'De NPO benadrukt dat dit een actie is van medewerkers'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie precies? Want het komt dus NIET van NPO-medewerkers.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]We bedenken EBU voor het vergroten van die ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Een finale optreden zou sowieso niet al te best worden door alle heisa. Maar wel sympathie votes natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef Fascination het volgende:
Delegaties vertrekken al voor de repetitie. Ik zie dit niet meer goed komen. Hij heeft ook al twee repetities verloren.
Dankje! Ik wil gewoon een bron bij dingen want screenshot zijn best wel vaak bewerkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Sorry zit op telefoon, dat gaat niet zo snel
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Het waren GEEN NPO-medewerkers juist..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Momo het volgende:
En nog steeds kan niemand de televraag link delen van dat bericht over NPO medewerkers
Maar we zijn wel alvast allemaal boos erover.
[..]De agro rat wil ook weer eens rellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ah, Kerrolain maakt het politiek. (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja heel raar dat zo veel mensen van de npo af willen.quote:
[..]Liever geen screenshots gebruiken als bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak dan de Tweet (als deze écht bestaat).
I can see clearly now, Joost has gone.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig welk nummer Lee dan gaat zingen.
Een nieuwe!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig welk nummer Lee dan gaat zingen.
Ik snap.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dankje! Ik wil gewoon een bron bij dingen want screenshot zijn best wel vaak bewerkt.
[..]Ook genoeg buitenlandse politici die oproepen te stemmen op Israël, en dan normaal het ESF belachelijk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dit dus. Het is echt een omgekeerde wereld geworden de laatste jaren. Je bent schuldig, totdat je kan bewijzen dat je onschuldig bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Poepz0r het volgende:
Eigenlijk bizar he dat je dus een deelnemer aan kunt klagen en hen zo kunt uitschakelen terwijl er misschien heel weinig heeft plaatsgevonden
De Jostiband met 'we zijn down'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ben Cramer met "Het was maar een clown".
Ik ga stoppen met Nederlandse boeren producten kopen. Hier nu is het pas politiek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Kerrolain maakt het politiek. (lol)
Dat vind ik los hiervan vrij raar ja. Maar goed, dat zijn wellicht mensen bij wie de afstandsbediening sowieso nooit onder de 4 (of 6) gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja heel raar dat zo veel mensen van de npo af willen.
Een psychiater die zegt dat je het in je persoonlijke kring op moet lossen jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Verschil met GGZ-zorg en algemene zorg is:
Wanneer je nu naar het spoor rent, en er roept ervoor te willen springen dan staat er vanmiddag een psychiater in je huiskamer.
Roep je het voor de 134e keer, ja dan moet je even wachten.
Net als breek je je been. Dan krijg je nu hulp vs heb je al heel lang pijn aan je been en loop je daardoor moeilijk, sta je ook ergens op een wachtlijst.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Liever geen screenshots gebruiken als bron.
Pak dan de Tweet (als deze écht bestaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |