Het kan nog zo goed met je gaan, maar triggers zijn niet te voorspellen. Mocht het mentaal niet goed gaan, dat is natuurlijk ook maar de vraag. We weten het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Jojoke het volgende:
Het is toch ook slechte reclame als we iemand hebben ingezonden die mentaal gezien compleet ongeschikt is, omdat hij niet kan omgaan met de druk. Dat hij gewoon halverwege als een rietje knakt en iets oliedoms doet? Zouden ze daar geen rekening mee houden met de selectie? Je wil toch iemand die het uithoudt tot en met de finale?
Of ik dat zou doen is niet de vraag. Ik zou naar de aanleiding kijken. Op het werk wordt daar normaalgesproken niet naar gekeken. Fysiek geweld is de laan uit. Maar dit zit natuurlijk iets anders in elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan zou je hem gewoon meteen eruit gooien toch?
Ik vraag me vooral af wat iets kan zien wat wel ernstig genoeg is voor hem eventueel eruit te gooien maar wat dan schijnbaar uren aan onderzoek moet duren?
Nee, we weten nog net zoveel als 8 uur geleden,quote:
#teamlatenwehetonderzoekmaareensafwachtenquote:
Weet ik het. Wie weet is er nieuws over Joost.quote:
Als het hotel Het Anker is haal je het minimumbedrag voor de drempel nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:37 schreef -Jay-20- het volgende:
Speciaal een hotel geboekt in Leeuwarden om naar de Europaparty te gaan... 😶 Waar kan ik mijn kosten declareren
Wat dat betreft zou je een statement verwachten binnen 20 minuten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen ze wel opschieten. Dalijk openen de lijnen al voor rest of the world
Die Ierse zou ik niet durven lastigvallen hoor bohhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[ x ]
Israël valt nu Ierland en Griekenland lastig. Leuk volk
#teamJoostisonschuldigtothettegendeelbewezenisquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
#teamlatenwehetonderzoekmaareensafwachten
Nou ja, dat van zijn leeftijd was volgens mij maar een grapje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Laten we het wel even gvd normaal houden ipv insinuaties maken over afscheidsbrieven/ zijn leeftijd etc. Wat is er mis met jullie.
Wat een domper.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:37 schreef -Jay-20- het volgende:
Speciaal een hotel geboekt in Leeuwarden om naar de Europaparty te gaan... 😶 Waar kan ik mijn kosten declareren
Geen bewijs is niet gebeurd, het duurt te lang allemaal dus het staat niet op beeld lijkt me.EUROPAPAquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan zou je hem gewoon meteen eruit gooien toch?
Ik vraag me vooral af wat iets kan zien wat wel ernstig genoeg is voor hem eventueel eruit te gooien maar wat dan schijnbaar uren aan onderzoek moet duren?
Allen als je geen toestemming hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef HiZ het volgende:
Het is wel Zweden he. Daar is hallo zeggen tegen de buren al snel aanranding.
#teamtyfustijdhetduurtveeltelang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
#teamJoostisonschuldigtothettegendeelbewezenis
Dat speelt ook door mijn gedachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef HiZ het volgende:
Het is wel Zweden he. Daar is hallo zeggen tegen de buren al snel aanranding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |