Israël deed ook mee aan die semi hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Je zal maar hebben dat de vermoedelijke winnaar van semi 2 niet laat meedoen met de finale vanwege woorden die heel erg meevielen...
Ik zou dat niet negatief opvatten eigenlijk als ik dat zou horen van de medewerkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:56 schreef dolfg het volgende:
STEL, het volgende is gebeurd:
Als zij (De tv medewerker) na het optreden tijdens het teruglopen vanaf de bühne gevraagd heeft: wat vinden je ouders eigenlijk van je deelname, zijn ze trots op je?
En hij reageerde met: sterf tyfushoer, val dood met je kutopmerking.
Dan heb je al een flinke bedreiging te pakken.
Kun je aangifte doen. Maar in the heat of the moment is het wel te begrijpen.
Technische gezien is dit helemaal geen bedreiging politie zal daar niks mee doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:48 schreef Vincent_student het volgende:
Hij moet wel iets ernstigs gezegd hebben. Kan me niet voorstellen dat je voor iets als "Je moet je oren na laten kijken", tot aan "Drop dead bitch" de politie aan laat rukken. Dan heb je te maken met onbeleefdheid, geen bedreiging. Een uitspraak als "Ik weet in welk hotel je logeert", is wel een serieuze bedreiging. Dan kun je het wel shaken, denk ik.
Nouja de nummer 2 danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Israël deed ook mee aan die semi he
Zo werkt het niet. De politie doet onderzoek en het OM bepaalt of er vervolgd wordt ja/nee (ga maar uit van dat laatste). Daar zit niet echt een keuze of iets in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Punt is wel dat het het Openbaar ministerie heeft gehaald. Die komt het bed echt niet uit voor een uitspraak als "dom mokkel". Dan is er echt iets aan de hand waarover iets in het strafwetboek staat.
Wees blij datje nog geslapen hebt.... Ik verheugde me na 4 uur slaap het nieuws te lezen, en me weer om te draaien... Inmiddels met een lamme duim van het verversen nog steeds niet omgedraaid om verder te pennen...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:51 schreef Flitskikker het volgende:
Tien uur slapen later, nog steeds geen duidelijkheid en televoting nog steeds uitgesteld?[/s], etc.
Mag ook wel een keertje zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef maily het volgende:
Hoor net dat er ontwikkelingen.zijn in Malmo
Zometeen op t radionieuws
Het is eerder dat Nederlanders te individualistisch zijn. Bij een ander land met een hoge collectivistische mentaliteit zou er veel meer druk komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:55 schreef Andromache het volgende:
Wij Nederlanders zijn meestal niet zo vaardig in de nuances van het Engels die moedertaalsprekers wel beheersen. Dan heb je hier bovendien nog te maken met een Zweedse mevrouw die het dus voor een tweede keer moet vertalen in haar hoofd, plus Zweden zijn ook wat minder bot dan wij, en dan heb je al gauw de poppen aan het dansen bij 'val dood' of 'optiefen'.
Ik vertrouw Fredeeieke Leeflang trouwens voor geen cent met haar deugacties in de vijfde versnelling jegens bijvoorbeeld ON. Ze zou Joost het liefst eigenhandig terugtrekken, ben ik bang. Ruzie met Twan?
Heeft hij echt borderlinequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind sowieso bedreiging wel een groot woord, dan moet je al gaan dreigen iemand thuis op te zoeken ofzo. Dat zie ik Joost toch niet zo gauw doen. Maar het is wel een jongen met een gecompliceerd mentaal profiel, dus misschien... hij heeft borderline, dan kan je ineens 180 graden omslaan.
Heel Nederland denkt vrij goed Engels te spreken. Maar er is een verschil tussen Engels spreken met een Nederlandse directheid en daadwerkelijk Engels spreken met een niet Nederlandse directheidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost spreekt toevallig vrij goed Engels (al laat hij graag lijken van niet) dus ik denk dat het "lost in translation"-gedeelte dan eerder bij die Zweedse zou liggen.
Tja als hier iets ernstigs was gebeurd was gistermiddag al het volgende gebeurd, zeker bij zo’n publiek evenement als dit:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die boomers gebruiken 'millennial' ook te pas en te onpas hé.
Die zijn nu deels mid 30. Joost Klein zelf is al een generatie lager
750?! Jeetje mineetjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bart Chabot - Biografie Herman Brood. 750+ paginas genieten
Nederlanders spreken ook relatief erg goed Engels...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel Nederland denkt vrij goed Engels te spreken. Maar er is een verschil tussen Engels spreken met een Nederlandse directheid en daadwerkelijk Engels spreken met een niet Nederlandse directheid
Dit is wel echt iets anno 2024 dit gezever waar je schuldig bent tot het tegendeel is bewezen etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Je zal maar hebben dat de vermoedelijke winnaar van semi 2 niet laat meedoen met de finale vanwege woorden die heel erg meevielen...
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan is het dus gewoon een domme vergelijking
Jeetjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het gaat nu niet om Spanjaarden of Italianen. En Nederlanders hebben er een handje van om hun eigen taalvaardigheid in het Engels zwaar te ovetschatten terwijl het gemiddelde genomen vaak niet veel beter is dan Dunglish.
Alleen Nederlanders maken Nederlanders belachelijk vanwege hun Engelse uitspraak. Internationaal staan wij zeer hoog.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel Nederland denkt vrij goed Engels te spreken. Maar er is een verschil tussen Engels spreken met een Nederlandse directheid en daadwerkelijk Engels spreken met een niet Nederlandse directheid
Senk joequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nederlanders spreken ook relatief erg goed Engels...
Als Joost iemand van de productie een duw gegeven zou hebben, zou hij zeker uitgesloten worden. Maar zou de politie hem echt niet in hechtenis genomen hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja als hier iets ernstigs was gebeurd was gistermiddag al het volgende gebeurd, zeker bij zo’n publiek evenement als dit:
1. Er was aangifte gedaan bij de Zweedse politie
2. De politie was direct gekomen
3. De politie had Klein in voorlopige hechtenis genomen
Drop dead bitchquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |