Lijkt me ook dat de EBU dit niet wil, maar uiteindelijk is het afwachten wat Joost gedaan heeft. Als het gewoon écht niet kan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:20 schreef grazz het volgende:
Denk dat Twan er alles aan gaat doen om dit op te lossen. In zn eerste jaar als HOD een diskwalificatie lijkt me echt niet waar hij mee thuis kan komen.
Jury's ? Sowieso niet bij de televote.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het heeft wel invloed op de uitslag van morgen als Joost alsnog meedoet
Nu jij nogquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Geschorst dus. Zijn we daar ook weer vanaf.
Denk dat er iets is gebeurd wat een GRIJS gebied is en dat ze daarom geen keuze kunnen of hebben gemaakt, zoiets zou een logische verklaring zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
Hebben jullie je zakdoekjes al klaar voor de diskwalificatie?
Al die mensen die hier nooit posten maar toch het nieuwste nieuws hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Geschorst dus. Zijn we daar ook weer vanaf.
ESF leeftquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
Als we dan toch iets positiefs eruit moeten pakken, deze topic reeks loopt prima.
Kijk dan morgen wel naar iets anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
Hebben jullie je zakdoekjes al klaar voor de diskwalificatie?
Kan ook iemand uit het team van Joost zijn. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat de EBU dit niet wil, maar uiteindelijk is het afwachten wat Joost gedaan heeft. Als het gewoon écht niet kan.
Het zou me niks verbazen als de EBU wacht met bekendmaking totdat RTL Boulevard begonnen isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
Kijken of rtl boulie nog wat te melden heeft straks.
Hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Document1 het volgende:
De dag begon zo mooi maar hoe eindigt hij?
Bridget genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de EBU wacht met bekendmaking totdat RTL Boulevard begonnen is
Same, ga geen finale kijken zonder Nederland erin, daar is het ook weer niet interessant genoeg voorquote:
Hij is geschortst, want hij mocht niet meedoen ad repetitie vanmiddag. Geschorst is NIET hetzelfde als gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die mensen die hier nooit posten maar toch het nieuwste nieuws hebben.
Martin gaat straks live in een gesprek met Aram de beslissing bekend maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de EBU wacht met bekendmaking totdat RTL Boulevard begonnen is
Ik normaal wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Same, ga geen finale kijken zonder Nederland erin, daar is het ook weer niet interessant genoeg voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |