Maar wat nou als ik zeg dat Halbe Zijlstra erbij was en alles heeft gehoord en gezien?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:56 schreef RAVW het volgende:
Wat is er gebeurd met: onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. De EBU gaat voor justitie spelen. Als nu over een paar weken de zaak geseponeerd wordt door de politie…
LOL dan zijn de claims en andere dingen niet meer te overzien.
En dat door 1 dame die zich even bedreigt voelt (als dit al werkelijk zo is)
Het zal nu toch wel eens tijd worden om heel die wet van grensoverschrijdend gedrag op de schop te gooien, kan toch niet zo zijn dat 1 dame iets zegt dat iedereen daar maar als een dolle stier achter aanloopt.
Die gast was al gestraft voordat er politie bij was gekomen.
En dan nu nog eens naar huis sturen.
Zijn er gewonde gevallen , doden ?
Maar velen, zo ook op FOK! bleven maar naar Israël wijzen. Walgelijk om te zien hoe snel dat nepnieuws verspreidt en hoevelen erin trappen, meteen "de Joden zijn het schuld", mag in deze tijden veel harder voor opgetreden worden.quote:
Ja of ze kunnen de zaak niet hard maken .. wat in 99% gevallen van grensoverschrijdend gedrag aangiftes gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:58 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Over 6 maanden: sorry, diskwalificatie was onterecht.
Ik vind 'verbinding' bedreigend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ehh… verbinder en bedreiger, waar overlapt dat elkaar?
Dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:56 schreef RAVW het volgende:
Wat is er gebeurd met: onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. De EBU gaat voor justitie spelen. Als nu over een paar weken de zaak geseponeerd wordt door de politie…
LOL dan zijn de claims en andere dingen niet meer te overzien.
En dat door 1 dame die zich even bedreigt voelt (als dit al werkelijk zo is)
Het zal nu toch wel eens tijd worden om heel die wet van grensoverschrijdend gedrag op de schop te gooien, kan toch niet zo zijn dat 1 dame iets zegt dat iedereen daar maar als een dolle stier achter aanloopt.
Die gast was al gestraft voordat er politie bij was gekomen.
En dan nu nog eens naar huis sturen.
Zijn er gewonde gevallen , doden ?
Wierd Duk is zelf de godfather aller tokkies met zijn belachelijke manier van nieuwsgaring en duimzuigerij. Hij gaat elke week bij een volksbuurterige alcoholist langs en presenteert dat dan als de mening van Nederland.quote:
is het al volledig beoordeeld wat er is gebeurd en gezegd dan? Of gaan we hier ook maar lekker veroordelen zonder te weten wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouwelijke Zweedse journalist verbaal bedreigd.
( nee, niemand weet wat hij gezegd heeft)
Ach deze zullen wel op de hoogste zijn wat er aan de hand is .... en die hebben zich al uitgesprokenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit.
Ik weet niet wat er is voorgevallen.
Maar als het uiteindelijk een futiliteit blijkt te zijn, dan hoop ik dat hij de andere partij helemaal kapot procedeert.
Toch wel knap dat niemand precies weet wat er gebeurd is maar Ben wel, vraag me af wie zijn bronnen zijn.quote:
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaaktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
Is die Zweedse journalist joods dan? Ik snap er geen fuck meer van.
Wie is Michiel Castricum?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaakt
Of ik heb het volledig verkeerd begrepen. Sluit ik zeker niet uit
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een Israëlische journalist deed gisteren een beetje vervelend en werd door een lid van teamJoost tegengehouden. Hij bleef even etteren en gooide toen een sturende tweet de wereld in. Das geloof ik alles. Die journalist was niet eens zo zuigerig als een Jan Roos of Michiel Castricum en Israël liefhebbend Nederland wist al meteen dat Israël bewust onze Joost het leven zuur had gemaakt
Of ik heb het volledig verkeerd begrepen. Sluit ik zeker niet uit
Avrotros zegt dat het onterecht is. Nou, als je dat vindt, dan vind ik ook dat je je niet moet laten piepelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Omdat ‘wij’ ons misdragen en bedreigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |