Ik luister geen radio.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef maily het volgende:
Hoor net dat er ontwikkelingen.zijn in Malmo
Zometeen op t radionieuws
Het gaat mij niet om de uitspraak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders maken Nederlanders belachelijk vanwege hun Engelse uitspraak. Internationaal staan wij zeer hoog.
Radio? maily met alle respect lieve schat maar ik ben toch geen boomerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef maily het volgende:
Hoor net dat er ontwikkelingen.zijn in Malmo
Zometeen op t radionieuws
Daar hebben ze in Zweden wel ervaring mee iig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef Document1 het volgende:
Kunnen we vanavond geen hologram sturen?
Klopt. Ergo dit is een hele grote zoemende mugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Joost iemand van de productie een duw gegeven zou hebben, zou hij zeker uitgesloten worden. Maar zou de politie hem echt niet in hechtenis genomen hebben.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef maily het volgende:
Dan za
[..]
Dan zal t zometeen hier wel te lezen zijn
We spreken heel goed Engels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders maken Nederlanders belachelijk vanwege hun Engelse uitspraak. Internationaal staan wij zeer hoog.
Het recht gaat toch echt uit van de onschuld presumptie. Ik wil niet zeggen dat er sowieso geen aanleiding zou kunnen zijn hem te diskwalificeren maar de bewijslast ligt dan wel bij de organisatie. Als er gerede twijfel of onvoldoende overtuigend bewijs is, zou het een salomonsoordeel worden en dan is het - hoe vervelend ook voor de medewerker - juridisch zuiver om van de onschuld uit te gaan en het verder aan de autoriteiten te laten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Maar als je aanneemt dat die bedreiging van een medewerker daadwerkelijk heeft plaatsgevonden zou ik niet zo snel de stelling durven verdedigen dat een verbod op het nog betreden van de venue evident disproportioneel is.
Je mag er als bedrijf volgens mij voor kiezen om je medewerker te beschermen in zo’n geval.
Je hoeft geen boomer te hebben om radio te luisteren! Dat kan ook op de computer, laptop, en zelfs op de radio!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Radio? maily met alle respect lieve schat maar ik heb toch geen boomer
Buiten de Engelssprekende landen komen we consistent als beste uit de busquote:
Ik heb ook geen boomerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Radio? maily met alle respect lieve schat maar ik heb toch geen boomer
Ja en nee. Nederlands heeft heel veel modale partikels die niet te vertalen zijn in het Engels, maar die een zin in het Nederlands een totaal andere connotatie geven. Daarom klinken Nederlanders in het Engels vaak ook veel botter. Een Spanjaard of Italiaan heeft daar minder last van, want die gebruiken zelf geen/niet zo veel modale partikels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In plaats van 'wij Nederlanders' bedoel je neem ik aan 'wij mensen uit een land waar Engels niet de moedertaal is'? Want dat geldt uiteraard net zo goed (en vaak nog wel meer) voor, ik noem maar wat, Italianen of Spanjaarden.
WTF BREAKINGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gehoord dat het mogelijk is dat er binnenkort meer duidelijkheid zou kunnen komen.
Van Joost klein vs Tupacquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef Document1 het volgende:
Kunnen we vanavond geen hologram sturen?
Heel Nederland is niet Joost. Zoek maar eens een Engels interview met hem op, er zijn er genoeg gedaan de afgelopen maand. Af en toe zet hij opzettelijk een steenkolenengels-accent op, maar verder is het echt prima. Hij is ook opgevoed door het internet, zoals hij dat zelf zegt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel Nederland denkt vrij goed Engels te spreken. Maar er is een verschil tussen Engels spreken met een Nederlandse directheid en daadwerkelijk Engels spreken met een niet Nederlandse directheid
Oud nieuws.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:05 schreef GeorgeM het volgende:
Tv medewerker zegt dat ze door Joost is bedreigd.
Wellicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gehoord dat het mogelijk is dat er binnenkort meer duidelijkheid zou kunnen komen.
Het ging in de zaal tussen Zwitserland en Nederland (1 stem verschil en daarna een gróót gat)? Dus Nederland winnen zou best kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Israël deed ook mee aan die semi he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |