Meloni 1quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:00 schreef Origami94 het volgende:
Kunnen ze niet een premier invliegen? Zoals bijvoorbeeld Thomas Tuchel?
Gezien het lekken naar de Telegraaf wat tot nu toe usance is geweest lijkt mij het eerder het eerste dan het tweede.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Er lekt daar bijzonder weinig over uit. Of dat nou is omdat er überhaupt geen namen zijn of ze netjes hun bek houden, dat weet ik dan weer niet.
Dat is op dit moment niet aan hem. Laat eerst Wilders maar eens laten zien dat hij niet formeren kan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Raw85 het volgende:
Snap nog steeds niet zo goed waarom Timmermans niet wat meer probeert als hij zegt niets na laten om te voorkomen dat de PVV aan de macht komt. Volgens mij heeft de afkeer bij NSC en met name de VVD voor een groot deel te maken met Timmermans zelf. Als hij zou aanbieden dat hij zelf in de Kamer blijft en Aboutaleb/Putters als potentiële premier naar voren schuift dan ziet de wereld er denk ik al heel anders uit.
Enige grote afknapper voor NSC en de VVD blijft dan nog wel dat jonge, fanatieke GL-deel
De oplossing bij de VVD is eigenlijk heel simpel, vervang Yesilgoz.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef tizitl2 het volgende:
Sowieso heeft Yesilgöz door haar campagne en door de manier waarop ze uit het kabinet stapte zich zo vastgedraaid dat over links geen optie is tenzij er echt geen andere mogelijkheid is.
Wat is er mis met Timmermans voor VVD'ers? Als dat echt zo is heeft dat meer met het Trumpiaanse gehalte van de VVD zelf te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Raw85 het volgende:
Snap nog steeds niet zo goed waarom Timmermans niet wat meer probeert als hij zegt niets na laten om te voorkomen dat de PVV aan de macht komt. Volgens mij heeft de afkeer bij NSC en met name de VVD voor een groot deel te maken met Timmermans zelf. Als hij zou aanbieden dat hij zelf in de Kamer blijft en Aboutaleb/Putters als potentiële premier naar voren schuift dan ziet de wereld er denk ik al heel anders uit.
Enige grote afknapper voor NSC en de VVD blijft dan nog wel dat jonge, fanatieke GL-deel
Vooral de druk van hun kiezers, die waren niet bepaald blij dat Dilan meteen de optie van het meest rechtse kabinet ooit door streepte. De VVD-kiezer dacht bij de uitslag meteen: jammer van de zetels maar oh,oh,oh, wat gaan we een lekker rechts kabinet krijgen!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
Van Yesilgoz heb ik het idee dat ze in november geen zin had in een regering Wilders I te zitten, maar wel een gedoogrol voor de VVD wilde.
En dat later ze omzwaaide onder druk van haar fractie ?
Dit land verdient het PVV programma integraal doorgevoerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Misschien verdient dit land wel premier Mona Keijzer.
Dan ben ik blij dat we de euro hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit land verdient het PVV programma integraal doorgevoerd.
Dan ook de gulden terug, met de kalende plofkop van Dion Graus erop.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat we de euro hebben.
Dan houd ik mijn vermogen wel aan in euros of dollars.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan ook de gulden terug, met de kalende plofkop van Dion Graus erop.
Nou ja, vanuit GL/PvdA klonk het net zo hard over de VVD.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:43 schreef tizitl2 het volgende:
Sowieso heeft Yesilgöz door haar campagne en door de manier waarop ze uit het kabinet stapte zich zo vastgedraaid dat over links geen optie is tenzij er echt geen andere mogelijkheid is.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja, vanuit GL/PvdA klonk het net zo hard over de VVD.
Het lijkt me ook wat stug maar hij brengt het nogal stellig, dus ben benieuwd naar zijn onderbouwing.quote:
Excellentie Robinson. Tien premierskandidaten op een onbewoond eiland, de laatste die overblijft wordt premier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
Kunnen we niet aan de Mol vragen of hij een "Heel Nederland Premiered" of "Nederland zoekt PM" TV programma organiseert?
https://login2.volkskrant(...)id=vk-selectives-webquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wat stug maar hij brengt het nogal stellig, dus ben benieuwd naar zijn onderbouwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |