindt, dan vind ik ook dat je je niet moet laten piepelen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:23:42 #99
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213515241
Aha kijk dat is dus het probleem... er zijn woorden gevallen over zijn ouders van uit de organisatie
En Joost mag niet uithalen naar iemand die iets denigrerend zegt over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie maar een land wat letterlijk in oorlog is en as we speak mensen afslacht mag gewoon mee doen. Make it make sense

Hoop dat hier het laatste woord niet over gesproken is ... weer die dames die maar het liefst in een slachtofferrol gaan zitten terwijl ze eigenlijk zelf de dader zijn.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:23:51 #100
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213515243
Extra journaals hiervoor. het is me wat allemaal.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213515248
ik las dat hij ook moeite had met de organisatie?
Mijns inziens had hij beter zichzelf kunnen opsluiten tot de show om niet in de verleiding te kunnen komen wat te doen
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:27:25 #102
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213515290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mijns inziens had hij beter zichzelf kunnen opsluiten tot de show om niet in de verleiding te kunnen komen wat te doen
er werden van uit de organisatie denigrerend dingen gezegd over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie.
Maar dan word er niet op getreden , maar zeg je hier wat van, dan ben je de probleem geval ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_213515325
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Klopt, heeft steen en been lopen klagen, leek ook totaal niet gelukkig. Gok daarom ook dat er in de emotie en irritatie iets gezegd is tegen dat productie meisje maar in deze tijden en vooral in Zweden kom je daar niet meer zo mee weg.

Wel ironisch, zou het kloppen. :P
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213515348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef RAVW het volgende:

[..]
er werden van uit de organisatie denigrerend dingen gezegd over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie.
Maar dan word er niet op getreden , maar zeg je hier wat van, dan ben je de probleem geval ...
ja oké, kheb makkelijk praat omdat ik het niet ken wat hij heeft meegemaakt, maar in zo'n wereld met alle media-hype eromheen weet je dat je gewoon erg op je tellen moet letten, soms moet je dan gewoon denken;'' ik ga lekker zingen en laat de rest maar denken wat ze willen denken'', zacht uitgedrukt
pi_213515350
Wat er is gebeurd?
Joost zal het weten...

Groot was zijn mond, zijn daden waren Klein...

:')
pi_213515360
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wie is Michiel Castricum?
Die van powned. Heette voorheen Rutger. Is nu in transitie.
pi_213515362
twitter

:')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_213515363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.
Ah zo. Dat komt denk ik hier vandaan:
quote:
Een Poolse verslaggever vroeg haar (deelnemer Israël) of ze er ooit bij stil had gestaan dat ze door haar aanwezigheid een gevaar vormt voor de andere artiesten en het publiek (honderden antisemieten die buiten al dagen aan het betogen waren).

Golan leek er even geen raad mee te weten, waarna de man die de leiding had over de persconferentie ingreep door te zeggen dat ze daar niet op hoefde te antwoorden.

"Waarom niet?", sprong Klein, die naast haar zat, daar op in.
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joost
pi_213515391
twitter

Bekend van vele hits op youtube @riazop. :')
pi_213515398
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[..]
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joost
Hij moet toch ook wel snappen dat dit niet de plek is om over dat soort dingen te hebben toch?
Alsof de Israëlische vrouw die meedoet verantwoordelijk zou zijn aan de daden van Netanyahu en consorten.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:36:37 #111
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213515444
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[..]
Joost is dus gewoon een activist, terecht eruit gemieterd dus. Kan die mooi met zijn vlaggetje gaan zwaaien in Amsterdam/Utrecht.
pi_213515447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
:D ga je nu op jodenjacht? Je mentale gesteldheid is er rijp voor.
Ja want Israel staat gelijk aan jood zeker? Makkelijke manier om zionisme en walgelijke misdaden te verdedigen.

Maar goed, het is weer duidelijk wqar de loyaliteit van sommige mensen ligt.
pi_213515460
twitter

gvd helemaal waar dit. Ik ga me insmeren en naar buiten.

il morituri te salutant
pi_213515485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Op het Eurovision subreddit ging het vanaf het eerste nieuws over Joost niet bij de repetitie al over Israel.
Daar hebben ze Joost opgehemeld als dappere strijder voor Gaza tegen de joden.
(want schijnbaar MOET iets wij tegen hen zijn)

En ik denk niet dat feiten er nog toe doen, Joost is nu een Hamas strijder geworden.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:40:07 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213515495
Mooi. Terecht ook. Wat een mongool is het ook.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_213515518
Hier stond een post over het songfestival, maar bij nader inzien was deze niet helemaal gepast. Sorry allemaal. :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Noorse_Kabeltrui op 11-05-2024 15:06:58 ]
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:43:27 #117
64288 Bensel
Ladderzat
pi_213515537
Hahahaha, dit is humor op zoveel fronten
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:44:35 #118
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213515548
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja want Israel staat gelijk aan jood zeker? Makkelijke manier om zionisme en walgelijke misdaden te verdedigen.

Maar goed, het is weer duidelijk wqar de loyaliteit van sommige mensen ligt.
Leuk geprobeerd zand in de ogen te strooien, maar kritiek op Israël is zowat altijd vanuit de onderbuik richting Joden. Tegenwoordig hebben ze het woordje Jood alleen ingeruild voor Zionisten, maar ze bedoelen uiteraard hetzelfde. Maar hey, hou jezelf lekker voor de gek.
pi_213515565
De regie zal vanavond wel een flinke vertraging inbouwen zodat eventuele statements niet in beeld komen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:46:38 #120
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213515574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef Bensel het volgende:
Hahahaha, dit is humor op zoveel fronten
Maar echt he, het gaat he-le-maal nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')