Dat hij het idee voor de finale heeft alvast zou kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens een repetitie zonder publiek? Lijkt me stug.
Maar tot die tijd moeten wij hier ietsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan vanzelf wel horen wat er aan de hand is. Ik zelf heb geen idee
Wat willen ze doen dan om dat tegen te houden? Stel hij zegt nu :"nee grapje, dat doe ik niet akkoord"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Juist niet. Zangeres begon te janken omdat joost niet met haar op de foto wilde en het direct te melden aan de ebu. Walgelijkquote:
Vertaling:quote:
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik heb uit doorgaans betrouwbare bronnen vernomen dat Joost niet meer mag meedoen omdat hi
Nog nooit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
is zoiets ooit wel eens eerder gebeurd en waarom was het dan? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets doen bij een nare sneer of divagedrag. Denk dan eerder aan geweld, bedreiging oid?
Nee maar Stefano is wel achterlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef vencodark het volgende:
Joost zou natuurlijk wel een complete bosmongool zijn als hij door bewuste stommiteiten zijn droom en sentiment aan zijn ouders geschorst/gediskwalificeerd zou zijn.
Joost is een mafklapper maar niet achterlijk, toch?
Joost mag het wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |