Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
genoeg mensen op tv die je kan categoriseren als een jackassquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Beide waren primaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeee dat 90 jaren lied was echt blehhh
tenzij..........
het je om dat mokkel ging![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is spekkie geen roda fan? @:Speklap3000
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Sinds Mesopotamië, die kleitabletten zijn prototypes iPads.quote:Uw ADH vitamine Worst
Vanaf midden jaren 90 inbelverbinding, maar vanaf 2003 pas onbeperkt internetUw ADH vitamine Worst
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
[..]
Alleen als er geen ruimte meer is, of stuk.
[/quote]
dan pas? als je het niet gebruikt kan het weggie
Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik had vanaf 1994 internet thuis, via telefoonlijn. In 1995 ISDN en 1998 kabel.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
lied was blehh mokkel.. geen idee val niet op mokkelsquote:Smile, it's free therapy.
Het lied was sowieso 10/10quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lied was blehh mokkel.. geen idee val niet op mokkels![]()
![]()
lang leve het inbellenquote:![]()
![]()
omg dat geluid.......................Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
geklikt en nu zit ik
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
lost generationquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lang leve het inbellen![]()
![]()
omg dat geluid.......................Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
ik krijg een nihao Kaylan vibequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We Will RaveAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Correct, een gebouw.quote:I'm surrounded by morons!
is niet!!!!!!!!quote:
echt niet!!!!!!!!Smile, it's free therapy.
Niet zoveel als nu neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
je kann me niet vetellen dat je al
veel sites had om 1995En het was allemaal wat traag
![]()
![]()
Hoewel FOK! officieel begon op 1 oktober 1999, is het bijbehorende forum sinds juli 1999 actief.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
veel sites had om 1995
moet je na gaan
maar niet op fokking fok!quote:
het duurde allemaal wel even jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet zoveel als nu neeEn het was allemaal wat traag
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
ja ja jaren 90 pfffquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We Will Rave
joewel!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
veel sites had om 1995Smile, it's free therapy.
maily heb jij nog nieuws?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Even internetbankieren
Kwartier voor één overboeking
omg fogeltjequote:
oke.. leuk .. gebouw.........
fijn .......
dat dus.....
jaahaa op andere gebieden wel jaren 90quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaahaa op andere gebieden wel jaren 90![]()
![]()
![]()
![]()
Wat had je liever willen zien?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
omg fogeltje
oke.. leuk .. gebouw.........
fijn .......
dat dus.....
(Het ging me vooral om de kleuren op de achtergrond, ik kan er niks aan doen dat het gebouw in de weg staat)I'm surrounded by morons!
omg veel bejaarden hier in DTS nu![]()
1500quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
ik bedoel van welke jaar weg
hebben julie lepels?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik lig al op bed zelfs.quote:I'm surrounded by morons!
Even terugrekenen .....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
ik bedoel van welke jaar weg
hebben julie lepels?
Zo terug.![]()
op de een of andere manier kreeg ik joan franka als aanbevolen liedje.
amai
Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
op de een of andere manier kreeg ik joan franka als aanbevolen liedje.
amai![]()
![]()
*kuchquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat had je liever willen zien?
(Het ging me vooral om de kleuren op de achtergrond, ik kan er niks aan doen dat het gebouw in de weg staat)
mooie achtergrond natuurlijk
quote:Lepels bestaan al sinds de Steentijd, gemaakt van schelpen, hout en bot. De Romeinen introduceerden twee typen: cochlea (soep) en ligula (eieren). In de middeleeuwen waren houten lepels gebruikelijk, later metaal. De lepel evolueerde van luxe naar massaproduct met diverse materialen en functies.![]()
lekker toch!quote:niks mis mee
Kra!!quote:I'm surrounded by morons!
wtfquote:![]()
is nie want jij post nog hiero
King size bed helemaal voor mezelfquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wtf![]()
is nie want jij post nog hiero
![]()
![]()
jij bent veuuuulll ouderAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
mwoah heb ik iedere nacht alquote:![]()
![]()
![]()
en ja.. wel lekker
neeeee zo komen WEER de fok praatjesquote:
het is niet waar!!!!!!!Smile, it's free therapy.
joewelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeee zo komen WEER de fok praatjes
het is niet waar!!!!!!!
liegebeestAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik deel meestal queen size.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mwoah heb ik iedere nacht al![]()
![]()
![]()
en ja.. wel lekkerI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Of gewoon met @:Merel
Of zo'n andere vogel ... @:KissingBird ....![]()
![]()
zijn fogelientje dan tochquote:
neeeee mij nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Of gewoon met @:Merel
Of zo'n andere vogel ... @:KissingBird ....
Fogelinquote:
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: