Onzin, als dat zo was hoefden ze niet door de halve finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Israël nog meer dat is de hoofdsponsor
Dat plaatje stond 2 dagen geleden al bij Joost op z'n insta...quote:
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef quirina het volgende:
Ik zie wel gebeuren dat ze het hele gebeuren gaan cancellen
Nou ja. Als er geen informatie is dan is er geen informatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Confetti het volgende:
Deze 'journalisten' moeten zich echt doodschamen. Schijtlolligheid kunnen ze wel, maar informatie krijgen niet.
bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.
Het eerste is echt iets nieuws, het tweede bijkanst business as usual.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Rnie het volgende:
NOS opent met nieuws omtrent Joost Klein, daarna de problematiek rond de gazastrook.
PRIORITEITEN MENSEN!
Niemand heeft toegang tot de informatie dus ik ga ze niets verwijtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Confetti het volgende:
Deze 'journalisten' moeten zich echt doodschamen. Schijtlolligheid kunnen ze wel, maar informatie krijgen niet.
Maar het ziet wel allemaal mooi uit op je 4K tv?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Joox het volgende:
Van Eurovisie over naar Rafah. We leven in een vreemde wereld.
Zwaar onder de maat idd, een beetje nieuwsorganisatie heeft z’n EBU-bronnen op ordequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Confetti het volgende:
Dit is geen speculatie. Dit is een verzuchting.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand zei hier vanmiddag tegen mij: speculaties daar hebben we niks aan.
Er lopen tientallen mensen rond rond die Klein. Een fatsoenlijke journalist had wel wat opgepikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja. Als er geen informatie is dan is er geen informatie.
@yvonne hoe zat dat ook alweer met speculeren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.
Ik denk dat hij kwijt is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Als hij gediskwalificeerd zou zijn hadden ze dat nu toch al wel bevestigd?
Lijkt mij ook, iets klopt niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Uitgesloten, dus niet zelf opgestapt mits het klopt.quote:
Hallo Zoonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Maar het ziet wel allemaal mooi uit op je 4K tv?
HET HOOFDquote:
Het is elk geval nog nooit vertoond en straks beelden live vanaf de maan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
zou dit de verrassing zijn geweest waar joost het over had hele tijd
Tenzij de crisis is dat andere landen in steun voor joost dan ook aangaven te stoppenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Trollen? Jij vindt het in de verste verte realistisch dat vanwege dit incident de hele show gecanceld wordt?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
@:yvonne hoe zat dat ook alweer met speculeren?
GREYS JE LEEFT NOG IK MAAKTE ME ZORGENquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Dat maakt voor een diskwalificatie toch niet uit? Het is geen snelwandelen, waar je er pas uit ligt als een jurylid je het bordje laat zien.quote:
Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof sinds vandaag niemand meer…
ergens hoop ik dat, maar nee, wat schieten ze hier mee opquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Rnie het volgende:
Bestaat er een mogelijkheid dat het allemaal een act is?
Jij valt me heel erg tegen in deze. Er is NIKS bekend. Ik ken je als een verstandiger persoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk incident? We weten niet wat 'het incident' is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trollen? Jij vindt het in de verste verte realistisch dat vanwege dit incident de hele show gecanceld wordt?
Jij? Jij bent wat op het spoor!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Nee want ze zenden alles in 1080i uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Maar het ziet wel allemaal mooi uit op je 4K tv?
Haha tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me wel af of het echte verhaal ooit naar boven gaat komen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij valt me heel erg tegen in deze. Er is NIKS bekend. Ik ken je als een verstandiger persoon.
Natuurlijk niet, niemand geeft een fuck om Nederlandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mocht het zo zijn dat Joost wordt gediskwalificeerd dan ben ik benieuwd of andere artiesten alsnog een statement zullen maken als daadwerkelijk blijkt dat meerdere landen intimidatie te hebben ondervonden.
Hopelijk dat Joost Klein dat alsnog gaat geven mochten we het echte verhaal niet krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me wel af of het echte verhaal ooit naar boven gaat komen.
Heb je het met Zweden trouwens ook gelijk getroffen als gast(arbeiders)landquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze gekozen hebben ze te laten deelnemen. Dan moeten alle kandidaten die uitgenodigd zijn en op komen dagen daarna ook niet meer zeiken. Dáár is het nu helemaal fout gegaan. Ze konden niet accepteren dat Israel een grote kans maakt zelfs te gaan winnen, blijf gewoon thuis als je het niet eens bent met de organisatie waar je te gast bent. Zij bepalen de regels.
Dit was de maanlanding waar eerder over gesproken was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
Ja die lollige vrienden zijn allemaal leuk en aardig, maar hoop dat er ook anderen voor hem zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Japepk het volgende:
Oprechte zorg dat Joost wel goed ondersteund wordt. Zelfs zonder consequentie is deze hele wervelstorm al pittig. Als je dan ook nog diskwalificatie door een persoonlijke fout op je geweten hebt, kan dat een behoorlijke wissel trekken.
Dat er niemand ergens iets 'lekt' is wel heel opvallend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er lopen tientallen mensen rond rond die Klein. Een fatsoenlijke journalist had wel wat opgepikt.
Of ze zijn bang voor de EBU en durven niets te melden.
Ik spreek Duits dus ik heb het artikel zeg maar daadwerkelijk gelezen. Ik citeer: “Er soll nach BILD-Informationen von dem Wettbewerb ausgeschlossen werden”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Missen die mensen dan echt het vraagteken in de kop?
De Puttense moordzaak is er niks bij…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Gelukkig had Israël z'n eigen Willibrord wel meegenomen.
Het is Bild.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik spreek Duits dus ik heb het artikel zeg maar daadwerkelijk gelezen. Ik citeer: “Er soll nach BILD-Informationen von dem Wettbewerb ausgeschlossen werden”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |