Linkje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ik heb een zeer pittige tweet geschreven kan ik je vertellen
Is gewoon openquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Topic pointer leidt slechts naar een gesloten reeks @:yvonne
Vlag zal wel alleen voor vanavond zijn weggehaald.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:19 schreef Vicky het volgende:
Zie net een tweet dat de NL vlag nog wel in de vlaggenparade mee loopt.
Dus het is allemaal de schuld van Joost ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef Perrin het volgende:
En dan met zo'n vrolijk Europa-liedje er zo'n chaos van maken. Die fikkende molen was toch een voorbode.
Zo, daar hebben ze vast niet van terug!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je like @:scrummie
Denk maar niet dat ik je vergeten ben nu ik zo succesvol ben
Het zal toch niet voor niks zijn dat ie vanavond niet optreedt.. dan heb je het voordeel van de twijfel niet mee lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus het is allemaal de schuld van Joost ?
This takes Robert Long.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het duurt noa lang voor we duidelijkheid krijgen
Weinig sausquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het topic krijgt honger, pak maar wat.
Geef haar een beurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:23 schreef Document1 het volgende:
Waar blijft dat statement m’n vriendin wordt helemaal gek.
#help
Ik ben ook fan van Els_rechts.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je like @:scrummie
Denk maar niet dat ik je vergeten ben nu ik zo succesvol ben
Gehemelte verbrand. Kutzooiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Joost heeft een klein hartje dus?quote:
Bohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of geef r woud een kans. Die vouwt haar dubbel genot
Kunde gij rekenen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Als ik morgen mijn ogen open hoop ik toch wel te lezen of ik morgenavond nog moet juichen voor Joost.
Haagse.quote:
Of ze weten daar meer!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
zojuist op NOS! Reclame voor finale morgen MET Joost Klein!
Zit iemand te slapen
Ik heb het voorgesteld maar ze wil wel eerst kletsen van te voren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of geef r woud een kans. Die vouwt haar dubbel genot
Vervelend snolletjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld maar ze wil wel eerst kletsen van te voren.
Ik stuur je een reminderquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Als ik morgen mijn ogen open hoop ik toch wel te lezen of ik morgenavond nog moet juichen voor Joost.
Dat kan niet op Instagram.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef Toby56 het volgende:
Die gast van de NL delegatie gedroeg zich een beetje als bodyguard bij die Isralir.
Het ging anders bij die Zweedse mevrouw.
Hij ging ook niet mee naar boven.
Op IG heeft Klein inmiddels iedereen ontvolgd, tenzij hij die gegevens op 'priv' heeft gezet natuurlijk.
To be fair, dat is nog steeds mogelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
Zit iemand te slapen
Ik las ketsenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat wordt lang van tevoren al ingeprogrammeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
Zit iemand te slapen
Eerst kletsen, dan ketsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zal ook vast geen flinke muilpeer geweest zijn. Wat dat betreft zijn het tegenwoordig allemaal voetballersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is gewoon op alle fronten genant. Je wilt zo graag, bereidt je 9 maanden voor en dan laat je het zo uit je handen flikkeren.
Niet alleen voor jezelf maar ook voor je land. Je staat de komende jaren bij de EBU met 5-0 achter. En ja daar valt ook genoeg op aan te merken, maar dan moet je zelf van onbesproken gedrag zijn.
Je iets aantrekken van je imago bij de EBUquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is gewoon op alle fronten genant. Je wilt zo graag, bereidt je 9 maanden voor en dan laat je het zo uit je handen flikkeren.
Niet alleen voor jezelf maar ook voor je land. Je staat de komende jaren bij de EBU met 5-0 achter. En ja daar valt ook genoeg op aan te merken, maar dan moet je zelf van onbesproken gedrag zijn.
Jup.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Hoe kan je uitgesloten worden vanavond als je nog niet gediskwalificeerd bent. Want dan kan je dus volgend jaar iemand beschuldigen van een andere delegatie bv en zolang het onderzoek nog loopt mogen ze dan niet meedoen? Dat is toch raar? Dan kan je je grootste concurrent dus zo gewoon uitschakelen in de komende edities.
Ach man, de EBU is zelf ook een incompetente floporganisatie die geen recht van spreken meer heeft. Ze hebben inmiddels al hun geloofwaardigheid verloren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie zicht op de juryfinale?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Hoe kan je uitgesloten worden vanavond als je nog niet gediskwalificeerd bent. Want dan kan je dus volgend jaar iemand beschuldigen van een andere delegatie bv en zolang het onderzoek nog loopt mogen ze dan niet meedoen? Dat is toch raar? Dan kan je je grootste concurrent dus zo gewoon uitschakelen in de komende edities.
Misschien wordt ze helemaal lens geketst.quote:
Jij bent iets op t spoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Maar kan er ook weer uitgehaald worden, of vervangen door een algemenere promo. Ze hebben er vast ook wel een voor als hij het niet gehaald hadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat wordt lang van tevoren al ingeprogrammeerd.
Ik dacht dat het ESF bedoeld was om iedereen in Europa tenminste voor een paar dagen te verenigen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Alles is vaag. Echt alles.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Eens met @Greys en sterker nog ze durven geen beslissing te nemen omdat;quote:
Niet iedereen heeft de beschikking over een messcherp forum.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Straks hebben ze Quincy Promes nog eerder in een Nederlandse cel dan dat er duidelijkheid komt over Joost.
Idd, lekker gewerkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ESF bedoeld was om iedereen in Europa tenminste voor een paar dagen te verenigen?
Dus waarom zou je zoiets doen?
Truequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat zijn de procedures? Waarom is dit niet openbaar? Terecht punt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
jij weet precies wat er gebeurd is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Joost wel in het ootje genomen ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef Za het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat Joost zomaar zonder echt gegronde redenen in een woordenwisseling van ongekende vormen raakt, al dan niet gepaard gaande met geweld, dusdanig dat hij vanavond niet op het podium zou mogen staan.
Wanneer het echt zodanig was, kan men gewoon een verklaring naar buiten brengen, en hoeft er ook niet meer overlegd te worden over morgen.
Dit hele mysterieuze gedoe is volkomen bizar, de ontreddering, Martin die wegloopt, de gecancelde persco, alles.
Dat zal wel flink besproken worden door de "Eurovision Song Contest Reference Group"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Martin?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef Za het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat Joost zomaar zonder echt gegronde redenen in een woordenwisseling van ongekende vormen raakt, al dan niet gepaard gaande met geweld, dusdanig dat hij vanavond niet op het podium zou mogen staan.
Wanneer het echt zodanig was, kan men gewoon een verklaring naar buiten brengen, en hoeft er ook niet meer overlegd te worden over morgen.
Dit hele mysterieuze gedoe is volkomen bizar, de ontreddering, Martin die wegloopt, de gecancelde persco, alles.
goede bruine fruitschaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze samen een disstrack maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Straks hebben ze Quincy Promes nog eerder in een Nederlandse cel dan dat er duidelijkheid komt over Joost.
Martin steekpenningen genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
sterdahl, de nieuwe Jon Ola Sand "take it away" meneer
Dat hangt ervan af wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Waren er niet mogelijk camerabeelden van een beveiliger?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Greys het volgende:
Of hij nou wel of niet de finale mag gaan doen, dit feestje is al verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:34 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Waarom zou een jury nu nog punten geven aan Joost met de wetenschap dat ze er na de show alsof uitgegooid kunnen worden?
Dan heeft-ie iedereen dus ontvolgd?quote:
Is er nog een kans dat het een soort van mediastunt is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef Za het volgende:
Waarom moet een beslissing nemen dan zo lang duren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waren er niet mogelijk camerabeelden van een beveiliger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |