Door geen duidelijk statement te maken, voed je dit soort verhalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef Em31 het volgende:
Je ziet nu steeds meer dit langskomen in de buitenlandse media
[ x ]
Dus als het allemaal niet zo zwart-wit is kunnen ze beter snel ook wat zeggen, want anders heeft vanavond meedoen sowieso al geen zin meer.
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef Em31 het volgende:
Je ziet nu steeds meer dit langskomen in de buitenlandse media
[ x ]
Dus als het allemaal niet zo zwart-wit is kunnen ze beter snel ook wat zeggen, want anders heeft vanavond meedoen sowieso al geen zin meer.
Zo makkelijk is dat niet natuurlijk. De EBU heeft ook z’n medewerkers te beschermen. Dan kan een schorsing hangende het onderzoek een probaat middel zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef Cirilico het volgende:
Maar als er geen bewijs is waardoor Joost niet zomaar gediskwalificeerd kan worden, dan is het toch heel makkelijk? Het hele feest gaat gewoon door en het politieonderzoek gaat op de achtergrond de komende weken verder.
Als niet op tijd vastgesteld kan worden dat hij iets verkeerd heeft gedaan, al zou dat zo zijn, dan zij dat zo en kan er niks tegen gedaan worden. Balen voor het vermeende slachtoffer. Althans, niks niet balen, want zijn eventuele diskwalificatie zou verder niks meer met haar te maken moeten hebben.
Stel dat Nederland wint en over 5 weken wordt ie veroordeeld voor mishandeling, tsja, dan zou dat niks meer moeten veranderen voor het festival want dat is dan al geweest. Jammer maar helaas.
Ja precies..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Als de situatie straks minder ernstig blijft te zijn sta je wel zo overal in de internationale pers....
Gisteren was het één van de vele speculaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat was gisteren toch al min of meer bekend?
Als hij maar mag optreden en zijn moment mag pakken is het enige dat voor mij telt. Al eindigt hij als laatste. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, die sympathy-votes zitten er ook niet echt meer in, he..terugtrekken maar
Of een optreden van 3 uur lang van Mia en Dionquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
10 jaar lang de Bankzitters, dat zal ze leren
Nee Joanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:04 schreef roos94 het volgende:
Gr
[..]
Graag Sieneke in duet met Joan Franka.
Ik vermoed sowieso alleen wederom herhaling van 2e semiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij maar mag optreden en zijn moment mag pakken is het enige dat voor mij telt. Al eindigt hij als laatste. Vind ik dan.
“Ik geef je een klap voor je kop” is in Nederland geen strafbare bedreigingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Illegale bedreigingen?
Een legale bedreiging is iets als 'ik ga een keer boe tegen je zeggen hoor'?
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Salina het volgende:
Gewoon vanavond laten meedoen als dat onderzoek van het Zweedse OM maanden op zich laat wachten. Dan kan ie altijd nog achteraf gediskwalificeerd worden als blijkt dat ie zich heeft misdragen.
Nu op voorhand uitsluiten terwijl achteraf misschien blijkt dat ie zich niet heeft misdragen, kun je nooit meer terugdraaien.
mag ook wel een xquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat laatste. Dan zijn ze wel eerder klaar met de show
Eensch. Juridisch ook veiliger voor de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Salina het volgende:
Gewoon vanavond laten meedoen als dat onderzoek van het Zweedse OM maanden op zich laat wachten. Dan kan ie altijd nog achteraf gediskwalificeerd worden als blijkt dat ie zich heeft misdragen.
Nu op voorhand uitsluiten terwijl achteraf misschien blijkt dat ie zich niet heeft misdragen, kun je nooit meer terugdraaien.
Wielerfans weten.
al die speculatiesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:08 schreef dolfg het volgende:
Tv medewerker moet wel iemand van de omroep zijn die het programma maakt, daarom is het ook in het belang van de EBU als opdrachtgever om haar te beschermen.
Wat er gebeurd is, geen idee. Kan ook een uit de hand gelopen misverstand zijn. Cameravrouw loopt close mee en raakt Joost waarna hij een terugslaande beweging maakt.
Dat is ook wel een beetje wederzijds, dus doe maar niet inderdaad.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Knip
https://www.telegraaf.nl/(...)and-met-bedreigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |