Waarvan aktequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gehoord dat het mogelijk is dat er binnenkort meer duidelijkheid zou kunnen komen.
Opgevoed door het internet, ja, dan zal hij wel heel goed Engels spreken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heel Nederland is niet Joost. Zoek maar eens een Engels interview met hem op, er zijn er genoeg gedaan de afgelopen maand. Af en toe zet hij opzettelijk een steenkolenengels-accent op, maar verder is het echt prima. Hij is ook opgevoed door het internet, zoals hij dat zelf zegt.
Ik snap niet hoe dit een antwoord is op wat ik zei, maar primaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja als hier iets ernstigs was gebeurd was gistermiddag al het volgende gebeurd, zeker bij zo’n publiek evenement als dit:
1. Er was aangifte gedaan bij de Zweedse politie
2. De politie was direct gekomen
3. De politie had Klein in voorlopige hechtenis genomen
4. Er was een persmoment belegd met “we wachten het onderzoek af”
5. De politie had vannacht getuigen verhoord
6. De politie had ongeveer vanochtend een tweede persconferentie gegeven
7. De organisatie had een beslissing genomen
Wat nu gebeurd is een onvervalste shitshow
Ah, Portugees zit daar ook bomvol meequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:05 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Ja en nee. Nederlands heeft heel veel modale partikels die niet te vertalen zijn in het Engels, maar die een zin in het Nederlands een totaal andere connotatie geven. Daarom klinken Nederlanders in het Engels vaak ook veel botter. Een Spanjaard of Italiaan heeft daar minder last van, want die gebruiken zelf geen/niet zo veel modale partikels.
Dat bedoel ik.quote:
Maar het is niet fysiekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan ie de tekst veranderen naar Welkom in Europa waar ik iemand neersla europapa europapa enzulks.
quote:
Sowieso krijgen we hier ook prima les in Engels toch. Stond als puber ook alles te vertalen voor mijn moeder in Canada op vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heel Nederland is niet Joost. Zoek maar eens een Engels interview met hem op, er zijn er genoeg gedaan de afgelopen maand. Af en toe zet hij opzettelijk een steenkolenengels-accent op, maar verder is het echt prima. Hij is ook opgevoed door het internet, zoals hij dat zelf zegt.
Is dat al officieel?quote:
Dat zal Even tot Hier wel doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan ie de tekst veranderen naar Welkom in Europa waar ik iemand neersla europapa europapa enzulks.
Dat had ik ook niet verwacht. Dit is allemaal wel redelijk overdrevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:08 schreef GeorgeM het volgende:
Ben wel blij dat het in ieder geval niets fysieks is.
Oh echt? Mijn vriend komt uit Braziliė en die beweert altijd van niet en dat Nederlands gewoon een rare taal is haha. Ik wist wel dat hij loog!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, Portugees zit daar ook bomvol mee
Hadden we wel snel duidelijkheid gehad, dit is ook niksquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:08 schreef GeorgeM het volgende:
Ben wel ‘blij’ dat het in ieder geval niets fysieks is.
Zou toch raar zijn, aangezien het niet om iets fysieks gaat..quote:
Ja, dat die Europapa gaan aanpassen kun je nu wel noteren jaquote:
Tijd waarin we leven he.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef vencodark het volgende:
Dus voor mondelinge bedreigingen, die vast geen heel epistel waren, ga je alles rondom Joost op pauze zetten en de politie laten komen?
Hmmm…
We zijn wel in Wokistan hč?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef vencodark het volgende:
Dus voor mondelinge bedreigingen, die vast geen heel epistel waren, ga je alles rondom Joost op pauze zetten en de politie laten komen?
Hmmm…
Ik zou nu nog lekker 4 uur slaap pakken dan. Dan is er hopelijk eindelijk duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef suzebol75 het volgende:
Wee
[..]
Wees blij datje nog geslapen hebt.... Ik verheugde me na 4 uur slaap het nieuws te lezen, en me weer om te draaien... Inmiddels met een lamme duim van het verversen nog steeds niet omgedraaid om verder te pennen...
De westerse wereld heeft tegenwoordig de ruggengraat van een soepstengel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef vencodark het volgende:
Hmmm…
Dat ja. Ik kan er wel om lachen, net als zijn Duitsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt er vandaan, en afgelopen week was haar beste vriendin hier. Als ik ze onderling hoorde praten....het zit echt vol met woorden die eigenlijk niet echt iets betekenen, maar toch iets toevoegen aan de zinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:09 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn vriend komt uit Braziliė en die beweert altijd van niet en dat Nederlands gewoon een rare taal is haha. Ik wist wel dat hij loog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |