Én niet meedoen bij de jury? Dat zou valsspelen zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Net het filmpje van de zwijgende Joost op weg/in de lift gezien, nog deels met z'n outfit aan, incl. handschoentjes.
Misschien al besproken, maar is dit alles misschien part of the act?
Zo serieus nam Joost het ESF al niet en heisa rond zijn persoon is er nu volop… 🤔
Als mensen daarom stemmen, helemaal prima.quote:
Worden monddood gemaakt obviouslyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef trein2000 het volgende:
Het is overigens heel frappant dat elk zichzelf respecterend Europees medium daar een vertegenwoordiger heeft, maar niemand enig idee heeft wat er aan de hand lijkt te zijn.
Wellicht, maar wat stennis schoppen past wel bij Joost…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Én niet meedoen bij de jury? Dat zou valsspelen zijn?
Media als NOS, BBC en Telegraaf die zich laten censureren? Lijkt me sterk.quote:
Volgens mij weet de EBU het zelf ook nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef trein2000 het volgende:
Het is overigens heel frappant dat elk zichzelf respecterend Europees medium daar een vertegenwoordiger heeft, maar niemand enig idee heeft wat er aan de hand lijkt te zijn.
Waar en hoe laat is dat te zienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef Filosoofert het volgende:
Gaan we hier voor opblijven vanavond?
Ik wil eigenlijk ook nog het noorderlicht checken
Ja, eeuwig zonde. Nederland zou ver zijn gekomen in een finale.quote:
Maar zou de rest van de delegatie daar zo blij mee zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Net het filmpje van de zwijgende Joost op weg/in de lift gezien, nog deels met z'n outfit aan, incl. handschoentjes.
Misschien al besproken, maar is dit alles misschien part of the act?
Zo serieus nam Joost het ESF al niet en heisa rond zijn persoon is er nu volop… 🤔
Gelukkig zijn er nog mensen die het vertrouwen in een goede afloop houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dit is allemaal onderdeel van het plan van GENIE Joost
Hij wist dat hij aan het dalen was bij de bookmakers en wereldwijd viraal gaan is zijn ultieme noodgreep
Ik houd wel van lekker anders, maar dan heeft-ie wel het verkeerde evenement uitgezocht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat het missen van de jury show onderdeel is van welke act dan ook.
Het is allemaal een complot. En weet je wie er goed zijn in complotten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Media als NOS, BBC en Telegraaf die zich laten censureren? Lijkt me sterk.
Zou niet best zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:19 schreef BeriBeri het volgende:
Hopelijk breken ze die hele tent morgen af als die niet mee mag doen
Ik ken nog wel wat mensen die daar interesse in hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:19 schreef BeriBeri het volgende:
Hopelijk breken ze die hele tent morgen af als die niet mee mag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |