AVROTROS zegt dat er elk moment duidelijkheid moet komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:58 schreef Kinga het volgende:
Wedden dat ze zometeen nieuws brengen dat er geen nieuws is? In ieder geval niet of Joost nou meedoet of niet.
Niemand gaat zich terugtrekken, net als dat niemand zich terug heeft getrokken omdat Israël meedoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:59 schreef Em31 het volgende:
Anderen die hun droom opgeven omdat Joost iemand heeft bedreigd klinkt toch heel onlogisch?
Hulde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een cover door Leen wordt automatisch het origineel
Lijkt mij toch cruciale info voor iedere commentator.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat de BBC weinig te melden zal hebben als we niet meedoen.
Denk dat ze voorzichtig zijn omdat half Europa meekijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wordt er toch zo geheimzinnig gedaan
Wel matig om dan een ander land te noemen, dan geef je dat andere land dus ineens hoop en blijkt dat ze niks krijgenquote:
Dat hebben we al ontzettend vaak gehoord inderdaad..quote:
Het was de klusjesman.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef Kinga het volgende:
de TIJDLIJN.... alsof er een moord gepleegd is
man man man wat een shitshow
Ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef Kinga het volgende:
de TIJDLIJN.... alsof er een moord gepleegd is
man man man wat een shitshow
Succesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik spring even lekker in de sim want ik heb een race.
Het erge is dat iedereen wel hier blijft F5en op hun zolderkamer, ik ook. Terwijl het zo mooi weer is buiten om een dagje op pad te gaan.quote:
Even lekker als Lewis iedereen in de eerste bocht er uit knallen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik spring even lekker in de sim want ik heb een race.
Technisch klopt het. Elk moment kan ook een moment over drie jaar zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was gisteren ook al 'elk moment' :x
Is goed, we spreken je dan over een halve dagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet even een avocado snijden voor mijn broodjes zalm met avocado. Melden jullie het als ik iets mis?
Buiten is engquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Het erge is dat iedereen wel hier blijft F5en op hun zolderkamer, ik ook. Terwijl het zo mooi weer is buiten om een dagje op pad te gaan.
Ik zit lekker in het zonnetje hoor!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Het erge is dat iedereen wel hier blijft F5en op hun zolderkamer, ik ook. Terwijl het zo mooi weer is buiten om een dagje op pad te gaan.
Nooit van een mobiele telefoon gehoordquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Met zn fake news.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk bannen ze moderator onlogisch voor het leven.
Maar ze hebben juist nieuws gebracht dat AVROTROS snel duidelijkheid zal geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een extra journaal op dit moment om te melden dat er geen nieuws is.![]()
Er is toch altijd een journaal om 12:00?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een extra journaal op dit moment om te melden dat er geen nieuws is.![]()
We hadden niet hoeven te kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:01 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspelling extra journaal:
- Aanklacht ligt nu bij OM, gaat weken duren
- Repetitie start 13:30uur, weten niet of Joost meedoet
"This could have been an e-mail"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:05 schreef RipCity het volgende:
Dit had de NOS ook af kunnen doen op teletekst.
Precies. Ik ga nu ff wat tuinieren en daarna wandelen, en lees het straks wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |