Als iedere Exit in een ander land moet liggen, wordt het wel lastig met grote landen als Spanje wat ook nog een relatief weinig buurlanden heeft. Nu heeft het programma wel een mooie promotie van de Balkan gemaakt, een gebied wat wel wat toerisme kan gebruiken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik sinds de aflevering in Slovenië elke week al...
Jammer dat ze Spanje/Frankrijk helemaal hebben vermeden, Barcelona had bijvoorbeeld ook mooi kunnen zijn als eindlocatie denk ik.
de beelden hebben een roadtrip door landen als Kroatie, Montenegro en Albanie bij mij wel op het interesselijstje gezet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als iedere Exit in een ander land moet liggen, wordt het wel lastig met grote landen als Spanje wat ook nog een relatief weinig buurlanden heeft. Nu heeft het programma wel een mooie promotie van de Balkan gemaakt, een gebied wat wel wat toerisme kan gebruiken.
wel apart dat dat zo onderbelicht is, dat was toch een forse afstand waarin Roy Julia nog prima had kunnen inhalenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:35 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Matera was 243km van bestemming X en google maps leert mij dat dat wel klopt ja qua route. Ze hebben dus tweenhalf uur gefiat vijfhonderd
Online staat ook een aflevering 10
Moghemmit had andere prioriteiten? Gewoon ergens random in de auto staan tijdens een videocall van een programma die voor jou kosten noch moeite bespaarden om je jouw avontuur van je leven te geven?quote:Op zondag 7 juli 2024 03:52 schreef Staaf het volgende:
Aflevering 10 is de reünie ja.
Vond het ook erg leuk om te zien dat ze op plekken waren waar ik dit jaar en vorig jaar ben geweest.
Het amfitheater in Durres (met de waarzegster) heb ik vorige week nog in rondgelopen. Erg herkenbaar allemaal.
Matera ook geweest, zit veel hoogteverschil in het stadje, dus knap dat ze overal rond renden. Gezien de vele schaduw tijdens het spel vermoed ik dat ze ‘s ochtends vroeg hebben gespeeld.
Hetzelfde als het shot van Nasrdin die alleen in Pompeii loopt helemaal alleen, zal vast ook erg vroeg zijn geweest.
Zijn vrouw was net bevallen.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:47 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Moghemmit had andere prioriteiten? Gewoon ergens random in de auto staan tijdens een videocall van een programma die voor jou kosten noch moeite bespaarden om je jouw avontuur van je leven te geven?
Waar kun je de Belgen zien?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Inmiddels is seizoen 2 begonnen in Vlaanderen, en was er ook een kerstspecial (Bestemming X-mas). Ze hebben een aantal mooie nieuwe spelelementen toegevoegd, ben benieuwd naar de rest van het nieuwe seizoen.
Via vtmgo.be, maar dan moet je wel in Belgie zijn (of je browser wijs maken dat je in Belgie bent).quote:
Oh okequote:Op zondag 5 januari 2025 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via vtmgo.be, maar dan moet je wel in Belgie zijn (of je browser wijs maken dat je in Belgie bent).
De kerstspecial is wel vanuit Nederland te zien, heb je enkel een DPG-account voor nodig: https://www.vtmgo.be/vtmg(...)c1-a7a8-14963c24df4d
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spelelementen!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Inmiddels is seizoen 2 begonnen in Vlaanderen, en was er ook een kerstspecial (Bestemming X-mas). Ze hebben een aantal mooie nieuwe spelelementen toegevoegd, ben benieuwd naar de rest van het nieuwe seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |