Ik hoop dat Joost meedoet dan, dan kan ik stiekem baggeren in klb vanaafquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is simpel
Joost die deelneemt: Dan kijk ik
Joost neemt niet deel: Dan doe ik iets anders
zal ze leren
Bronnen zat. Is ook allemaal geplaatst in dit topic.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen bron dus, dan doe ik het af als onzin.
Ze PaKkeN diT hEeL zOrGvUlDiG oPquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef Ama het volgende:
Het is niet ernstig genoeg om na 24 uur een keer een besluit te nemen in ieder geval.
Ja en dat iemand in theorie dan reageert met ik ga je op je muil slaan als ik de kans krijg, vind ik dan nog wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Als dat meisje een opmerking heeft gemaakt over dode ouders, dan had ze min of meer kunnen weten dat er een risico aan zit.
Nee, maar wat inmiddels wel duidelijk is is dat er iets is gebeurd, maar wát er precies is gebeurd is niet bekend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:15 schreef grazz het volgende:
Ik dacht bij het wakker worden, er zal nu wel een besluit genomen zijn. Niet dus.
Iets zegt mij dat het dan ook wel meevalt met wat hij gezegd heeft want anders was hij er wel per direct uitgegooid.quote:
Het wordt tijd dat antisemitisme en de staat Israël eens van elkaar worden losgemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Er nog veel meer hoor van die delegatie van Israël, die sporen ook niet. Nog los gezien van dat hele oorlog gebeuren.
Dat is ook in Nederland zo. Je mag altijd aangifte doen. Of er wat met de aangifte gedaan wordt is wat andersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
Volgens mij is er in Zweden (net als in Australië destijds met MVDP) niet heel veel nodig om tot een aangifte te komen. Ik zeg niet dat het in dit geval ook zo is, maar een duwtje of iets als "ah fuck off, stupid bitch" zou al genoeg kunnen zijn.
The voice was meer dan alleen seks, onveilige werksfeer was een groot element.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij hij iemand naar een 'studio' heeft meegelokt en zich daarna aan iemand heeft opgedrongen, zie ik niet in wat de voice hier mee te maken heeft
Check even de insta van kerenpeles, lid van de Israelische delegatie. Bekijk haar story en zet de vertaling aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar heb je vast een goede bron voor, laat maar zien.
Dat kan zo voelen. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Als de organisatie omwille van de rust en veiligheid moet besluiten om iemand niet toe te laten dan is dat nog geen straf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met straf bedoel ik dus niet een juridische straf maar het niet laten deelnemen van een land. Als Joost niet mee mag doen dan wordt hij (lijkt mij vrij duidelijk) gestraft.
Er is sowieso niks nodig om tot een aangifte te komen. Alleen een verhaaltje is al genoeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
Volgens mij is er in Zweden (net als in Australië destijds met MVDP) niet heel veel nodig om tot een aangifte te komen. Ik zeg niet dat het in dit geval ook zo is, maar een duwtje of iets als "ah fuck off, stupid bitch" zou al genoeg kunnen zijn.
Of mijn vriendin. De tering.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn ex-vrouw niet.
Ja hallo de rechtzaak van Dutroux duurde ook meer dan 24 uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef Ama het volgende:
Het is niet ernstig genoeg om na 24 uur een keer een besluit te nemen in ieder geval.
Denk dat Joost niks mag zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef Aratanax het volgende:
Ik wil positief zijn, maar tegelijkertijd: als het een onbenullige opmerking was geweest, had Joost het wel met het publiek durven delen toch?
Door het niet zo gierend uit de hand te laten lopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef Em31 het volgende:
En als je dan net als bij Van der Poel over een paar weken hoort dat er toch niet zoveel aan de hand was heb je ook echt een groot probleem.
Hoe los je dit in godsnaam op.
Daar ben ik het 100% mee eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, als het echt zo is wil ik daar als Nederland helemaal niet achter staan.
Welkom op Fok, je bent nieuw hier?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen lijkt hier een beetje aan het doordraaien. Met zoveel bullshit gisteren de hele dag, heeft iedereen alleen de stukjes opgeslagen waar hij hysterisch op kan reageren lijkt het wel.
wat staat erquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Check even de insta van kerenpeles, lid van de Israelische delegatie. Bekijk haar story en zet de vertaling aan.
Ik ken toch echt voorbeelden van huiselijk geweld met het man als slachtoffer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:19 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik keur alle geweldsincidenten af, maar van man tot vrouw is wel echt extra treurig. Zelfs een ontzettend sterke vrouw, heeft vaak minder spierkracht dan een lullig kereltje, dat is nou eenmaal een evolutionair feit.
Dus dat je dan geweld gaat gebruiken tegen iemand die zich biologisch gezien nooit als gelijke kan verdedigen is nog wel een tikje extra pathetisch - ik praat nu even in het algemeen want ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik snap wel dat er onderscheid wordt gemaakt in de berichtgeving - .
Voordat ik weggezet wordt als sexist:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7930971/
Een artikeltje over het verschil in spierkracht tussen mannen en vrouwen.
Dus dat... eventjes tussendoor.
Dit is wat de krant zegt, wat anders kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
Bedreigingen. Dus geen fysiek geweld.
Ach, we krijgen in elk geval alles mee wat er op social media gebeurt zonder überhaupt van FOK! af te moeten. Ik heb nog geen seconde iets op Twitter opgezocht hieroverquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen lijkt hier een beetje aan het doordraaien. Met zoveel bullshit gisteren de hele dag, heeft iedereen alleen de stukjes opgeslagen waar hij hysterisch op kan reageren lijkt het wel.
quote:Like Alert
11-05-2024 @ 10:22:51
@IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #71 - Joost mag het weten"
Zou Avrotros niet al lang zelf NL terug hebben getrokken als het overduidelijk grensoverschrijdend was? Die willen daar ook niet mee geassocieerd worden, zeker in de huidige tijd lijkt me?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, als het echt zo is wil ik daar als Nederland helemaal niet achter staan.
De organisatie las dit en is meteen in spoedoverleg gegaan. 'Jeetje, wat doen we als capuchon_jongen vanavond niet gaat kijken? Dit moeten we heel serieus nemen!', aldus een woordvoerder van de organisatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is simpel
Joost die deelneemt: Dan kijk ik
Joost neemt niet deel: Dan doe ik iets anders
zal ze leren
Misschien omdat er verder (bijna) geen getuigen waren. Dat zal bepalend zijn voor de kansen in het vervolg van het juridisch traject.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:19 schreef Aratanax het volgende:
Hoe kan het zijn dat nog niemand gelekt heeft wat hij gezegd zou hebben... Wow
Het doen van aangifte is inherent eenzijdig, daar zit geen enkele voorwaarde aan vast. Daarom zou het wel zo correct zijn als de EBU alleen kandidaten uitsluit wanneer het met onafhankelijk bewijs aannemelijk is dat een kandidaat iets heeft gedaan waarvan je als maatschappij zegt dat dit niet tot de beugel kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
als Nederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:24 schreef byah het volgende:
bij de EBU zijn ze vooral doodsbang voor de gevolgen van het wegsturen van NL, dus NL moet zelf opstappen. Ik zou het wel weten als NL zijnde
Oh gelukkig dat er nu duidelijk is dat er iets is gebeurd. Dit was namelijk nog een beetje onzeker toen hij niet mocht meedoen aan de repetities en de vlaggen van Nederland nergens meer te zien warenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar wat inmiddels wel duidelijk is is dat er iets is gebeurd, maar wát er precies is gebeurd is niet bekend.
Onveilige werksfeer moet men nergens willen. Waar je ook werkt, een onveilige werksfeer is gewoonweg niet okay, en moet waar dan ook worden aangepakt. Of je nou bij de belastingdienst, bakker of in een hotel werkt. Een onveilige werksfeer is nooit okay.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
The voice was meer dan alleen seks, onveilige werksfeer was een groot element.
Het schijnt dat wat ze precies gaan doen nog niet bekend is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De organisatie las dit en is meteen in spoedoverleg gegaan. 'Jeetje, wat doen we als capuchon_jongen vanavond niet gaat kijken? Dit moeten we heel serieus nemen!', aldus een woordvoerder van de organisatie.
Je kunt je toch niet als vertegenwoordiger van Nederland zijnde zo laten afschepen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ik Joost was zou ik de eer aan mezelf houden en niet meer meedoen nu.
ESF is het grootste woke-evenement dat we kennen, dus waarom kijk je hiervan op?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
Al dit gezeik voor een bedreiging waar waarschijnlijk een stukje interpretatie bij is komen kijken?
Jezus Christus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |