Dat zou wel erg fout zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:49 schreef roos94 het volgende:
Stiekem doen ze dit gewoon voor de kijkcijfers.
Tuurlijk wel. Dat heeft hij al gedaan voor de semi's. En het is ook niet zo dat de juryleden daar dan live zitten ofzo he?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar moeten wel voor een jury performen. Joost zou dat dan niet hoeven te doen.
Dat heeft er vooral mee te maken dat hij normaal geen interviews geeft enz.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef Oliver23 het volgende:
Gisterenavond zei Joost nog in de voorbeschouwing: ''Na morgen zijn jullie van mij af''
Snap ik, kon ze niets aan doen. Ik zou als deelenemend land wel achter mijn oren krabben waarom een concurrent door een schorsing niet voor de jury hoeft op te treden, maar wel aan de grote show mee mag doen, ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Geen juryshow is geen Live-show.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze die eerdere opnames. Zie Ijsland 2021 vanwege corona
Dat zou an sich ook al tegen het het beleid zijn, Joost treiteren. Als ze dan niks doen, want optics... en het escaleert...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef danilel het volgende:
[..]
gerucht gaat dat hij door de Isra delegatie al een hele week geklierd werd en dat iemand van die delegatie de dood van zijn ouders belachelijk heeft gemaakt.........
Gisteren was er al een vraag over de veiligheid van de deelnemers. Begrijpelijk, gezien de gespannen situatie op het internationaal toneel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook klote voor Joost als hij wel mag optreden. Zit nu misschien nog volop in de stress
Oud "nieuws" wat deels ook nog eens onzin isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens de Telegraaf gaat het gerucht dat Joost Klein een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU.
Joost is op Instagram gestopt met het volgen van Eurovision en heeft al zijn stories van donderdagavond over het Songfestival verwijderd.
Daarvoor diskwalificeren ze je niet, zie Ierland. Dan pas je de act gewoon aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens de Telegraaf gaat het gerucht dat Joost Klein een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU.
Joost is op Instagram gestopt met het volgen van Eurovision en heeft al zijn stories van donderdagavond over het Songfestival verwijderd.
Als Israël wint breken ze die zaal af geloof mijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gisteren was er al een vraag over de veiligheid van de deelnemers. Begrijpelijk, gezien de gespannen situatie op het internationaal toneel.
Door deze kwestie nu zo te 'regelen', namelijk door Joost tot nader order niet tot de repetitie(s) toe te laten zonder duidelijke uitleg waarom, kun je op je vingers natellen dat hierdoor de boosheid en het onbegrip zullen toenemen, waardoor de veiligheid nog meer in het geding kan komen.
Ze hadden hem beter gewoon kunnen laten meedoen en intussen het incident kunnen onderzoeken.
Als het niets blijkt te zijn: niets aan de hand. Of in ieder geval heel weinig.
Als het wel iets blijkt te zijn waarmee hij de regels, normen & waarden van het ESF heeft geschonden: alsnog niet laten deelnemen aan de finale.
Dit en dat het NLse team terughoudend reageert, is wel een veeg teken denk ik. Misschien heeft hij echt iets gedaan waarvoor excuses maken niet voldoende is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Mwah ik denk niet dat het zijn winkansen vergroot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens Aran etc weet joost precies wat wel en niet mag, dus kent ook de mazen in de regelgeving. Als dit allemaal bij het plan hoort zou het geniaal zijn in ieder geval
Je kunt beter Ierland zeggen, ligt politiek niet zo gevoelig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Israël wint breken ze die zaal af geloof mij
Israël heeft wel vaker gewonnen en toen braken ze de zaal ook af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Israël wint breken ze die zaal af geloof mij
Nee, dat zegt dat ie in emotie gehandeld heeft op het nieuws dat ie niet mee mocht doen bij de repetitie. Niets anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit en dat het NLse team terughoudend reageert, is wel een veeg teken denk ik. Misschien heeft hij echt iets gedaan waarvoor excuses maken niet voldoende is.
Bedoel in negatieve zinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Israël heeft wel vaker gewonnen en toen braken ze de zaal ook af.
Het is maar net welke betekenis je aan die uitdrukking geeft.
Ik volg Joost al jaren en ik vind het ongepast om direct te speculeren over 'echt iets gedaan'. Als er iemand is die respect en liefde uitdraagt is het Joost. Bij zijn optredens zegt hij bijvoorbeeld dat je elkaars consent moet vragen tijdens emotionele liedjes waarbij mensen elkaar meestal vasthouden. Kan me bijna niet voorstellen dat Joost zomaar iemand fysiek of verbaal uithaalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit en dat het NLse team terughoudend reageert, is wel een veeg teken denk ik. Misschien heeft hij echt iets gedaan waarvoor excuses maken niet voldoende is.
Lijkt mij ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:57 schreef helloo_152420 het volgende:
[..]
Ik volg Joost al jaren en ik vind het ongepast om direct te speculeren over 'echt iets gedaan'. Als er iemand is die respect en liefde uitdraagt is het Joost. Bij zijn optredens zegt hij bijvoorbeeld dat je elkaars consent moet vragen tijdens emotionele liedjes waarbij mensen elkaar meestal vasthouden. Kan me bijna niet voorstellen dat Joost zomaar iemand fysiek of verbaal uithaalt.
Volgens mij is het meer iets van "Wie geknipt en geschoren wordt, moet stilzitten". Als er nog wordt overlegd over de gevolgen, kun je je beter even je mond dichthouden, en dat is wat ze nu doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Heel suggestief, waarom zouden ze dat doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef danilel het volgende:
[..]
gerucht gaat dat hij door de Isra delegatie al een hele week geklierd werd en dat iemand van die delegatie de dood van zijn ouders belachelijk heeft gemaakt.........
Klopt, nu opeens wel 20 man maar weet niet sinds wanneer dat isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:57 schreef silverevlis het volgende:
Hij volgt toch alleen Tantu Beats, Appie, Stuntje en Käärijä op zijn Insta?
Het kan ook iemand anders uit de delegatie geweest zijn… (als er echt een incident is geweest van zulke proporties)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:57 schreef helloo_152420 het volgende:
[..]
Ik volg Joost al jaren en ik vind het ongepast om direct te speculeren over 'echt iets gedaan'. Als er iemand is die respect en liefde uitdraagt is het Joost. Bij zijn optredens zegt hij bijvoorbeeld dat je elkaars consent moet vragen tijdens emotionele liedjes waarbij mensen elkaar meestal vasthouden. Kan me bijna niet voorstellen dat Joost zomaar iemand fysiek of verbaal uithaalt.
Op een ander account kan net zo goed eenfoyo van vanochtend zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:58 schreef TLC het volgende:
Gezien die X foto van Joost net lijkt dit met een sisser af te lopen want hij keek goed geluimd
en daarbij zal hij altijd strijden voor rechtvaardigheid en wat juist is, zelfs als dit tegen de stroom in gaat. Dit kan ik alleen maar waarderen. Ik kan me ook geen ernstig of fysiek incident voorstellen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:57 schreef helloo_152420 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een gebruiker. Even wat pep erin en gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:58 schreef TLC het volgende:
Gezien die X foto van Joost net lijkt dit met een sisser af te lopen want hij keek goed geluimd
Die foto kan al eerder zijn genomen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:58 schreef TLC het volgende:
Maar blijkbaar was het incident ernstig genoeg om hem meteen on hold te zetten. Een soort voorlopige hechtenis bij een ernstige verdenking tegen iemand.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gisteren was er al een vraag over de veiligheid van de deelnemers. Begrijpelijk, gezien de gespannen situatie op het internationaal toneel.
Door deze kwestie nu zo te 'regelen', namelijk door Joost tot nader order niet tot de repetitie(s) toe te laten zonder duidelijke uitleg waarom, kun je op je vingers natellen dat hierdoor de boosheid en het onbegrip zullen toenemen, waardoor de veiligheid nog meer in het geding kan komen.
Ze hadden hem beter gewoon kunnen laten meedoen en intussen het incident kunnen onderzoeken.
Als het niets blijkt te zijn: niets aan de hand. Of in ieder geval heel weinig.
Als het wel iets blijkt te zijn waarmee hij de regels, normen & waarden van het ESF heeft geschonden: alsnog niet laten deelnemen aan de finale.
Natuurlijk niet. EBU heeft een officieel statement uitgebracht dat er een onderzoek is. AVROTROS heeft het onderzoek officieel bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:59 schreef Za het volgende:
Hij is niet "in onderzoek" nav een incident.
Zijn act werd gewoon opgebouwd. Ze hadden hem dus gewoon verwacht.
Hij heeft hier zelf voor gekozen, en ik denk het ESF verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |