Wel een opluchting! Ze willen ze nog niet meteen bij de moeder weghalen ook omdat dat de kans zou vergroten dat ze de moeder ook kunnen pakken om te laten helpen.quote:
Begrijp ik ja!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel een opluchting! Ze willen ze nog niet meteen bij de moeder weghalen ook omdat dat de kans zou vergroten dat ze de moeder ook kunnen pakken om te laten helpen.
Heb de camera er vlak bij gezet dus mocht ze er weer mee gaan slepen heb ik in elk geval een idee.
Morguh Frumquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou het wordt spannend vandaag... de vraag is of we vanavond mogen genieten van de zangkunsten van Joost Klein...
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.
Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.
Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Goedemorgen Frummelie..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou het wordt spannend vandaag... de vraag is of we vanavond mogen genieten van de zangkunsten van Joost Klein...
Morgue Dotteke..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Van mij mag hij weg blijven ik heb toch niets met hem en zijn act
Jeej alles goed met de kittensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.
Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.
Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Mogguhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Van mij mag hij weg blijven ik heb toch niets met hem en zijn act
Mogguh Lojan...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie..
Ik ben vooral benieuwd van wat er nu precies is gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hertoets kleins is en niet veel zal voorstellen want het wordt behoorlijk serieus genomen.
Mogguh Engine,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:56 schreef engine het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen voor Joost dus anders maar darten kijken ofzo
Afwachten maar wat er werkelijk is gebeurd want er doen nu al zoveel verschillende verhalen de ronde.. al zou ik nergens versteld van staan. Ik heb vanaf het begin al zo iets gehad vanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Lojan...
Ja ik ook hoor er gaan verschillende verhalen de ronde... nee je wordt niet voor niks gediskwalificeerd (als dat waar is)
Net weer gelezen dat hij zelf is opgestapt.... beetje vaag allemaal..
Goedemorgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Engine,
Nou ik hoop dat je hem gaat zien vanavond...
Ja we gaan het horen en zien... het is een blijft een apart kereltje..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Afwachten maar wat er werkelijk is gebeurd want er doen nu al zoveel verschillende verhalen de ronde.. al zou ik nergens versteld van staan. Ik heb vanaf het begin al zo iets gehad van
Hier nog lekker bewolkt...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
In ieder geval lekker weer vandaag
Lijkt mij ook niet iets kleins. Wel heel vreemd allemaal. Dacht eerst dat het een stunt van hemzelf was. Maar het lijkt er op dat het toch iets serieus isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie..
Ik ben vooral benieuwd van wat er nu precies is gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hertoets kleins is en niet veel zal voorstellen want het wordt behoorlijk serieus genomen.
Dat vind ik dus ook, ik vind zijn lied niets, zijn act niets maar vind hem ook geen fijn persoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Morgue Dotteke..
Voor mij hoeft hij er ook niet meer bij te zijn.. ik vind het maar een onsympathieke rare vogel.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, het is wel een heel mediacircus aan het worden dat hele SF Hoe hij er ook bij zat met die vlag om zijn hoofd, dat slaat toch helemaal nergens opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh
Van mij ook hoor, ik heb er ook niks mee.... maar ben wel benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is...
Je vond hem toch niets aan, dan juist zijn de hapjes en drankjes op zijn plek als hij niet mee doetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Heb ik alle hapjes en drankjes al in huis voor vanavond en dan is hij er niet eens bij waarschijnlijk
Hup Ierlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Heb ik alle hapjes en drankjes al in huis voor vanavond en dan is hij er niet eens bij waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |