Hij zat volgens mij ook niet in de green room bij het allerlaatste optreden, van de Herry’s ….quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft niet zo’n filmpje van na zijn optreden, misschien incident met de mensen die dat regelen enzo.
Dit zou heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik verheug me op de beelden van Joost, Stuntje en Appie in vogelpak die backstage met Israëlische beveiligers staan te vechten.
Mensen die willekeurige tweets en hersenscheten delen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over Frutsel he, niet zo'n toon aanslaan
Bizar dat ze het nog onderzoeken eigenlijk. Mocht dit waar zijn dan is het klaar. Maar ja dat is hypothetisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Puur hypothetisch inderdaad gewoon walgelijk... En dat met dieren EN kleine kinderen. In het openbaar!
Vanavond lekker pijltjes keilen. Dat is de enige zekerheid die ik kan bieden, ouwe trekvogel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dank voor de opheldering. Het is nu veel duidelijker
Volgens mij stonden ze toen vooraan te dansen? Niet zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij ook niet in de green room bij het allerlaatste optreden, van de Herry’s ….
Ze stonden eerste in de rij te dansen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze toen vooraan te dansen? Niet zeker
Misschien zat hij wel te snuiven genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze toen vooraan te dansen? Niet zeker
timmmmmm welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar mag je theoretisch niet iemand in elkaar timmeren achter de schermen?
Top toch? Voor Nederland niet maar verwacht een dq door wat policor fophefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Arcee het volgende:
Wat een ongekende flopshow is dit aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |