Waarom zouden ze? Joost niet op het toneel, dan zijn de kaarten weer heel anders geschud.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als er dan paar opstappen ja.
Dat klopt, maar je wordt niet potentieel geschorst omdat je een oude oma hebt helpen oversteken op een drukke weg. Hij heeft iets gedaan wat tegen de regels van de organisatie is, en dat is al treurig genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten helemaal niet wat er ad hand is
Die journalist ging naar de Nederlandse delegatie toe om te vragen waarom ze niet bij de repetitie waren (stukje journalistiek werk waar de Nederlandse journalisten aldaar nog wat van kunnen leren), that's it.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien mijn Hebreeuws wat roestig is, heb ik de vertaling bekeken en hier gepost.
De context is me ook nog niet helemaal duidelijk…
Het heeft niets te maken met de perscoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Vlinder het volgende:
Maar die meid van Griekenland deed alsof ze sliep. Ook alles behalve professioneel. Kijken ze daar dan ook naar?
Oh ja, het is de staat zweden die hierachter zit. De show van gisteren had trouwens meer politiek ‘incorrecte’ grapjes dan welke esf show de afgelopen jaren ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
Zweden blijft ook echt zon pisland he. Een mening hebben ze daar niet
Je denkt dat een Spanje of Letland ofzo dan ineens kans hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Joost niet op het toneel, dan zijn de kaarten weer heel anders geschud.
Met een zuigende smerige ondertoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die journalist ging naar de Nederlandse delegatie toe om te vragen waarom ze niet bij de repetitie waren (stukje journalistiek werk waar de Nederlandse journalisten aldaar nog wat van kunnen leren), that's it.
Niet echt, denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die journalist ging naar de Nederlandse delegatie toe om te vragen waarom ze niet bij de repetitie waren (stukje journalistiek werk waar de Nederlandse journalisten aldaar nog wat van kunnen leren), that's it.
Precies en dan de vermoorde onschuld spelen. Hekel aan zulke mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een zuigende smerige ondertoon.
Lees anders ff dit topic terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Troel het volgende:
Hij is voorlopig geschorst hoor ik net? Wauw.
Nope. AvroTros heeft m'n bericht een uur geleden gelezen maar geen antwoord of er nog een verklaring komt oid. Snap wel dat ze even iets anders aan hun hoofd hebben maar het wordt nu wel tijd voor enige duidelijkheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef Viv het volgende:
@:greys @:cee hebben jullie geen insiders info via jullie netwerk?![]()
Ik zou het een nonchalante toon noemen, maar goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een zuigende smerige ondertoon.
Alleen Joost mag het wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Verbazingwekkend dat niemand nog iets weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |