Ben je überhaupt ergens supporter van?quote:
Van jou tochquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je überhaupt ergens supporter van?
Waarom niet eigenlijk?quote:
Ja ja?quote:
Tjielp!!quote:
Hihiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha @:maily!!!! slechte vrouw jij
ik zag je al in ESFquote:
Ja, dacht kom ook ff hier buurtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag je al in ESF
voor het laatste joost nieuws
Zal ik dan zeggen dat je op moet hoepelen?quote:
Gezelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, dacht kom ook ff hier buurten
Wel eerlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik dan zeggen dat je op moet hoepelen?
Zekers! Ben nu een uitklapbaar zwaard aan het printenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gezel![]()
hoe is het ermee stoor?
druk aan het printen?
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja, een kwartier in dat ding gezeten vanwege een storingNet voordat ie over de rand gaat zeg maar
Ahhhhh, die link had ik nog niet gelegd...quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zekers! Ben nu een uitklapbaar zwaard aan het printen
Ik zou liegen als ik dat zeg.quote:
Ook leuk voor mini-ToT @ToTquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Van jouquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je überhaupt ergens supporter van?
quote:
Dat er geen verwarring ontstaat met die andere.quote:
neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat er geen verwarring ontstaat met die andere.
Die ziet er ook uit alsof ze niet weet hoe een ei te koken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat er geen verwarring ontstaat met die andere.
Dat weet ze ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ziet er ook uit alsof ze niet weet hoe een ei te koken.
Everywhere I look around.quote:
Zoveel dat het gewoonweg warm is.quote:
Leuk voor op een motorkapquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze gisteren gemaakt voor een kennis. Zijde-PLA, echt k*tmateriaal om te printenMaar resultaat is redelijk en heeft een mooie glans zoals zijde. Formaat is ongeveer 26 x 30 x 12cm
[ afbeelding ]
Ow leuk!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is zo'n 'Python-diploma'. Echt hilarisch. En trots dattie was![]()
Mijn zoontje is 5 en mocht er net in (1.21cm)
![]()
![]()
Beetje jammer dat wij dan net in de storing zaten tijdens z'n eerste echte achtbaanritjeOp een gegeven moment begint die beugel toch vervelend te worden...
Je moet er wel specifiek om vragen, staat verder nergens aangegeven dat het er is
[ afbeelding ]
Oooh haha, ik dacht dat je zoontje had leren programmeren in Pythonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is zo'n 'Python-diploma'. Echt hilarisch. En trots dattie was![]()
Mijn zoontje is 5 en mocht er net in (1.21cm)
![]()
![]()
Beetje jammer dat wij dan net in de storing zaten tijdens z'n eerste echte achtbaanritjeOp een gegeven moment begint die beugel toch vervelend te worden...
Je moet er wel specifiek om vragen, staat verder nergens aangegeven dat het er is
[ afbeelding ]
Gewoon nog eens 1,5 uur in de rij staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow leuk!
Maar jammer van die storing wel
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha, ik dacht dat je zoontje had leren programmeren in Python(wist niet dat hij maar 5 jaar is)
Ik wist dat mensen dat vermoeden zouden hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha, ik dacht dat je zoontje had leren programmeren in Python(wist niet dat hij maar 5 jaar is)
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoveel dat het gewoonweg warm is.
Ik ken overigens wel wat Python programmeertaal vanwege mijn printersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar heb je ook een diploma?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ken overigens wel wat Python programmeertaal vanwege mijn printers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |