Niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef Joox het volgende:
Uit een onbetrouwbare bron:
A new development. EBU officials are now explaining to Swedish media there have been several verbal and physical altercations between mostly Western European journalists and Israeli ones and artists alike; which may cause them to halt the jury rehearsal. Osterdahl has been given options by the EBU as the production has been blamed for not preventing sanctioning one artist already, including banning journalists, artists, or - but this is the last option - cancelling the contest. That Israeli journalist that was shown here harassing Joost his crew has just reported he got it confirmed a statement will be released thatL: has been DQ'd
Joh, dit is FOK, iedereen hier is oud.quote:
Schijnt ook een rel met Spanje te zijn volgens sommige geruchten. Maar krijg het niet echt mee nuquote:
Nu niks. Als hij niet mee doet ben je je geld kwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Serieuze vraag: als je op joost in de top 10 hebt gewed bij de bookmakers, wat gebeurt er nu dan
Extreem ophef genot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef Joox het volgende:
or - but this is the last option - cancelling the contest.
Asperges.quote:
Is al gevraagd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Serieuze vraag: als je op joost in de top 10 hebt gewed bij de bookmakers, wat gebeurt er nu dan
Hij haalt geen top 10 als hij gediskwalificeerd wordt. Binnenlopen voor bookmakers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schijnt ook een rel met Spanje te zijn volgens sommige geruchten. Maar krijg het niet echt mee nu
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jongens yvonne is koken we kunnen los![]()
![]()
Bet wordt VOIDED. Dus je krijgt je geld terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Fake news.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jongens yvonne is koken we kunnen los![]()
![]()
dat wordt stinke op de plee over een uur of tweequote:
Dus dit. Ik zei dit eerder toen werd er heel boos op mij gereageerd. Is gewoon een feitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
EBU is nu heel verontwaardigd dat dit allemaal gebeurt met Spanje, Nederland, Israėl. Je had dit allemaal kunnen voorkomen.
Lekkerquote:
Je krijgt je geld terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Voidquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Mijn BS radar denkt dat die geruchten over Joost en Israėl nergens op slaan. Dat het werkelijke probleem tussen Joost en medewerkers van de Zweedse omroep is.
Weer jatwerk van Chanel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malta brengt NIEUWE muziek uit.
Wat een mooi nieuws
Dat is in Engeland wel eens gebeurd.quote:
Tsjah, als het dan ook nog klopt dat het een vrouwelijke medewerker is, dan ligt sexuele intimidatie cq een beschuldiging daarvan wel op de loer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Mijn BS radar denkt dat die geruchten over Joost en Israėl nergens op slaan. Dat het werkelijke probleem tussen Joost en medewerkers van de Zweedse omroep is.
Nee want het gaat waarschijnlijk om fysiek geweld tegen een Zweedse productie medewerker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
Als je NL gaat diskwalificeren en het komt inderdaad door één van die Israėlische mensen die steeds anderen filmen/achtervolgen dan heb je natuurlijk sowieso een groot probleem, of het terecht is of niet.
Gewoon betalingsregeling 10tje p maand,ja tochquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is in Engeland wel eens gebeurd.
Een grote paardenrace werd void verklaard.
De bookies moesten ALLE inzet (was toen zo'n 80 miljoen pond) terug betalen.
Bij de laaidl gekocht?quote:
Heb je wellicht nog beelden van Stefania om ons te kalmerenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Laten we met zijn allen nog eens genieten van de Griekse inzending om de gemoederen te bedaren.
Dat nare kinderachtige mens? Ach ja. Het optreden en het lied was inderdaad wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Laten we met zijn allen nog eens genieten van de Griekse inzending om de gemoederen te bedaren.
Georgiė godin > Griekenlandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Graag. Dus zou het fijn zijn dat beschuldigingen aan andere users rondstrooien gestopt wordt.quote:
Is dat die dame met de luier?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Die is allang naar huis, was te slecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Net zoals mij, hopen op geld terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Of barbara pravi. Dan ben ik t komende kwartier in t keldertje te vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je wellicht nog beelden van Stefania om ons te kalmeren
Klinkt betrouwbaar als we op de naam af mogen gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
https://x.com/vocaisuspen(...)apMy8oZZSRcwQARAjQpg
[ x ]
Als de competitie gewoon door gaat en Nederland start niet, krijg je uiteraard niet je geld terugquote:
En dįįr is de Spanje-rel..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Omg .. ik dacht de hele tijd dat dit het account was van de Honest Vocal Coach?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Dat is dan gewoon ouderenmishandeling.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Fake news, gaat winnen morgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die is allang naar huis, was te slecht.
Wequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Laten we allemaal een moment rustig doen
Ook mijn Heddy Lester?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:43 schreef Moira het volgende:
[modbreak]Veel offtopic reacties verwijderd. Snap dat de hele situatie discussies aanwakkert, maar we zitten hier in het Joost Klein - Europapa topic.[/modbreak]
Moet je eens voor de grap naar een kunstacademie gaan, kan je lachen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zijn die muzikanten bijna allemaal van die gare figuren die nooit normaal kunnen reageren op een vraag
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Plausibel.quote:Remember: My opinion is FACT.
I mostly post utter shite!
De wijze allermansvriend heeft gesproken!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Laten we allemaal een moment rustig doen
Ik denk dat een aantal landen zich wel laten horen over deze situatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog n uur en n kwartier tot de juryshows. Whatever happens to Joost, kan me niet voorstellen dat sommige andere landen daar nu heel relaxed naartoe leven.
https://twitter.com/juanmafdez/status/1788972031310008504quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dįįr is de Spanje-rel..
Als die bestaat dan. Ik hen géén idee. De Joost-rel vraagt mijn aandacht
WDK in rotterdamquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap naar een kunstacademie gaan, kan je lachen.
Hahaha neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
En neem er wat te drinken bij…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Een moment van zen. Als vredestichter van Fok! Stel ik voor dat we even een moment rust pakken met zn allen
Zadkinequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WDK in rotterdamAllemaal aan de speed en allemaal gewillige meisjes. Beste school
Mijn Spaans is niet zo sterk,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/juanmafdez/status/1788972031310008504
Vertaal je hem ook gelijk even?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het betrof hier toch duidelijk een Lestercampagne..quote:
Ik was juist op zoek naar een ja.quote:
Wel goed wassen voor en na de daad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WDK in rotterdamAllemaal aan de speed en allemaal gewillige meisjes. Beste school
Minnutje stilte om 20.00u?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Een moment van zen. Als vredestichter van Fok! Stel ik voor dat we even een moment rust pakken met zn allen
Denk niet dat de kandidaten uit Tsjechiė of Noorwegen erg bezig zijn met Joost Kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog n uur en n kwartier tot de juryshows. Whatever happens to Joost, kan me niet voorstellen dat sommige andere landen daar nu heel relaxed naartoe leven.
Of ze durven geen knoop door te hakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het feit dat dit zo lang duurt zegt gewoon dat de bal niet bij EBU ligt.
Joost kapt er gewoon mee.
Nah, dan had hij zelf wel iets geXed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het feit dat dit zo lang duurt zegt gewoon dat de bal niet bij EBU ligt.
Joost kapt er gewoon mee.
Tja. Had je je muil maar moeten houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
n de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Verschillende Israėlische journalisten hebben besloten mij te intimideren en uit te schelden omdat ik #FreePalestine heb geroepen na de Isra-hel-repetitie.
Ze gaan ons niet bang maken. Ze gaan ons niet het zwijgen opleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |