Hmm. Klinkt dolletjesquote:Op maandag 13 mei 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is heel vervelend. Word verschrikkelijk moeilijk wakker en ben heel vaak heel moe
En je gaat er verschrikkelijk van kwijlen
Heerlijk is het middel zeker niet
France Gallquote:
Ja, gaat wel okay gelukkig. Het mooie weer helpt een boel. Gelukkig eind van de dag weer regen.quote:
Echt hoor. Maakt het zoveel makkelijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:08 schreef SemperLibertas het volgende:
Opstaan, ik ben weet niet of ik het kon zonder zon.
Ftfyquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat wel okay gelukkig. Het voor sommigen mooie weer helpt een boel. Gelukkig eind van de dag weer regen.
Ik ben nog niet gesmolten, dus dat is iets.quote:
Ftfyquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Heb het nu te warm om wat nuttigs te doen
Zit wel lekker te genieten van het voor sommigen mooie weer
Alleen word zo down van niksen
Niks doen = piekeren = depressiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Heb het nu te warm om wat nuttigs te doen
Zit wel lekker te genieten van het mooie weer
Alleen word zo down van niksen
Hangt er vanaf. Niks doen is ook een manier om creativiteit uit te lokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niks doen = piekeren = depressie
Ik zit lekker bij het open raam in de schaduw met een fris briesje...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vandaag is wel weer overdreven natuurlijk.
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat wel okay gelukkig. Het mooie weer helpt een boel. Gelukkig eind van de dag weer regen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gesmolten, dus dat is iets.
Daar alles oke?
Het is vooral jammer dat het een werkdag is. Voor het strand of de achtertuin is dit heerlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vandaag is wel weer overdreven natuurlijk.
Ik heb wel een extra lange pauze gehouden: morgen regent het weer en kom ik toch niet meer buiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat het een werkdag is. Voor het strand of de achtertuin is dit heerlijk
Regen is goed voor de plantjes!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
En blij met regen? Zodat niemand ziet dat je hebt gehuild?
Het enige nadeel met pauze in dit weer is dat je weer terug moet hequote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een extra lange pauze gehouden: morgen regent het weer en kom ik toch niet meer buiten.
Moet nog zien dat we morgen echt regen krijgenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een extra lange pauze gehouden: morgen regent het weer en kom ik toch niet meer buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |