abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213509110
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 01:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+ *O*
Wel een opluchting! Ze willen ze nog niet meteen bij de moeder weghalen ook omdat dat de kans zou vergroten dat ze de moeder ook kunnen pakken om te laten helpen.

Heb de camera er vlak bij gezet dus mocht ze er weer mee gaan slepen heb ik in elk geval een idee.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213509124
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Wel een opluchting! Ze willen ze nog niet meteen bij de moeder weghalen ook omdat dat de kans zou vergroten dat ze de moeder ook kunnen pakken om te laten helpen.

Heb de camera er vlak bij gezet dus mocht ze er weer mee gaan slepen heb ik in elk geval een idee.
Begrijp ik ja!
pi_213510232
Goedemorgen.... :W

Nou het wordt spannend vandaag... de vraag is of we vanavond mogen genieten van de zangkunsten van Joost Klein...
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 08:40:13 #29
388664 crew  Dotteke
pi_213510273
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:

Nou het wordt spannend vandaag... de vraag is of we vanavond mogen genieten van de zangkunsten van Joost Klein...
Morguh Frum
Van mij mag hij weg blijven ik heb toch niets met hem en zijn act
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213510367
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kittens gevonden! *O*

Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.

Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.

Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Goedemorgen..

Fijn dat ze terecht zijn en het goed doen en mooi van je dat je er zo mee begaan bent en zorgt dat moeders ook genoeg te eten heeft ^O^
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213510397
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:

Goedemorgen Frummelie..
Ik ben vooral benieuwd van wat er nu precies is gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hertoets kleins is en niet veel zal voorstellen want het wordt behoorlijk serieus genomen.
pi_213510413
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Frum
Morgue Dotteke..
Voor mij hoeft hij er ook niet meer bij te zijn.. ik vind het maar een onsympathieke rare vogel.
pi_213510415
quote:
Kittens gevonden! *O*

Denk dat ze ze verplaatst heeft want op die plek had ik al meerdere keren gekeken.

Moeders lijkt er goed voor te zorgen, ze zien er heel goed uit. Zijn er 4. Voor 2 heb ik zelf een goed onderdak gevonden, die andere 2 gaan naar een stichting die voor onderdak zorgen.

Die stichting denkt dat ze ze dichter naar mij verplaatst heeft omdat ik nu regelmatig voer neerleg om die moeder te kunnen volgen met die camera (en natuurlijk zeker te weten dat ze zelf genoeg te eten krijgt).
Jeej alles goed met de kittens *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_213510416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Frum
Mogguh

Van mij ook hoor, ik heb er ook niks mee.... maar ben wel benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is...
Gewoon omdat het kan!
pi_213510422
Ik kijk eigenlijk alleen voor Joost dus anders maar darten kijken ofzo :J
pi_213510430
Het is vandaag “Nederlandse” Teckeldag *O* wat een heerlijke hondjes zijn dat O+
pi_213510447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:

[..]
Goedemorgen Frummelie..
Ik ben vooral benieuwd van wat er nu precies is gebeurd. Kan me niet voorstellen dat hertoets kleins is en niet veel zal voorstellen want het wordt behoorlijk serieus genomen.
Mogguh Lojan...

Ja ik ook hoor er gaan verschillende verhalen de ronde... nee je wordt niet voor niks gediskwalificeerd (als dat waar is)
Net weer gelezen dat hij zelf is opgestapt.... beetje vaag allemaal..
Gewoon omdat het kan!
pi_213510464
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:56 schreef engine het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen voor Joost dus anders maar darten kijken ofzo :J
Mogguh Engine,

Nou ik hoop dat je hem gaat zien vanavond... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_213510465
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Mogguh Lojan...

Ja ik ook hoor er gaan verschillende verhalen de ronde... nee je wordt niet voor niks gediskwalificeerd (als dat waar is)
Net weer gelezen dat hij zelf is opgestapt.... beetje vaag allemaal..
Afwachten maar wat er werkelijk is gebeurd want er doen nu al zoveel verschillende verhalen de ronde.. al zou ik nergens versteld van staan. Ik heb vanaf het begin al zo iets gehad van 8)7
pi_213510479
Heb ik alle hapjes en drankjes al in huis voor vanavond en dan is hij er niet eens bij waarschijnlijk _O-
pi_213510493
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Mogguh Engine,

Nou ik hoop dat je hem gaat zien vanavond... ;)
Goedemorgen :W

In ieder geval lekker weer vandaag :s)
pi_213510505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef lojanda het volgende:

[..]
Afwachten maar wat er werkelijk is gebeurd want er doen nu al zoveel verschillende verhalen de ronde.. al zou ik nergens versteld van staan. Ik heb vanaf het begin al zo iets gehad van 8)7
Ja we gaan het horen en zien... het is een blijft een apart kereltje.. ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_213510512
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef engine het volgende:

[..]
Goedemorgen :W

In ieder geval lekker weer vandaag :s)
Hier nog lekker bewolkt...
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 09:35:05 #44
388664 crew  Dotteke
pi_213510901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:

[..]
Goedemorgen Frummelie..
Lijkt mij ook niet iets kleins. Wel heel vreemd allemaal. Dacht eerst dat het een stunt van hemzelf was. Maar het lijkt er op dat het toch iets serieus is
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 09:35:48 #45
388664 crew  Dotteke
pi_213510912
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:54 schreef lojanda het volgende:

[..]
Morgue Dotteke..
Voor mij hoeft hij er ook niet meer bij te zijn.. ik vind het maar een onsympathieke rare vogel.
Dat vind ik dus ook, ik vind zijn lied niets, zijn act niets maar vind hem ook geen fijn persoon.
Wij zijn een van de weinige die er zo over denken denk ik :D
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 09:36:37 #46
388664 crew  Dotteke
pi_213510928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Mogguh

Van mij ook hoor, ik heb er ook niks mee.... maar ben wel benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is...
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, het is wel een heel mediacircus aan het worden dat hele SF Hoe hij er ook bij zat met die vlag om zijn hoofd, dat slaat toch helemaal nergens op
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 09:37:18 #47
388664 crew  Dotteke
pi_213510939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Heb ik alle hapjes en drankjes al in huis voor vanavond en dan is hij er niet eens bij waarschijnlijk _O-
Je vond hem toch niets aan, dan juist zijn de hapjes en drankjes op zijn plek als hij niet mee doet :D
pi_213511324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Hup Ierland *O*

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 10:26:57 #49
388664 crew  Dotteke
pi_213511800
Zweedse politie: 'Joost Klein verhoord in verband met bedreigingen richting medewerker Songfestival'

De Zweedse politie heeft een aanklacht ontvangen tegen Joost Klein. De Nederlandse Songfestivaldeelnemer is vrijdagavond verhoord door de politie.

Dit meldt de regionale Zweedse politie momenteel aan de pers. De Zweden delen dat er een man wordt verdacht van ’onrechtmatige bedreigingen’ die afgelopen donderdagavond in de Malmö Arena hebben plaatsgevonden. Over de aard van de bedreigingen zijn geen mededelingen gedaan.

De aanklager is een medewerker bij het Eurovisie Songfestival. Het zou om een vrouwelijke werknemer gaan, maar dat is nog niet officieel bevestigd. De klacht tegen Joost Klein is vrijdag ingediend.

„De politie heeft alle noodzakelijke onderzoeksmaatregelen genomen en de verdachte, de indiener van de klacht en ook getuigen ondervraagd”, zo valt te lezen. Daarmee is het politie-onderzoek beëindigd.

Wat er nu volgt is een gebruikelijk juridisch traject. Dat kan nog weken duren. „Er is wel een snellere vervolging ingezet en de zaak gaat nu binnen enkele weken naar de officier van justitie”, zo stelt de Zweedse politie.

Het is niet duidelijk wat dit betekent voor de deelname van Nederland aan het Eurovisie Songfestival zaterdagavond.

https://www.telegraaf.nl/(...)and-met-bedreigingen

Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.

Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.

https://www.ad.nl/songfes(...)j-justitie~adf7cc86/
pi_213512156
quote:
Kittens gevonden! *O*

O+ wat fijn dat je ze gevonden hebt en dat het goed met ze gaat. *O* *O* *O*
Smile, it's free therapy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')