Pics van die sim.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik spring even lekker in de sim want ik heb een race.
De geld printer doet het niet meer en de arme lobbyisten van Shell en ASML moeten wel hun kinderen voeden als ze geen miljarden subsidie regelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:59 schreef KingRoland het volgende:
waarom is er reclame bij de publieke omroep? ik betaal toch belasting wtf
Deugen voor de bühnequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:06 schreef Verida het volgende:
Dus.....alleen een bedreiging met woorden uiteindelijk
waar zijn ze dan in godsnaam mee bezig.
Nou ja dat kan ook gewoon strafbaar zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:06 schreef Verida het volgende:
Dus.....alleen een bedreiging met woorden uiteindelijk
waar zijn ze dan in godsnaam mee bezig.
Dit is niet wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ze hebben juist nieuws gebracht dat AVROTROS snel duidelijkheid zal geven.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef blackswangreen het volgende:
Europapa had gisteren 1,6 miljoen streams op Spotify.
Is inmiddels een behoorlijk stoffige bal, want daar ligt 'ie al een tijdje.quote:
Echt he. Voor iets wat waarschijnlijk niet meer is geweest dan een opmerking.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef Kinga het volgende:
de TIJDLIJN.... alsof er een moord gepleegd is
man man man wat een shitshow
De bal is rond, elke speler kan scorenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef Kinga het volgende:
Of Joost op die repetities komt is eigenlijk niet eens zo boeiend. Hij heeft het zelf al vaker gezegd, hij repeteert normaal ook nooit.
Het gaat erom of hij 21.40 aantreedt als 5e.
Volgens mij heeft niemand op Joost gestemd tijdens de 1e halve finale.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen hebben erop gestemd tijdens de 1e halve finale
er is nog niks duidelijk, innocent until proven guilty. Laat hem gewoon meedoen joh, gezeik allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |