Linkje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ik heb een zeer pittige tweet geschreven kan ik je vertellen
Is gewoon openquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Topic pointer leidt slechts naar een gesloten reeks @:yvonne
Vlag zal wel alleen voor vanavond zijn weggehaald.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:19 schreef Vicky het volgende:
Zie net een tweet dat de NL vlag nog wel in de vlaggenparade mee loopt.
Dus het is allemaal de schuld van Joost ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef Perrin het volgende:
En dan met zo'n vrolijk Europa-liedje er zo'n chaos van maken. Die fikkende molen was toch een voorbode.
Zo, daar hebben ze vast niet van terug!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je like @:scrummie
Denk maar niet dat ik je vergeten ben nu ik zo succesvol ben
Het zal toch niet voor niks zijn dat ie vanavond niet optreedt.. dan heb je het voordeel van de twijfel niet mee lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus het is allemaal de schuld van Joost ?
This takes Robert Long.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het duurt noa lang voor we duidelijkheid krijgen
Weinig sausquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het topic krijgt honger, pak maar wat.
Geef haar een beurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:23 schreef Document1 het volgende:
Waar blijft dat statement m’n vriendin wordt helemaal gek.
#help
Ik ben ook fan van Els_rechts.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je like @:scrummie
Denk maar niet dat ik je vergeten ben nu ik zo succesvol ben
Gehemelte verbrand. Kutzooiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het topic krijgt honger, pak maar wat.
Joost heeft een klein hartje dus?quote:
Bohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of geef r woud een kans. Die vouwt haar dubbel genot
Kunde gij rekenen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Als ik morgen mijn ogen open hoop ik toch wel te lezen of ik morgenavond nog moet juichen voor Joost.
Haagse.quote:
Of ze weten daar meer!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
zojuist op NOS! Reclame voor finale morgen MET Joost Klein!
Zit iemand te slapen
Ik heb het voorgesteld maar ze wil wel eerst kletsen van te voren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of geef r woud een kans. Die vouwt haar dubbel genot
Vervelend snolletjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld maar ze wil wel eerst kletsen van te voren.
Ik stuur je een reminderquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Als ik morgen mijn ogen open hoop ik toch wel te lezen of ik morgenavond nog moet juichen voor Joost.
Dat kan niet op Instagram.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef Toby56 het volgende:
Die gast van de NL delegatie gedroeg zich een beetje als bodyguard bij die Isralir.
Het ging anders bij die Zweedse mevrouw.
Hij ging ook niet mee naar boven.
Op IG heeft Klein inmiddels iedereen ontvolgd, tenzij hij die gegevens op 'priv' heeft gezet natuurlijk.
To be fair, dat is nog steeds mogelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
zojuist op NOS! Reclame voor finale morgen MET Joost Klein!
Zit iemand te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |