quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede liedjes die hebben meegedaan?
ja dat ben ik met je eens...........quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Puzzie het volgende:
eerlijk....... uhm ik vind de nrs die meedoen nooit heel vernieuwend of leuk.... soms een nr waarvan ik denk; klinkt wel leuk.. of mooi..
maar nooit mijn smaak.. vind het vaak slappe aftreksels van 'egkte' muziek......
maar.. wat ik begrijp... zijn ze ook gebonden aan een hele hoop regels....
ik heb het idee dat het altijd een ons kent ons , wij gunnen jou dit.. en jij ons dat.. gedoe is.. heb daar niks mee.
[..]
Belangen, alles gaat om geld en politiek met dit soort wedstrijden.
Dit is nooit om de muziek gegaan
Ben best benieuwd naar het verhaal allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
het zou straf zijn moest nedderlands niet meedoen.
Joost staat al jaren in een van de vele speellijsten die ik heb , maar ik verzamel dan ook muziek verzamelingenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
ja dat ben ik met je eens...........
ik vind Joost op zich wel leuk.. voor ned begrippen wat out of the box... maar heb niks met het songfestival.
Oekraïne laten winnen als 'statement' en ja.. mijn invulling.. maar vind er wat van...
Leuk! Barebow, recurve of compound?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar om het even over iets anders te hebben:
Ik heb het boogschieten terug opgepakt![]()
Goodnight
ik heb ook niet veel met mainstream.....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joost staat al jaren in een van de vele speellijsten die ik heb , maar ik verzamel dan ook muziek verzamelingen![]()
Ik heb weinig met mainstream muziek
Goog for youquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goodnight
Ik snap het niet zo,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel medelijden met Joost![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook nooit naar de radio geluisterd , ik struin liever naar andere muziekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel met mainstream.....
leuk!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goodnight
dat weten we nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo,
Joost mag het weten,
maar weten deed hij het duidelijk niet
grappig want ik luister ook nooit naar de radio!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit naar de radio geluisterd , ik struin liever naar andere muziek
Ik heb er heel lang uit gelegen door een val van de trap maar ben nu fit genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leuk!!!
paar keer gedaan, is ook leuk om te doen
Tuurlijk wel,quote:
Mooi!quote:
Het wordt wel het meest besproken jaar tot nu toequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Maar man3 wat maken ze er een drama van
ja.. maar voor altijd een smetje eropquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,
als er echt niets zou zijn gebeurd was het nu al bekend.
Dus hij heeft zich in zo'n positie gebracht dat er minimaal twijfel is. Dus hij wist het niet.
Fotosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Prisha het volgende:
Ik sta nu buiten. Prachtig noorderlicht te zien. Ongekend!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Prisha het volgende:
Jaloersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Prisha het volgende:
Ik ga nu even naar een donker stukje op de Veluwe rijden, eens kijken hoe t daar eruit ziet
T is ondertussen een politie-onderzoek geworden. Gaat lekker daarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. maar voor altijd een smetje erop![]()
Liever gewoon duidelijkheid dan dit.
Super mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Prisha het volgende:
hé waar lees je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ondertussen een politie-onderzoek geworden. Gaat lekker daar
Halloquote:
Jammer dat ze het nog niet hebben opgelostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef Domnivoor het volgende:
Geen nieuws over JoostgateMaar de Fok!nachtploeg heeft overuren gedraaid.
gaaf he!!! Ik was onderweg vanuit het Theater naar huis, dus had alleen mijn iphone, maar jeetje wat was dit geweldig!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Super mooi![]()
genieten dit.
Beter dan dit kreeg ik het niet erop.
[ afbeelding ]
Ik ben naar de Veluwe gereden, naar een mooi plekje. Nog nooit zoveel mensen daar om 1 uur snachts gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef pullup het volgende:
Ah er ewaren behalve Prisha nog meer noorderlicht spotters. Goede foto's op mijn insta
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben naar de Veluwe gereden, naar een mooi plekje. Nog nooit zoveel mensen daar om 1 uur snachts gezien
veel liefhebbers toch welquote:
Ben benieuwd hoe dit afloopt ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:45 schreef Prisha het volgende:
En verder....ik ben gister sinds Joost gate behoorlijk van slag. Noorderlicht heeft een beetje geholpen.
Ik ben verdrietig en gedesillusioneerd. Van een mooi feest naar totale desillusie.
Soms haat ik de hele wereld en wilde ik dat alles gewoon wegging
Ja een van de weinige momenten dat ik het betreur dat ik in Amsterdam woon. Met al onze stads verlichting was er niets van te zien hierquote:
Kans dat het vanavond ook weer te zien is!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lag er te vroeg in om het spektakel te zien
Had wel gelezen dat de zonnevlammen en kracht er aan kwamen en zelfs sterker waren dan het Carrington event... maar dat zal wel niet .. want mijn PC werkt nog
Nice! Eens kijken of ik laat op mag blijvenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kans dat het vanavond ook weer te zien is!
Begrijp jij de krachten?... lees nu net dat er een 5.8 aan komt... en dit was schijnbaar een 3.98 ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kans dat het vanavond ook weer te zien is!
Prachtig! Bijna Disney achtige Magicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:23 schreef Prisha het volgende:
Deze fotos op de Veluwe gemaakt. Met mijn iphone, niet geweldige kwaliteit. Heb even De-noise op toegepast om het korrelige weg te halen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoe laat lag je er al in? Het was al vanaf schemering te zien! Maar hoe donkerder hoe beter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lag er te vroeg in om het spektakel te zien
Had wel gelezen dat de zonnevlammen en kracht er aan kwamen en zelfs sterker waren dan het Carrington event... maar dat zal wel niet .. want mijn PC werkt nog
Geloof rond 11 uur... maar heb niet naar buiten gekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe laat lag je er al in? Het was al vanaf schemering te zien! Maar hoe donkerder hoe beter.
Ik weet niet wat die cijfers betekenen? Het zijn wel meerdere factoren die bepalen of je het hier kan zien. De Bz waarde (bepaalt of de zonnewind deeltjes worden aangetrokken of afgestoten door het magnetische veld), Bt waarde (totala kracht van de zonnewind), de snelheid en de dichtheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijp jij de krachten?... lees nu net dat er een 5.8 aan komt... en dit was schijnbaar een 3.98 ?
toen zag ik het alquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof rond 11 uur... maar heb niet naar buiten gekeken
Als je op die post hierboven klikt en dan wat scrolt zie je prachtige foto's !quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die cijfers betekenen? Het zijn wel meerdere factoren die bepalen of je het hier kan zien. De Bz waarde (bepaalt of de zonnewind deeltjes worden aangetrokken of afgestoten door het magnetische veld), Bt waarde (totala kracht van de zonnewind), de snelheid en de dichtheid.
Hoe negatiever de Bz, hoe beter, hoe hoger de Bt hoe beter, en bij snelheid en dichtheid ook hoe hoger de waarde hoe beter,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |