quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede liedjes die hebben meegedaan?
ja dat ben ik met je eens...........quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Puzzie het volgende:
eerlijk....... uhm ik vind de nrs die meedoen nooit heel vernieuwend of leuk.... soms een nr waarvan ik denk; klinkt wel leuk.. of mooi..
maar nooit mijn smaak.. vind het vaak slappe aftreksels van 'egkte' muziek......
maar.. wat ik begrijp... zijn ze ook gebonden aan een hele hoop regels....
ik heb het idee dat het altijd een ons kent ons , wij gunnen jou dit.. en jij ons dat.. gedoe is.. heb daar niks mee.
[..]
Belangen, alles gaat om geld en politiek met dit soort wedstrijden.
Dit is nooit om de muziek gegaan
Ben best benieuwd naar het verhaal allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
het zou straf zijn moest nedderlands niet meedoen.
Joost staat al jaren in een van de vele speellijsten die ik heb , maar ik verzamel dan ook muziek verzamelingenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
ja dat ben ik met je eens...........
ik vind Joost op zich wel leuk.. voor ned begrippen wat out of the box... maar heb niks met het songfestival.
Oekraïne laten winnen als 'statement' en ja.. mijn invulling.. maar vind er wat van...
Leuk! Barebow, recurve of compound?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar om het even over iets anders te hebben:
Ik heb het boogschieten terug opgepakt![]()
Goodnight
ik heb ook niet veel met mainstream.....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joost staat al jaren in een van de vele speellijsten die ik heb , maar ik verzamel dan ook muziek verzamelingen![]()
Ik heb weinig met mainstream muziek
Goog for youquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goodnight
Ik snap het niet zo,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel medelijden met Joost![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook nooit naar de radio geluisterd , ik struin liever naar andere muziekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel met mainstream.....
leuk!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goodnight
dat weten we nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo,
Joost mag het weten,
maar weten deed hij het duidelijk niet
grappig want ik luister ook nooit naar de radio!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit naar de radio geluisterd , ik struin liever naar andere muziek
Ik heb er heel lang uit gelegen door een val van de trap maar ben nu fit genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leuk!!!
paar keer gedaan, is ook leuk om te doen
Tuurlijk wel,quote:
Mooi!quote:
Het wordt wel het meest besproken jaar tot nu toequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Maar man3 wat maken ze er een drama van
ja.. maar voor altijd een smetje eropquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,
als er echt niets zou zijn gebeurd was het nu al bekend.
Dus hij heeft zich in zo'n positie gebracht dat er minimaal twijfel is. Dus hij wist het niet.
Fotosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Prisha het volgende:
Ik sta nu buiten. Prachtig noorderlicht te zien. Ongekend!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Prisha het volgende:
Jaloersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Prisha het volgende:
Ik ga nu even naar een donker stukje op de Veluwe rijden, eens kijken hoe t daar eruit ziet
T is ondertussen een politie-onderzoek geworden. Gaat lekker daarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. maar voor altijd een smetje erop![]()
Liever gewoon duidelijkheid dan dit.
Super mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Prisha het volgende:
hé waar lees je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ondertussen een politie-onderzoek geworden. Gaat lekker daar
Halloquote:
Jammer dat ze het nog niet hebben opgelostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef Domnivoor het volgende:
Geen nieuws over JoostgateMaar de Fok!nachtploeg heeft overuren gedraaid.
gaaf he!!! Ik was onderweg vanuit het Theater naar huis, dus had alleen mijn iphone, maar jeetje wat was dit geweldig!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Super mooi![]()
genieten dit.
Beter dan dit kreeg ik het niet erop.
[ afbeelding ]
Ik ben naar de Veluwe gereden, naar een mooi plekje. Nog nooit zoveel mensen daar om 1 uur snachts gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef pullup het volgende:
Ah er ewaren behalve Prisha nog meer noorderlicht spotters. Goede foto's op mijn insta
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben naar de Veluwe gereden, naar een mooi plekje. Nog nooit zoveel mensen daar om 1 uur snachts gezien
veel liefhebbers toch welquote:
Ben benieuwd hoe dit afloopt ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:45 schreef Prisha het volgende:
En verder....ik ben gister sinds Joost gate behoorlijk van slag. Noorderlicht heeft een beetje geholpen.
Ik ben verdrietig en gedesillusioneerd. Van een mooi feest naar totale desillusie.
Soms haat ik de hele wereld en wilde ik dat alles gewoon wegging
Ja een van de weinige momenten dat ik het betreur dat ik in Amsterdam woon. Met al onze stads verlichting was er niets van te zien hierquote:
Kans dat het vanavond ook weer te zien is!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lag er te vroeg in om het spektakel te zien
Had wel gelezen dat de zonnevlammen en kracht er aan kwamen en zelfs sterker waren dan het Carrington event... maar dat zal wel niet .. want mijn PC werkt nog
Nice! Eens kijken of ik laat op mag blijvenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kans dat het vanavond ook weer te zien is!
Begrijp jij de krachten?... lees nu net dat er een 5.8 aan komt... en dit was schijnbaar een 3.98 ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kans dat het vanavond ook weer te zien is!
Prachtig! Bijna Disney achtige Magicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:23 schreef Prisha het volgende:
Deze fotos op de Veluwe gemaakt. Met mijn iphone, niet geweldige kwaliteit. Heb even De-noise op toegepast om het korrelige weg te halen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoe laat lag je er al in? Het was al vanaf schemering te zien! Maar hoe donkerder hoe beter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lag er te vroeg in om het spektakel te zien
Had wel gelezen dat de zonnevlammen en kracht er aan kwamen en zelfs sterker waren dan het Carrington event... maar dat zal wel niet .. want mijn PC werkt nog
Geloof rond 11 uur... maar heb niet naar buiten gekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe laat lag je er al in? Het was al vanaf schemering te zien! Maar hoe donkerder hoe beter.
Ik weet niet wat die cijfers betekenen? Het zijn wel meerdere factoren die bepalen of je het hier kan zien. De Bz waarde (bepaalt of de zonnewind deeltjes worden aangetrokken of afgestoten door het magnetische veld), Bt waarde (totala kracht van de zonnewind), de snelheid en de dichtheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijp jij de krachten?... lees nu net dat er een 5.8 aan komt... en dit was schijnbaar een 3.98 ?
toen zag ik het alquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof rond 11 uur... maar heb niet naar buiten gekeken
Als je op die post hierboven klikt en dan wat scrolt zie je prachtige foto's !quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die cijfers betekenen? Het zijn wel meerdere factoren die bepalen of je het hier kan zien. De Bz waarde (bepaalt of de zonnewind deeltjes worden aangetrokken of afgestoten door het magnetische veld), Bt waarde (totala kracht van de zonnewind), de snelheid en de dichtheid.
Hoe negatiever de Bz, hoe beter, hoe hoger de Bt hoe beter, en bij snelheid en dichtheid ook hoe hoger de waarde hoe beter,
In Zweden kun je een vallende blauwe ster zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:23 schreef chufi het volgende:
Vanavond eens kijken of hier wat te zien valt ..? Zelfs in Spanje was het te zien ...
Ben benieuwd met wat voor verhaal er straks naar buiten wordt getreden ....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Zweden kun je een vallende blauwe ster zien
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Zweden kun je een vallende blauwe ster zien
Ontzettend sneu voor hem, ongeacht wat er precies gebeurd is - dat weet ik natuurlijk ook niet.quote:
Ja, ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:41 schreef chufi het volgende:
Zero tolerance... Wil nog steeds horen wat er nu gebeurd is of ik er een beetje bij in de buurt zat met mn eerdere verhaal
#freejoost jaquote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is het forum bij jullie ook zo sloom?
En dat terwijl er gewoon veel minder bezoekers zijn dan jaren terug ...........quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaaa
Het is hartstikke druk in verschillende topics ....
Yepquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat terwijl er gewoon veel minder bezoekers zijn dan jaren terug ...........
Dat is tegen de regels.. dat kan ik je nu al vertellen... als nog een volgend jaar komt überhaupt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef engine het volgende:
Belachelijk!
Volgend jaar sturen we europapa gewoon nog een keer
Je verwacht dat de wereld vergaat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef chufi het volgende:
.. als nog een volgend jaar komt überhaupt.
Ach, dat zal er wel zijn hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het in principe in eerste instantie over Eurovisie..
Wat ik vooral niet snap is waarom joost nu ineens heilig is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand filmen terwijl dat op dat moment niet toegestaan is en die persoon ook meerdere keren aangeeft niet gefilmd te willen worden...toch doorgaan, persoon raakt geirriteerd en maakt een dreigende beweging, niemand aangeraakt....
jounalistje gaat klacht indienen.
btw ik heb totaal niets met die vertoning van Joost maar dit moest ik toch even zeggen.
Ik zou niet gaan kijken maar er blijft denk ik een tweede scherm open want ik vraag mij af hoe dit gaat verlopen vanavond.
Wat is een dreigende beweging? middelvinger of de ik doodga beweging die ie ook op het podium uitvoerd tegenover de camera....?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is waarom joost nu ineens heilig is.
Hij maakt een bedreigende beweging (oid). Normaal worden dat soort types overal direct aan de schandpaal gehangen. Maar nu is het zielig .......
Geen idee, beelden niet gezien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is een dreigende beweging? middelvinger of de ik doodga beweging die ie ook op het podium uitvoerd tegenover de camera....?
Omdat de straf buitenproportioneel is. Normaal bied je gewoon ff je excuses aan en door.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, beelden niet gezien.
Gaat me ook meer om het idee. Waarom maakt het nu ineens niet uit en is hij slachtoffer?
Nou nee, die tijd is echt al even voorbij ..........quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de straf buitenproportioneel is. Normaal bied je gewoon ff je excuses aan en door.
In mijn wereld kun je gewoon nog excuses maken...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, die tijd is echt al even voorbij ..........
En blijkbaar is er dus ook niet gecommuniceerd door de EBU tot het moment dat ze gistermiddag het podium op wouden lopen ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de straf buitenproportioneel is. Normaal bied je gewoon ff je excuses aan en door.
Tot je een keer in aanraking komt met de wereld zoals die geworden is .......quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
In mijn wereld kun je gewoon nog excuses maken...
Eens hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
In mijn wereld kun je gewoon nog excuses maken...
En hem nu kruisigen is ook zo wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef pullup het volgende:
Maar ja zelfs met deze info kan je nog alle kanten op. Dus lastig te veroordelen of vrij te pleiten
zijn er beeldenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:05 schreef pullup het volgende:
Maar ja zelfs met deze info kan je nog alle kanten op. Dus lastig te veroordelen of vrij te pleiten
Ja ben benieuwdquote:
`Ja die hadden ze in de halve finale ook al .... Toen riep een Spaanse journalist trouwens 2x Free Palestine en die is daarna dus compleet overrompeld door allerlei Israelische journalisten die die zn accreditatie hebben gefilmd en hem ook en daarna is ie dus op zn socials helemaal afgemaakt door die gasten , zelfs zn persoonlijke accounts moesten het ontgelden ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ben benieuwdLees dat ze alvast een grote juichband hebben klaargezet om het geboe tijdens de Israëlische show te overstemmen indien nodig
Mijn dochter wist (vol verontwaardiging) te melden dat er een tiktok filmpje rond gaat met het echte boegeroep , zonder filters... en dat was niet best.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ben benieuwdLees dat ze alvast een grote juichband hebben klaargezet om het geboe tijdens de Israëlische show te overstemmen indien nodig
Alle punten voor puuluupquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind dat vanavond iedereen 12 punten moet geven aan Belarus.
quote:
Alle punten voor hamas?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn dochter wist (vol verontwaardiging) te melden dat er een tiktok filmpje rond gaat met het echte boegeroep , zonder filters... en dat was niet best.
Nee, het ging haar om de manipulatie van de werkelijkheid.quote:
Manipuleert zij die ook al?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het ging haar om de manipulatie van de werkelijkheid.
< Trotse vader
Dat doen dochters standaard bij vaders...en wij trappen er glimlachend in.quote:
Grote jongen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doen dochters standaard bij vaders...en wij trappen er glimlachend in.
Mjah, zolang je dat niet kan zien is dat toch wat anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog ff over onze Joost.
Een dreigende beweging ?
Je weet wat hierna komt hè...
Een dreigende gedachte.
We zijn geen robots... fatsoen is belangrijk... maar een bijna.. in deze hectische omstandigheden...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zolang je dat niet kan zien is dat toch wat anders.
Als ik een dreigende beweging naar jou maak zal je dat zeker wel zien.
FF op de koffie 's morgens met ook een plantjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef engine het volgende:
Doen jullie nog iets aan moederdag morgen? Ik was het eigenlijk niet van plan maar mijn vader stuurde mij vandaag een berichtje of ik niet even wat bloemen ofzoiets kon halen![]()
Aardbeienplant gekocht
Zou deze norm wel eens in een voetbal stadion willen zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn geen robots... fatsoen is belangrijk... maar een bijna.. in deze hectische omstandigheden...
Dit slaat compleet nergens op.
En al helemaal niet in deze wereld.
Nee, doe er niet aan. Ga over een paar weken die kant opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef engine het volgende:
Doen jullie nog iets aan moederdag morgen? Ik was het eigenlijk niet van plan maar mijn vader stuurde mij vandaag een berichtje of ik niet even wat bloemen ofzoiets kon halen![]()
Aardbeienplant gekocht
Ja! Ik denk zelfs dat de plaatselijke damclub nog weleens in de problemen kan komenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou deze norm wel eens in een voetbal stadion willen zien
Dat klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF op de koffie 's morgens met ook een plantje
Daarna naar de dag van het levenslied
Mjah, dit is zoals het nu is. Je hebt geen ruimte om zulke dingen te doen. Zeker niet op dat soort gelegenheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn geen robots... fatsoen is belangrijk... maar een bijna.. in deze hectische omstandigheden...
Je er niet bij neer leggen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dit is zoals het nu is. Je hebt geen ruimte om zulke dingen te doen. Zeker niet op dat soort gelegenheden.
Genoeg 'sterren' die om zoiets omvallen op het moment. Juist in deze wereld.
..
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom zou ik me er niet bij neerleggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je er niet bij neer leggen!
Er tegen vechten of minimaal negeren.
United by musicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Isrealische delegatie is afgezonderd van de rest in een andere ruimte ...
Lekker , had ik ff nodigquote:
Krijgen ze ook een andere badge?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Isrealische delegatie is afgezonderd van de rest in een andere ruimte ...
Nu kunnen ze nog, straks mogen ze zich melden bij het uwvquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef engine het volgende:
Radio 2 is in een soort van protest nu voor de 5e keer op rij Europapa aan het draaien.
Opmerkelijk verzoek na de 6e keer......nog een keer europapaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu kunnen ze nog, straks mogen ze zich melden bij het uwv
En weerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef engine het volgende:
Radio 2 is in een soort van protest nu voor de 5e keer op rij Europapa aan het draaien.
Ze leven zich maar uitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Opmerkelijk verzoek na de 6e keer......nog een keer europapa
Dit gaat door minimaal tot het journnaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Opmerkelijk verzoek na de 6e keer......nog een keer europapa
Ik vind het wel humor en ik heb een vermoeden dat ze hem nog vaker gaan draaienquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor en ik heb een vermoeden dat ze hem nog vaker gaan draaien
Ondertussen wil de avrotros ook geen punten meer geven
Die hebben er echt een knoeiboel van gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het gaat wel een staartje krijgen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hebben er echt een knoeiboel van gemaakt![]()
Kan me niet voorstellen na dit dat we volgend jaar nog meedoen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat wel een staartje krijgen denk ik
quote:
quote:
Dat doe je niet slimquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]Verdorie
Krijg je als je weigert nu te kijken
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap Joost nu plots een stuk beter "D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. stem uit brengen![]()
Heil Money
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Lekker, maar nee ik heb geen moeders meerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef engine het volgende:
Aardbeienplant gekocht
Lekker cashenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt al betalen.... zonder één liedje
Zag van de week nog dat Cria Cuervos werd gedraaid op een of andere Spaanse zender ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef pullup het volgende:
Chufi heeft vele betere songs maar deze vergeet ik nooit![]()
Spanje
Super.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag van de week nog dat Cria Cuervos werd gedraaid op een of andere Spaanse zender ...
Denk je dat we dat Noorderlicht gaan zien hier ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:33 schreef chufi het volgende:
ff de lucht in de gaten houden ... niet te bewolkt worden ...
Ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pizza, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pizza, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
Oh ja, dit zenden we gewoon de komende 15 jaar in voor het songfestival dan
Nederland
Das episch iddquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
Nederland
in een andere context moet dat geplaatst worden ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens Radio 2 zingt ze dat ze een slet is...en daar blij mee is
k zat eerder op de dag ook wat reactie youtubes te bekijken op dat nr van mensen over de hele wereldquote:
Echt een van mijn favo'squote:
Samen met die jaquote:
Zie ik bij dons een blauwe vortex in de achtergrondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb net Fallout gezien.... daar past deze wel in
Vortex!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:02 schreef Prisha het volgende:
Zie
[..]
Zie ik bij dons een blauwe vortex in de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Laten we gewoon eerlijk zijn en een beter nummer insturen als dat euro gejank.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
Nederland
quote:
Waarden zijn nog niet goed genoegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lucht nog normaal hier... zie wat vage strepen, maar is denk ik vliegtuig.
Gedaanquote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Domnivoor het volgende:
Geef Joost 12 punten
https://twelvepointsto.nl/
Niets waar je met een inbussleuteltje nog wat aan kan fixenquote:Op zondag 12 mei 2024 06:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zou ik terugbrengen naar de Ikea.
quote:
Dankjewelquote:
Ga je ook aardbeien cupcakes maken?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:39 schreef mario390 het volgende:
zdf fernsehgarten
ilse de lange - calm ..........storm
Hulloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |