Dit nummer is ook eens eentje welke generaties overstijgt, ik ken een aantal kinderen die zaterdag zouden mogen opblijven om Joost te zien omdat ze het allemaal zo geweldig vinden net als hun ouders die zelf opgegroeid zijn in de gabbertijd. Het ESF is door deze inzending populairder dan ooit in Nederland. Zo zonde dat dat feestje er niet lijkt te gaan komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Denken jullie dat we om 2 uur wat horen? Dan blijf ik wakker.
Ik vind het echt kut met peren dit. Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo. Eurovisie ligt me nauw aan het hart, het maakte me vrolijk in tijden waarin ik niks had om naar uit te kijken en de hele wereld zwart en eng leek.. Ik ben waarschijnlijk naïef maar het gaf me een gevoel van verbondenheid tussen mensen van verschillende afkomst, landen en culturen. Dit jaar met dat hele Israël gezeik proefde ik al een nare smaak in mn bek. En dit gedoe maakt me oprecht sad.
De SC is in dit soort situaties wat toegankelijker (ook tijdens liveshows), dus daar kun je altijd even heengaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:23 schreef Cosima het volgende:
[..]
Las hier letterlijk van een user dat hij normaal gesproken geen songfestival keek maar er nu als de kippen bij is want drama. En verder krijg ik gewoon van dit topic nogal sensatievibes. Maar misschien ligt dat aan mij.
Frans!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen freeze gem dingus? Neeeeej
Was je Zweeds aan het leren?
Ja idem hier, dat is echter geen 'leuk drama'. Noem het eerder een ramptoerist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lui zoals ik lijkt me en terecht.
Het ligt wel iets genuanceerder, ik vond het echt een leuk liedje en Joost een interessante malloot. Ik had hem echt graag zien optreden. Ik vind het hele gebeuren voor de echte echte ESF mensen echt vervelend
Oooh pizzaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Frans!
Dat is na een jaar Italiaans behoorlijk lastig trouwens want ik haal het nu elke keer door elkaar.
Dat geldt voor beide kanten dan, het gebeurt vaak genoeg dat het CIDI er bovenop duikt als het eigenlijk over Israël gaat en niet over welk geloof dan ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sowieso moet men eens stoppen om iedere vorm van kritiek richting Israël onder huilie huilie antisemietkaart te stoppen. Lekker makkelijk, mag nooit kritiek hebben.
Ca Va?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Frans!
Dat is na een jaar Italiaans behoorlijk lastig trouwens want ik haal het nu elke keer door elkaar.
Geen idee. Ik zou zeggen van ga lekker slapen, want je hebt er toch geen invloed op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Denken jullie dat we om 2 uur wat horen? Dan blijf ik wakker.
Ik vind het echt kut met peren dit. Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo. Eurovisie ligt me nauw aan het hart, het maakte me vrolijk in tijden waarin ik niks had om naar uit te kijken en de hele wereld zwart en eng leek.. Ik ben waarschijnlijk naïef maar het gaf me een gevoel van verbondenheid tussen mensen van verschillende afkomst, landen en culturen. Dit jaar met dat hele Israël gezeik proefde ik al een nare smaak in mn bek. En dit gedoe maakt me oprecht sad.
Uiteindelijk zal dit nummer de zenit van de menselijke beschaving zijn. En dan overdrijf ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:29 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dit nummer is ook eens eentje welke generaties overstijgt, ik ken een aantal kinderen die zaterdag zouden mogen opblijven om Joost te zien omdat ze het allemaal zo geweldig vinden net als hun ouders die zelf opgegroeid zijn in de gabbertijd. Het ESF is door deze inzending populairder dan ooit in Nederland. Zo zonde dat dat feestje er niet lijkt te gaan komen.
Duowattes?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
Door die shitshow helemaal vergeten m'n Duolingoles te doen. EBU fuckers hebben me een streak freeze gekost. DAT KON ER OOK NOG WEL BIJ.
Dan kunnen we ook beter niet meer opblijven voor de F1 ofzo...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou zeggen van ga lekker slapen, want je hebt er toch geen invloed op.
Het zenit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:31 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal dit nummer de zenit van de menselijke beschaving zijn. En dan overdrijf ik niet.
Mee eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef Evangelion het volgende:
Nouja als je 12 uur lang loopt te refreshen op een obscuur internetforum vanwege een rel op een liedjesfestival moet je er ook wel de humor van kunnen inzien imo
Lijkt me ook zeer verstandig. Gewoon lekker 's ochtends terugkijken met een kop koffie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook beter niet meer opblijven voor de F1 ofzo...
Dat vindt ik echt een hele goede correctie van je.quote:
God... het kwartje rondom deze emoticon valt nu pas. Vroeg me al de hele tijd af wat dat blauw ding wasquote:
Op vrijdag WAN show van Linus Tech Tips... moet om 2 uur beginnenmaar is altijd laatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook beter niet meer opblijven voor de F1 ofzo...
Aw dat vind ik liefquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lui zoals ik lijkt me en terecht.
Het ligt wel iets genuanceerder, ik vond het echt een leuk liedje en Joost een interessante malloot. Ik had hem echt graag zien optreden. Ik vind het hele gebeuren voor de echte echte ESF mensen echt vervelend
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
God... het kwartje rondom deze emoticon valt nu pas. Vroeg me al de hele tijd af wat dat blauw ding was
De mouw van een trui?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
God... het kwartje rondom deze emoticon valt nu pas. Vroeg me al de hele tijd af wat dat blauw ding was
Ja i know, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef Evangelion het volgende:
Nouja als je 12 uur lang loopt te refreshen op een obscuur internetforum vanwege een rel op een liedjesfestival moet je er ook wel de humor van kunnen inzien imo
Je had het nog niet aan de ogen gezien?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het staat anders vrij stom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt een hele goede correctie van je.
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:41 schreef CarloV het volgende:
Je zou maar buitenlandse simkaartjes hebben gekocht, speciaal om op Joost te stemmen
Je hebt dit gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:41 schreef CarloV het volgende:
Je zou maar buitenlandse simkaartjes hebben gekocht, speciaal om op Joost te stemmen
Die horen niet blauw te zijn!quote:
Maar dan ‘ik vindt’ missen….quote:
Dat is nog niet niet bekend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:43 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja en dan kun je niet op hem stemmen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |