abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213515248
ik las dat hij ook moeite had met de organisatie?
Mijns inziens had hij beter zichzelf kunnen opsluiten tot de show om niet in de verleiding te kunnen komen wat te doen
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:27:25 #102
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213515290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mijns inziens had hij beter zichzelf kunnen opsluiten tot de show om niet in de verleiding te kunnen komen wat te doen
er werden van uit de organisatie denigrerend dingen gezegd over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie.
Maar dan word er niet op getreden , maar zeg je hier wat van, dan ben je de probleem geval ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_213515325
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Klopt, heeft steen en been lopen klagen, leek ook totaal niet gelukkig. Gok daarom ook dat er in de emotie en irritatie iets gezegd is tegen dat productie meisje maar in deze tijden en vooral in Zweden kom je daar niet meer zo mee weg.

Wel ironisch, zou het kloppen. :P
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213515348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef RAVW het volgende:

[..]
er werden van uit de organisatie denigrerend dingen gezegd over zijn overleden ouders na dat hij al langer getreiterd werd door diezelfde delegatie.
Maar dan word er niet op getreden , maar zeg je hier wat van, dan ben je de probleem geval ...
ja oké, kheb makkelijk praat omdat ik het niet ken wat hij heeft meegemaakt, maar in zo'n wereld met alle media-hype eromheen weet je dat je gewoon erg op je tellen moet letten, soms moet je dan gewoon denken;'' ik ga lekker zingen en laat de rest maar denken wat ze willen denken'', zacht uitgedrukt
pi_213515350
Wat er is gebeurd?
Joost zal het weten...

Groot was zijn mond, zijn daden waren Klein...

:')
pi_213515360
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wie is Michiel Castricum?
Die van powned. Heette voorheen Rutger. Is nu in transitie.
pi_213515362
twitter

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_213515363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.
Ah zo. Dat komt denk ik hier vandaan:
quote:
Een Poolse verslaggever vroeg haar (deelnemer Israël) of ze er ooit bij stil had gestaan dat ze door haar aanwezigheid een gevaar vormt voor de andere artiesten en het publiek (honderden antisemieten die buiten al dagen aan het betogen waren).

Golan leek er even geen raad mee te weten, waarna de man die de leiding had over de persconferentie ingreep door te zeggen dat ze daar niet op hoefde te antwoorden.

"Waarom niet?", sprong Klein, die naast haar zat, daar op in.
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joost
pi_213515391
twitter

Bekend van vele hits op youtube @riazop. :')
pi_213515398
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[..]
Die reactie van Joost kan verkeerd uitgelegd worden. Gistermiddag toen bekend werd dat Joost niet meedeed met de generale repetitie kwam naar buiten dat dit was omdat Joost op het podium.een statement wilde maken. Die twee opgeteld plus internationaal al die free Palestine demonstraties geeft speculerend Nederland een bepaalde houvast. Een aanzienlijk deel van de fokkers is ongenuanceerd en fanatiek pro-Israel, daar is iemand al bij het minste of geringste een jodenhater. Dus ook Joost
Hij moet toch ook wel snappen dat dit niet de plek is om over dat soort dingen te hebben toch?
Alsof de Israëlische vrouw die meedoet verantwoordelijk zou zijn aan de daden van Netanyahu en consorten.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:36:37 #111
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213515444
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[..]
Joost is dus gewoon een activist, terecht eruit gemieterd dus. Kan die mooi met zijn vlaggetje gaan zwaaien in Amsterdam/Utrecht.
pi_213515447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
:D ga je nu op jodenjacht? Je mentale gesteldheid is er rijp voor.
Ja want Israel staat gelijk aan jood zeker? Makkelijke manier om zionisme en walgelijke misdaden te verdedigen.

Maar goed, het is weer duidelijk wqar de loyaliteit van sommige mensen ligt.
pi_213515460
twitter

gvd helemaal waar dit. Ik ga me insmeren en naar buiten.

il morituri te salutant
pi_213515485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
I know maar ik lees hier teksten als 'Als je Joods bent wil Joost je dood hebben' en ik vraag me dus af waar dat vandaan komt. Gezien de diskwalificatie zo op het oog niks met die hele oorlog te maken heeft.
Op het Eurovision subreddit ging het vanaf het eerste nieuws over Joost niet bij de repetitie al over Israel.
Daar hebben ze Joost opgehemeld als dappere strijder voor Gaza tegen de joden.
(want schijnbaar MOET iets wij tegen hen zijn)

En ik denk niet dat feiten er nog toe doen, Joost is nu een Hamas strijder geworden.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:40:07 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213515495
Mooi. Terecht ook. Wat een mongool is het ook.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_213515518
Hier stond een post over het songfestival, maar bij nader inzien was deze niet helemaal gepast. Sorry allemaal. :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Noorse_Kabeltrui op 11-05-2024 15:06:58 ]
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:43:27 #117
64288 Bensel
Ladderzat
pi_213515537
Hahahaha, dit is humor op zoveel fronten
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:44:35 #118
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213515548
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:36 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja want Israel staat gelijk aan jood zeker? Makkelijke manier om zionisme en walgelijke misdaden te verdedigen.

Maar goed, het is weer duidelijk wqar de loyaliteit van sommige mensen ligt.
Leuk geprobeerd zand in de ogen te strooien, maar kritiek op Israël is zowat altijd vanuit de onderbuik richting Joden. Tegenwoordig hebben ze het woordje Jood alleen ingeruild voor Zionisten, maar ze bedoelen uiteraard hetzelfde. Maar hey, hou jezelf lekker voor de gek.
pi_213515565
De regie zal vanavond wel een flinke vertraging inbouwen zodat eventuele statements niet in beeld komen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:46:38 #120
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213515574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:43 schreef Bensel het volgende:
Hahahaha, dit is humor op zoveel fronten
Maar echt he, het gaat he-le-maal nergens meer over.
pi_213515576
Toch nog een optreden van Joost vanavond!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213515601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Op het Eurovision subreddit ging het vanaf het eerste nieuws over Joost niet bij de repetitie al over Israel.

En ik denk niet dat feiten er nog toe doen, Joost is nu een Hamas strijder geworden.
Zag ik veel op de socials, zo nu ook. De anti Israël kliek hees Joost meteen op het schild als mede strijder tegen Israël. Het was weer de schuld van de Joden.

Ze schreeuwen nu ook gewoon massaal dat het een Joods complot is, die blijven haatzaaien. En zie toch ook weer die typische "hoogopgeleide" havermelk types deze taal uitslaan. Walgelijk als je dit groeiend antisemitisme ziet groeien.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:48:25 #123
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213515606
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Fucking waanzin, die hele oorlogsshit eromheen. Als het EBU sneller met een statement was gekomen was het denk ik nooit zo ver gekomen met de uitspraken die je aan alle kanten nu leest.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:48:25 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213515607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De hoofdsponsor van het Eurovisie Songfestival is trouwens Moroccanoil, een Israëlisch bedrijf. Maar hopelijk spelen die belangen helemaal geen rol bij het maken van beslissingen daar :)
De eeuwenoude mythe van het grote Joodse complot wordt weer van stal gehaald...

Sommige dingen veranderen nooit.

Dat dit zelfs bij iets als het ESF moet worden aangehaald geeft aan hoe in- en inziek activistisch Nederland is. Enge club met enge denkbeelden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:48:49 #125
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213515613
twitter

Prachtige show, werkelijk, nooit zo genoten van het ESF
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213515614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ x ]

Dit vind ik altijd een beetje enge tweets.
Zoiets claimen zonder enig bewijs, mensen opjutten tegen een andere groep mensen.
pi_213515623
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ x ]

Gisteren verkondigde hij in boulevard dat Israël erbij betrokken was. :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:50:28 #128
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213515629
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Gisteren verkondigde hij in boulevard dat Israël erbij betrokken was. :')
Oh, hij is echt iemand :D dacht eigenlijk random twittergekkie
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:50:31 #129
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213515632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Hij moet toch ook wel snappen dat dit niet de plek is om over dat soort dingen te hebben toch?
Alsof de Israëlische vrouw die meedoet verantwoordelijk zou zijn aan de daden van Netanyahu en consorten.
Oke waarom werden de russen dan wel geboycot , die hebben ook niets te maken met die tiran die op het rode plein zit.
Maar dan hoor je niemand ...... het is gewoon allemaal een politiek spelletje
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_213515642
quote:
De hoofdsponsor van het Eurovisie Songfestival is trouwens Moroccanoil, een Israëlisch bedrijf. Maar hopelijk spelen die belangen helemaal geen rol bij het maken van beslissingen daar :)
Ja want het zal wel een Joods complot zijn!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:55:27 #131
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_213515692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dit heb je nu 5x verzonnen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:56:10 #132
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_213515700
quote:
Interessant...
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_213515713
Geen enkel bewijs op tafel, een of andere vage beschuldiging, vlak na dat Israël interview gedoe, ik geloof niet in toeval.
pi_213515714
quote:
1 groot complot weer, Soros is ook betrokken, las het op gezichtboek.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:57:01 #135
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213515715
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:05 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
is het al volledig beoordeeld wat er is gebeurd en gezegd dan? Of gaan we hier ook maar lekker veroordelen zonder te weten wat er is gebeurd :X
Ik weet niet wat hij heeft gezegd. :N

Ik weet alleen dat hij gediskwalificeerd is. Dat Cornald Maas vond dat het maar om een heel klein dingetje ging.

Maar wat hij heeft gezegd( Joost Klein) , weet ik niet.

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door tesssssssss op 11-05-2024 14:04:56 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_213515718
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:44 schreef damsco het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd zand in de ogen te strooien, maar kritiek op Israël is zowat altijd vanuit de onderbuik richting Joden. Tegenwoordig hebben ze het woordje Jood alleen ingeruild voor Zionisten, maar ze bedoelen uiteraard hetzelfde. Maar hey, hou jezelf lekker voor de gek.
spiegel.jpg

Over onderbuik gesproken, pwhahah, dat je de ironie van je comment niet ziet is echt hilarisch.

Trek gewoon even een standaard set generaliseringen uit en doe alsof je dan gelijk hebt en ondertussen negeer je de daadwerkelijk kritiek. Goeie manier van discussie voeren.

Fijne dag nog, maat.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:57:28 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213515719
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:51 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja want die staat voor een genocidaal regime.
Dat is niet juist. De Israëlische vlag staat voor het enige land in het Midden-Oosten met liberale, democratische en Westerse normen en waarden. Maar je bedoelt misschien deze vlag:

Deze vlag is inderdaad min of meer een personificatie van nazisme anno 2024 met een genocidaal streven dat herhaaldelijk is uitgesproken door de leiders. Waarbij de kanttekening moet worden gemaakt dat de Jodenhaat onder de Palestijnen breder om de bevolking is verspreid dan bij Nazi-Duitsland het geval was.
quote:
Poeh hé, goed dat je dat meteen even hebt uitgezocht. En wat zou het belang van Israël zijn om de Nederlandse kandidaat te diskwalificeren? Oh ja, niets dus.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213515731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:33 schreef Nober het volgende:
[ x ]

Bekend van vele hits op youtube @:riazop. :')
Alleen Israel die nog mee doet. :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:58:25 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213515735
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ x ]

Estland ONZE broeders.
pi_213515762
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:50 schreef RAVW het volgende:

[..]
Oke waarom werden de russen dan wel geboycot , die hebben ook niets te maken met die tiran die op het rode plein zit.
Maar dan hoor je niemand ...... het is gewoon allemaal een politiek spelletje
En de deelname van Azerbeidzjan is dan weer geen probleem na het etnisch zuiveren van Nagorno-Karabach vorig jaar? Of komt dat je wat minder goed uit?
pi_213515808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:48 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Fucking waanzin, die hele oorlogsshit eromheen. Als het EBU sneller met een statement was gekomen was het denk ik nooit zo ver gekomen met de uitspraken die je aan alle kanten nu leest.
Precies, wat voor schade zou er zijn geweest als ze meteen hadden gezegd "Joost klein will not be performing while we are investigating an incident between Joost and the TV Production team"

Klaar, duidelijk genoeg dat er geen rare geruchten de wereld in gaan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 14:04:39 #142
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213515846
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:59 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
En de deelname van Azerbeidzjan is dan weer geen probleem na het etnisch zuiveren van Nagorno-Karabach vorig jaar? Of komt dat je wat minder goed uit?
Ja die kan je er ook wel even bij doen ....
pi_213515854
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is niet juist. De Israëlische vlag staat voor het enige land in het Midden-Oosten met liberale, democratische en Westerse normen en waarden. Maar je bedoelt misschien deze vlag:

[ afbeelding ]

Deze vlag is inderdaad min of meer een personificatie van nazisme anno 2024 met een genocidaal streven dat herhaaldelijk is uitgesproken door de leiders. Waarbij de kanttekening moet worden gemaakt dat de Jodenhaat onder de Palestijnen breder om de bevolking is verspreid dan bij Nazi-Duitsland het geval was.
[..]
Poeh hé, goed dat je dat meteen even hebt uitgezocht. En wat zou het belang van Israël zijn om de Nederlandse kandidaat te diskwalificeren? Oh ja, niets dus.
Is het wegnemen van de macht van rechters Westerse normen en waarden? Zijn de acties van Nethanyahu dat? Uitmoorden van mensen in een openlucht gevangenis?

En als je de genocidale streven van Israel er bij wilt kan je de uitspraken van mensen zoals Nethanyahu en Ben-Gvir erbij halen.

Het is duidelijk waar de loyaliteit van sommige mensen ligt, en dat is niet bij Nederland. Red flag alert 🚩🚩🚩 Vijfde colonne 🚩🚩🚩
pi_213515877
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik weet niet wat hij heeft gezegd. :N

Ik weet alleen dat hij gediskwalificeerd is. Dat Cornald Maas vond dat het maar om een heel klein dingetje ging.

Maar wat hij heeft gezegd, weet ik niet.
Cornald Maas moet óf open kaart spelen óf zijn mening voor zich houden. Dat hij en AVROTROS de diskwalificatie disproportioneel vinden zegt me niet zoveel; we kennen inmiddels de manier van werken en het normbesef binnen de NPO. Andere publieke omroepen zijn wellicht wat strikter op dat gebied.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 14:06:13 #145
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213515878
Ik doe deze nog even apart.

twitter
pi_213515885
Erg mooi.
Die debiele poppenkast kunnen we missen als kiespijn.
blablablabla
  zaterdag 11 mei 2024 @ 14:07:31 #147
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213515897
twitter
  zaterdag 11 mei 2024 @ 14:08:01 #148
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213515903
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]
Hoho, geen jodenhaat maar puur kritiek op israel aldus koffiekoekje.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 mei 2024 @ 14:09:17 #149
364681 over_hedge
pi_213515923
Poh Respect voor de mods <3
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 14:11:45 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213515954
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 14:05 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Is het wegnemen van de macht van rechters Westerse normen en waarden? Zijn de acties van Nethanyahu dat? Uitmoorden van mensen in een openlucht gevangenis?

En als je de genocidale streven van Israel er bij wilt kan je de uitspraken van mensen zoals Nethanyahu en Ben-Gvir erbij halen.

Het is duidelijk waar de loyaliteit van sommige mensen ligt, en dat is niet bij Nederland. Red flag alert 🚩🚩🚩 Vijfde colonne 🚩🚩🚩
De macht van rechters in Israël wordt niet weggenomen, van een openluchtgevangenis is helemaal geen sprake en ook niet van een genocidaal streven (dat er dus wel is bij de Palestijnen). Het blijkt dus dat je aantijgingen mbt Israël zijn gebaseerd op desinformatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')