Aran is een dramaqueen .quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik krijg door Aran er niet echt een beter gevoel bij. Ook die foto hierboven dat de vlag van zijn kleedkamer weg is. Hmpf
Oud "nieuws", niks is bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Telegraaf van Zweden, dus ze zouden dit als eerste kunnen weten.
[..]
https://www.aftonbladet.s(...)joost-klein-anklagas
En wie niet springt….quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk treedt niemand meer op behalve Israel.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk treedt niemand meer op behalve Israel.
Maar waarom duurt het dan zolang als het echt zo ernstig is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Telegraaf van Zweden, dus ze zouden dit als eerste kunnen weten.
[..]
Die is een Jooooostquote:
Gelukkig lag de economie toch al op zijn gat door het hemelvaartsweekendquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:57 schreef PinkLow het volgende:
Jeetje ik vind het toch wel heel bijzonder dat dit al zo'n 5 uur duurt.
Heb nog nooit zo lang en zo vaak hier op refresh geklikt hahaha
Vogel Appie toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Arizona het volgende:
Volgens Aran gaat er nu wat bekend gemaakt worden en doen we niet meer mee en is vogel Joost gevlogen.
dat werd idd eerst ook even genoemd op dat youtube kanaal maar daarna gezegd dat nationaliteit journalist niet officieel bekend gemaakt wasquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar waarom duurt het dan zolang als het echt zo ernstig is.
Dat heeft het sinds gisteravond allemaal al verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Strani het volgende:
Voor Kroatië en de Kroatische fans is het trouwens ook wel heel jammer en stressen. Stel je voor dat wij op de vrijdag voor de finale van Duncan zaten en dat een Israël dan opeens op komt stomen om politieke redenen en een ander land wellicht gediskwalificeerd wordt met onduidelijke gevolgen.
Dat heeft Italië al verneuktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Strani het volgende:
Voor Kroatië en de Kroatische fans is het trouwens ook wel heel jammer en stressen. Stel je voor dat wij op de vrijdag voor de finale van Duncan zaten en dat een Israël dan opeens op komt stomen om politieke redenen en een ander land wellicht gediskwalificeerd wordt met onduidelijke gevolgen.
Het land ontvlucht?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Arizona het volgende:
Volgens Aran gaat er nu wat bekend gemaakt worden en doen we niet meer mee en is vogel Joost gevlogen.
Aran is het vrouwtjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd maar klaarblijkelijk heeft die dus al tering lang een vaste relatie.
Beetje swingen buiten de deur in gezamenlijk overleg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd maar klaarblijkelijk heeft die dus al tering lang een vaste relatie.
Op die vogel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Arizona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |