quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het tweede gifje laat hem vervolgens wel weer direct vertrekken.
Doe ik niet, maar hij heeft een hekel aan dat gifje.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier komt er ook iemand uit het graf gekropen
quote:
Ik zat aan de vrijmiboquote:
Biertje doen met nieuwe collega's in het park terwijl bejaarde mannetjes naast ons aan het kaarten waren. Was leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is heel goed en daar hoef je niet voor te blozen
Dat lezen maakt me heel blij voor jouquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje doen met nieuwe collega's in het park terwijl bejaarde mannetjes naast ons aan het kaarten waren. Was leuk
Merci cheriequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lezen maakt me heel blij voor jou
Fijn dat het gezellig was!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje doen met nieuwe collega's in het park terwijl bejaarde mannetjes naast ons aan het kaarten waren. Was leuk
Ik ook niet. Muziekje?quote:
Naja... heb zo weinig slaap dat ik een beetje scherm-staarquote:
Ohquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... heb zo weinig slaap dat ik een beetje scherm-staar
Zo maar een kopje thee/koffie
Ben een beetje gefrustreerd
quote:
Het is bijna ochtendquote:
Hopelijk heb je nog een beetje geslapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 04:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is bijna ochtend
Heb wel Het Jachtseizoen ontdekt. Had alles van StukTV gezien behalve dat. Bevalt me wel
Fijn te lezen dat het je beter lijkt te gaanquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het je beter lijkt te gaan
Slapen of soep maken? Ik stem op de eerste.quote:
Slapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen of soep maken? Ik stem op de eerste.
whynotboth.gifquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen of soep maken? Ik stem op de eerste.
quote:
Ahw, hopelijk slaap je vannacht goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee, heb vanochtend alleen een beetje geslapen. En net een paar uur gegamed
Gamenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee, heb vanochtend alleen een beetje geslapen. En net een paar uur gegamed
Chill Town, denk momenteel een van mijn favoriete spellenquote:
Ohw, slowpacedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chill Town, denk momenteel een van mijn favoriete spellen
En ik heb me toen hij uitkwam mezelf direct getrakteerd op Farm Together 2 en die is zo veel beter en mooier en fijner op de Steamdeck (game alleen maar daarop)
Hoi jijquote:
Sally!quote:Op zondag 12 mei 2024 09:40 schreef Sally het volgende:
Moggel![]()
Nog geen zin om wakker te worden, maar moet wel.
Straks wat te doen.
Helleu dan maar
Ben je non binair?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het heeft geslapen en getekend en nu haakt het
Ulch ja... sommige dingen moet je niet willenquote:Op zondag 12 mei 2024 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb vega gehaktballetjes gemaakt. Ik weet weer waarom ik die dingen normaal kant en klaar eet. Echt rillingen van dat plakkerigedrapje aan mijn handen
quote:Op zondag 12 mei 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik ben volledig vrouw. Geen enkele twijfel over. 100%
Oh ja, zo even mams bellenquote:
Druk door, met een lach.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ben zo brak, en heb zo'n drukke dag
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen. Ik heb er vandaag de kracht niet voor
Zet die lach, en ga door.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jawel.quote:
Q.quote:
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje op je maandarghquote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... psychiater gehad. Straks vrijwilligerswerk
We hebben hier een bibliotheek die volledig draait op vrijwilligers en giften. Echt super leuk werk, past perfect bij mij. En het is goed te doen, twee á drie keer per maand draai ik een dienst van twee uur. En wat neventaken (boekenmagazijn runnen, de facebookpagina onderhouden) erbij die erg leuk zijnquote:
Nicequote:Op maandag 13 mei 2024 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben hier een bibliotheek die volledig draait op vrijwilligers en giften. Echt super leuk werk, past perfect bij mij. En het is goed te doen, twee á drie keer per maand draai ik een dienst van twee uur. En wat neventaken (boekenmagazijn runnen, de facebookpagina onderhouden) erbij die erg leuk zijn
Ik heb er zoveel plezier in! Leuke mensen, vraagt precies genoeg van me dat het leuk is. Etcquote:
Tijd voor de vrijmibo hoor ikquote:Op maandag 13 mei 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dinsdargh, woensdargh, donderdargh.
moeten wij ons verstoppen voor je argh of moeten we chocolade toewerpen en kopjes thee toeschuiven?quote:Op maandag 13 mei 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dinsdargh, woensdargh, donderdargh.
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
moeten wij ons verstoppen voor je argh of moeten we chocolade toewerpen en kopjes thee toeschuiven?
Goed bezig!quote:Op maandag 13 mei 2024 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]heb er net 3,3 kilo af dus doe maar niet
verstoppen hoeft ook niet zolang je geen collega bent
Jaloers?quote:
En weer verlaat een tevreden klantquote:
Hoefde ik maar nooit meer te werken.quote:
Die zijn wel heel gemeenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik heb een "blessure" (even dramatisch doen) die past bij mijn vrijwilligersjob: een papercut van 5cm over mijn duim
Ja, en midden op mijn duim, dus dat is onhandig met telkens weer bloeden door het bewegen. Sow sielugquote:
Bedrijfsongeval, schadeclaim indienenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en midden op mijn duim, dus dat is onhandig met telkens weer bloeden door het bewegen. Sow sielug
Waar spreken we dan af?quote:
Mooi liedjequote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En weer verlaat een tevreden klant
Het pand
Nou ja, dit is ook eigenbelang natuurlijk.quote:
Ja! Papier mag vast nietquote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bedrijfsongeval, schadeclaim indienen
Dit wel ja. De dag ging langzaam.quote:
Hier ging de dag juist zo snel dat ik weer deadline-stress had. Verlang terug naar zorgenloze weekendquote:Op maandag 13 mei 2024 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja. De dag ging langzaam.
Dat je er heilig van overtuigd bent dat het al een uurtje of 2 is en dan op de klok kijkt en ziet dat het pas kwart voor 1 is
ik wil wel, maar het moet eerst nog wat afkoelenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn lijf wil slapen... maar ik niet
Met mijn medicijnen kan ik altijd overal lang slapenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel, maar het moet eerst nog wat afkoelen
Klinkt heerlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mijn medicijnen kan ik altijd overal lang slapen
Het is heel vervelend. Word verschrikkelijk moeilijk wakker en ben heel vaak heel moequote:Op maandag 13 mei 2024 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Al heb ik niet veel zin in medicijnen
Hmm. Klinkt dolletjesquote:Op maandag 13 mei 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is heel vervelend. Word verschrikkelijk moeilijk wakker en ben heel vaak heel moe
En je gaat er verschrikkelijk van kwijlen
Heerlijk is het middel zeker niet
France Gallquote:
Ja, gaat wel okay gelukkig. Het mooie weer helpt een boel. Gelukkig eind van de dag weer regen.quote:
Echt hoor. Maakt het zoveel makkelijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:08 schreef SemperLibertas het volgende:
Opstaan, ik ben weet niet of ik het kon zonder zon.
Ftfyquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat wel okay gelukkig. Het voor sommigen mooie weer helpt een boel. Gelukkig eind van de dag weer regen.
Ik ben nog niet gesmolten, dus dat is iets.quote:
Ftfyquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Heb het nu te warm om wat nuttigs te doen
Zit wel lekker te genieten van het voor sommigen mooie weer
Alleen word zo down van niksen
Niks doen = piekeren = depressiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Heb het nu te warm om wat nuttigs te doen
Zit wel lekker te genieten van het mooie weer
Alleen word zo down van niksen
Hangt er vanaf. Niks doen is ook een manier om creativiteit uit te lokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niks doen = piekeren = depressie
Ik zit lekker bij het open raam in de schaduw met een fris briesje...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vandaag is wel weer overdreven natuurlijk.
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat wel okay gelukkig. Het mooie weer helpt een boel. Gelukkig eind van de dag weer regen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gesmolten, dus dat is iets.
Daar alles oke?
Het is vooral jammer dat het een werkdag is. Voor het strand of de achtertuin is dit heerlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vandaag is wel weer overdreven natuurlijk.
Ik heb wel een extra lange pauze gehouden: morgen regent het weer en kom ik toch niet meer buiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat het een werkdag is. Voor het strand of de achtertuin is dit heerlijk
Regen is goed voor de plantjes!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
En blij met regen? Zodat niemand ziet dat je hebt gehuild?
Het enige nadeel met pauze in dit weer is dat je weer terug moet hequote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een extra lange pauze gehouden: morgen regent het weer en kom ik toch niet meer buiten.
Moet nog zien dat we morgen echt regen krijgenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een extra lange pauze gehouden: morgen regent het weer en kom ik toch niet meer buiten.
Gister maar eens een paar gieters vol over mijn tuintje gegooid. Anderhalf uur later regende hetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen is goed voor de plantjes!Boel dure plantjes aangeplant afgelopen dagen, die moeten niet verdrogen natuurlijk.
Hier voorspellen ze geen regen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet nog zien dat we morgen echt regen krijgen
Hier continu thuiswerken in jurkjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze geen regen.
Morgen mooi een dagje thuis werken in de korte broek.
Ik blijf het misdadig en discriminatie vinden dat ik niet in korte broek naar kantoor magquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier continu thuiswerken in jurkje
Korte broeken zijn voor schooljongentjesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik blijf het misdadig en discriminatie vinden dat ik niet in korte broek naar kantoor mag
Insert plaatje van Angus Youngquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken zijn voor schooljongentjes
In jurk gaan, je mag er wel een van mij lenen. Dan schreeuw je iets over inclusiviteit en diversiteit. Bij ons mag je echt gewoon in korte broekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik blijf het misdadig en discriminatie vinden dat ik niet in korte broek naar kantoor mag
quote:
Iedereen kan air guitar spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die haal ik wel.
Kan alleen niet gitaar spelen
Borsthaar uit het decolleté, kekle sandaaltjes eronder. Vast niemand die er iets van vindtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In jurk gaan, je mag er wel een van mij lenen. Dan schreeuw je iets over inclusiviteit en diversiteit. Bij ons mag je echt gewoon in korte broek
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Borsthaar uit het decolleté, kekle sandaaltjes eronder. Vast niemand die er iets van vindt
Bijna weekend!quote:
Welkom bij mijn leven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier iemand erg suf van de warmte, vrees dat er weinig uit mijn handen gaat komen
Hier is het een stuk koeler nu.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier iemand erg suf van de warmte, vrees dat er weinig uit mijn handen gaat komen
Ik voel het niet zo?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het een stuk koeler nu.
Kom hier dan!quote:
quote:
Lekker frisquote:
Ohwquote:
Oh, hier niet. Scheelt echt niet superveel, iig staat er nauwelijks wind dus alles open zetten heeft niet veel effect....quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het een stuk koeler nu.
Dus.quote:
Een reactie op jou is altijdquote:
Kom hier dan!quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, hier niet. Scheelt echt niet superveel, iig staat er nauwelijks wind dus alles open zetten heeft niet veel effect....
[..]
Dus.
Je valt in herhaling.quote:
Scheelt tijdquote:
Straks, goed?quote:
Zie, toch de FOK!flirtquote:
quote:
Er moet eigenlijk meer geneukt worden.quote:
Ohaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk meer geneukt worden.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:
Als er wat meer geneukt zou worden zou het beter zijn in de wereld.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Barpolairbussequote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je bent weer helemaal getransformeerd jij. Heel eng
17 graden en regenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
27 graden
En ondertussen met garens bezig
Echt een goede combinatie (not)
28 gradenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
27 graden
En ondertussen met garens bezig
Echt een goede combinatie (not)
DAT DIT KAN IN- oh wacht.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Allemaal in zo'n klein landje
Nee want meer mensen, meer ellende. Tenzij dit alleen voor FOK!kers geldt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er wat meer geneukt zou worden zou het beter zijn in de wereld.
Mijn telefoon geeft ook nu warmer aanquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
28 graden
En ondertussen met de tuin bezig
Echt een goede combinatie (wel)
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN- oh wacht.
Kom je dan vanavond mijn tuintje doen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
28 graden
En ondertussen met de tuin bezig
Echt een goede combinatie (wel)
Sow.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kom je dan vanavond mijn tuintje doen?
Goed om te horen dat je lekker bezig bent, creativiteit is wat mij betreft de sleutel om je hersens positief te stimuleren zonder al te veel inspanning en sociale druk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn telefoon geeft ook nu warmer aan
Maar goed... ik ben zo lekker bezig dat het me niet kan deren
Ik krijg al redelijk wat aanvragen via Nextdoor binnen hier in de buurt en als ik tijd heb dan gaat dat wel lukken, maar eerst nog langs @MizzezAmyquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kom je dan vanavond mijn tuintje doen?
Iedereen wil jouw tuintje wel doen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg al redelijk wat aanvragen via Nextdoor binnen hier in de buurt en als ik tijd heb dan gaat dat wel lukken, maar eerst nog langs @:MizzezAmy
Zeker niet hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wil jouw tuintje wel doen denk ik.
Met paarsgepunte harkquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wil jouw tuintje wel doen denk ik.
Dat zal dan richting juni gaan want dan wat rustiger met werk en straks 6 weken zomervakantiequote:
Dan heb ik t al klaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat zal dan richting juni gaan want dan wat rustiger met werk en straks 6 weken zomervakantie
Hubba hubba hubbaquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent weer helemaal getransformeerd jij. Heel eng
Wat tof!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn mama heeft me uit het niets ineens een online tekencursus gegeven
ben er zo blij mee
ChildoftheDraw!quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn mama heeft me uit het niets ineens een online tekencursus gegeven
ben er zo blij mee
Dat hoop ik dan weer niet voor je.quote:
En mss vond ze, of wist ze, dat je even wat extra's nodig hadquote:
Ja... dat vindt zij iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En mss vond ze, of wist ze, dat je even wat extra's nodig had
dat zei ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote Sally: even wat extra's nodig had /quote Sally
heel ontspannend
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg al redelijk wat aanvragen via Nextdoor binnen hier in de buurt en als ik tijd heb dan gaat dat wel lukken, maar eerst nog langs @:MizzezAmy
Hahaha arm poezebeestquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zowaar gisteravond zelf wat aan mn tuintje gedaan. Was een kat die de hele tijd afkeurend keek, waarschijnlijk vond hij het oerwoud leuker
Die kijken altijd afkeurend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zowaar gisteravond zelf wat aan mn tuintje gedaan. Was een kat die de hele tijd afkeurend keek, waarschijnlijk vond hij het oerwoud leuker
Ik probeerde hem nog aan te halen, maar dat vond hij toch te eng. Ja, de groene container zat bijna vol, maar die is vandaag geleegd, dus ik kan weer verder, als ik dat zou willen. Dit weekend mn ouders op visite, dus dan moet het een beetje toonbaar zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha arm poezebeest
Wel goed bezig geweest
Ach die natuur kan watquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik probeerde hem nog aan te halen, maar dat vond hij toch te eng. Ja, de groene container zat bijna vol, maar die is vandaag geleegd, dus ik kan weer verder, als ik dat zou willen. Dit weekend mn ouders op visite, dus dan moet het een beetje toonbaar zijn.
Voor de natuur zijn die wilde tuinen natuurlijk eigenlijk wel beter
Ik moest hier harder om lachen dan ik dachtquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Owjaquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een reactie op jou is altijdwaardig. Wat je ook zegt.
Nooit last vanquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach die natuur kan wat
Je kan de kat in de groene bak doen? Ze houden van dozen en ze houden van groen. Win-win!
En tja... volwassen of niet. Een huis wordt gepoetst als ouders komenwel gezellig
Hoe laat wil je de AirwiN wekservice thuis hebben?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe laat wil je de AirwiN wekservice thuis hebben?
Net wat deze SC nodig heeft: nog meer huilies.quote:
6:00 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe laat wil je de AirwiN wekservice thuis hebben?
Dat is niet vroeg, dat is normaalquote:
Komt voor elkaar. Ik zorg dat je liefdevol wordt gewekt.quote:
Normaal slaap ik toch wel uit tot 6:45-7:15 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet vroeg, dat is normaal
Poah, lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Normaal slaap ik toch wel uit tot 6:45-7:15 ofzo.
Doe je ook aan bezorgservice?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt voor elkaar. Ik zorg dat je liefdevol wordt gewekt.
Dan ben ik al wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Normaal slaap ik toch wel uit tot 6:45-7:15 ofzo.
All inclusive. Dat zit er dus ook bij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe je ook aan bezorgservice?
Dan kan ik nog dutten op de achterbank![]()
.
Kun je mij dat lerenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
All inclusive. Dat zit er dus ook bij.
Als ik dit zo lees dan vergeet het maarquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik had twee weken geleden per ongeluk beetje geflirt met degene waarmee ik morgenochtend een afspraak heb, dus misschien vergeeft hij mij wel als ik iets laat ben![]()
.
Wekker met een goed muziekje helptquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je mij dat leren
Sinds de nieuwe antipsychotica word ik zo moeilijk wakkerterwijl ik van mezelf uit een ochtendmens ben
Heb ik ook niet voor gekozenquote:
Ja die heb ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wekker met een goed muziekje helpt
Leuke man die nerdige dingen in mijn oor fluistert lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wekker met een goed muziekje helpt
Voor de zekerheid maar een extra knoopje van je blouse open laten. Als hij er subtiel op wijst dan kun je makkelijk reageren dat het heel vroeg was eerder die ochtend. En zegt hij niks dan is het een geil mannetje. Maar wel met smaak.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik had twee weken geleden per ongeluk beetje geflirt met degene waarmee ik morgenochtend een afspraak heb, dus misschien vergeeft hij mij wel als ik iets laat ben![]()
.
Hoe nerd wil je het hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuke man die nerdige dingen in mijn oor fluistert lijkt me wel wat.
Dan maak ik je wel wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die heb ik
Maar faal alsnog
Een van mijn collega's begint om 7 uur. Ik heb toen ik daar begon direct aangegeven dat ik de late dienst dan wel pak. Half 9 is vroeg zat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Hoezo zijn er dan al mensen vrijwillig wakker
.
Ik zal er even over nadenkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar een extra knoopje van je blouse open laten. Als hij er subtiel op wijst dan kun je makkelijk reageren dat het heel vroeg was eerder die ochtend. En zegt hij niks dan is het een geil mannetje. Maar wel met smaak.
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe nerd wil je het hebben?
Ik begin meestal 8:45, voor 8:00 functioneren is gewoon niet goed voor me.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een van mijn collega's begint om 7 uur. Ik heb toen ik daar begon direct aangegeven dat ik de late dienst dan wel pak. Half 9 is vroeg zat.
Tegan manier om aan te geven dat je hier niks mee gaat doen.quote:
Ik kan heel nerd zijn en in je oor fluisterenquote:
Wat zou je dan bijvoorbeeld willen uitleggen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan heel nerd zijn en in je oor fluisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur praktische bezwaren hoor. Geen blouse aan morgen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegan manier om aan te geven dat je hier niks mee gaat doen.
Uhuh...quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Puur praktische bezwaren hoor. Geen blouse aan morgen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zou je dan bijvoorbeeld willen uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Oeh, dat snap ik nog niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo danquote:
Ja, schiet maar eens op!quote:
Knuffel je wel in slaapquote:
Dan hoort een blouse gewoon tot de mogelijkheden.quote:
Alleen als jij ook nog was- en strijkservice aanbiedtquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoort een blouse gewoon tot de mogelijkheden.
Ook dat zit bij de all inclusive.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als jij ook nog was- en strijkservice aanbiedt.
Echte liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nog andere wensen?quote:
Tot zo!quote:
Jij dus?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
Ohoooh... waar 2 strijden om een been, gaat een 3e ermee heen....?
Ik weet nog zo net niet of @Tegan van de damesliefde is, hoor...quote:
I'm a lover, not a fighter.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
Ohoooh... waar 2 strijden om een been, gaat een 3e ermee heen....?
Jaja, Paulquote:
Was Michael toch?quote:
Ja, liedje van Michael en Paul, maar... niet duidelijk van wie het meisje wasquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was Michael toch?
Hoe dan ook, vrouwen zijn geen bezit.
Niks mis met je muziekkennis in elk geval.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, liedje van Michael en Paul, maar... niet duidelijk van wie het meisje was
Michael was de lover![]()
Is ook nog een liedje van The Kinksquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met je muziekkennis in elk geval.
Ebony and ivory is absolute ooraidsquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met je muziekkennis in elk geval.
Die was met Stevie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ebony and ivory is absolute ooraids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |