Het hep op watsepp gestaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Ja heb honger en voel me slecht tegelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik heb echt een knoop in mijn maag. Sla avondeten over.
Meen jequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
M'n buurvrouw kwam net huilend aanbellen. Joost doet niet meer mee
Vriendenpeoplequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals ik al zei: niveau schoolkrantjourmalisten. Dan krijg je dat. Aran bade die met z'n kwispelstaart achter elke camera aanrent maar zelf nog geen nieuwtje boven tafel krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Em31 het volgende: Wel een fucking wonder met zo veel mensen daar dat er al uren niets uitlekt.
![]()
Zware rellen incoming.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
@Cee en volgens mij ook @TheVulture zitten er.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er overigens nog FOK'kers in Malmö of onderweg daarheen?
Zucht..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
In 1,5 uur heeft Joost er 18k volgers bij op Insta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |