Nee natuurlijk niet. Joost spreekt zich uit, erg mooi. Die bedekt het niet met de mantel der liefdequote:
Nee, Isralirs hadden een grote bek toen er 1300 werden vermoord maar nu hoor je ze nergens meer. Gewoon antwoorden dus, prima ingreep van Joost.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onbehoorlijke vraag, onbehoorlijke ingreep van Joost. Het zijn momenten als dit die het politiek maken en Israel de proteststem geeft.
Je moeten verantwoorden omdat JIJZELF beveiligd MOET worden.![]()
Belgi stopte de uitzending gisteren bij VRT toen Isral aan de beurt was ofzoiets en Mustii had Peace op zn arm laten zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, Isralirs hadden een grote bek toen er 1300 werden vermoord maar nu hoor je ze nergens meer. Gewoon antwoorden dus, prima ingreep van Joost.
Er was alleen een kort statement voor de uitzendingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgi stopte de uitzending gisteren bij VRT toen Isral aan de beurt was ofzoiets en Mustii had Peace op zn arm laten zetten
Niet waar. https://www.nu.nl/songfes(...)gfestival-peace.htmlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er was alleen een kort statement voor de uitzending
Het ging mij om het stilleggen van t optreden van Israelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet waar. https://www.nu.nl/songfes(...)gfestival-peace.html
Alsof die voor haar zelf spreektquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef TweedeKlum het volgende:
De Isralische zangeres komt iig een stuk volwassener over dan die Klein.
Niet van die 'ware aard' praat aub, dat soort vooroordelen bewaar je maar voor het forum 'Verzonnen'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:20 schreef Nexum het volgende:
[..]
Alsof die voor haar zelf spreektzij heeft de hele staat Isral + 4 mannen om haar heen die allemaal in haar oor fluisteren hoe ze zich moet gedragen om hun imago te bewaren. Die gozer die naast haar zat is dezelfde die mee was met Netta destijds en alle eer begon op te strijken op camera toen Netta gewonnen had. Dat soort onvolwassen gedrag is de ware aard van velen Israliers. Ongelofelijk zoutig en altijd het slachtoffer
Het heeft ook een geschiedenis he, ontzettend kinderachtig gedrag van de Isralische delegatie. Zeer ongepast ook voor een land waarvan de deelname zo controversieel is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef TweedeKlum het volgende:
De Isralische zangeres komt iig een stuk volwassener over dan die Klein.
En dan nog op 2% staanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Om toch een beetje bij Joost te blijven, in 12 uur is het liveoptreden:
Youtube
839.000 keer bekeken en heeft 42.000 likes.
Tiktok:
2,9 miljoen views en 348.000 likes.
Hatseflats.![]()
Is natuurlijk de kans dat je #1 wordt, dus in acht nemende wie je tegenstanders zijn en wat er van de jury verwacht kan worden.quote:
Daarmee is het nu al het meest bekeken en gelikte live-optreden op Tiktok. Dus ook als je de eerste semi meeneemt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Om toch een beetje bij Joost te blijven, in 12 uur is het liveoptreden:
Youtube
839.000 keer bekeken en heeft 42.000 likes.
Tiktok:
2,9 miljoen views en 348.000 likes.
Hatseflats.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:35 schreef superniger het volgende:
Joost is te veel in zichzelf gaan geloven.
Met zijn anti-Isral trekjes.
Help, iemand toont een beetje persoonlijkheid en laat zijn mening een beetje doorschijnen. Wat arrogant!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:35 schreef superniger het volgende:
Daarom is het zo vreemd dat hij op 2% staat. Populairste nummer van alle deelnemers en niet enkel in Nederland maar in heel Europa.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daarmee is het nu al het meest bekeken en gelikte live-optreden op Tiktok. Dus ook als je de eerste semi meeneemt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:35 schreef superniger het volgende:
Zag net nog een filmpje dat ze daar bij een treinstation ook allemaal Europapa aan het zingen waren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is het zo vreemd dat hij op 2% staat. Populairste nummer van alle deelnemers en niet enkel in Nederland maar in heel Europa.
Ik denk al een tijdje niet meer dat we winnen maar alsnog hoog eindigen is wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:40 schreef Marsenal het volgende:
Winst van het festival lijkt me wel uitgesloten, dat moet wel losgelaten worden.
BAM! Zo mag ik het lezen. Persoonlijkheid hebben is vies en zo niet-Nederlands.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Help, iemand toont een beetje persoonlijkheid en laat zijn mening een beetje doorschijnen. Wat arrogant!
Onder deze omstandigheden is een Top 10 denk ik heel netjes. Top 5 het maximale.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk al een tijdje niet meer dat we winnen maar alsnog hoog eindigen is wel leuk.
Israel wint is duidelijk sinds gisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:40 schreef Marsenal het volgende:
Vond het er erg leuk en dynamisch uitzien, heel cool dat het hele publiek uit zn plaat ging. Winst van het festival lijkt me wel uitgesloten, dat moet wel losgelaten worden. Maar leuk is het zeker.
Ik ga nog voor de top 5.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:42 schreef silverevlis het volgende:
Onder deze omstandigheden is een Top 10 denk ik heel netjes. Top 5 het maximale.
Kinderen stemmen niet. Die kijken maar een dag later terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:55 schreef Greys het volgende:
Er is n ding fijn aan de vroege startplek. Dat extra veel kinderen kunnen genieten van z'n optreden.
Als 11-jarige keek en stemde ik gewoon met mijn moeders telefoon of de huistelefoon hoor! Mocht alleen niet opblijven tot het einde, want dat was echt te laat. Bedoel niet alleen kinderen van 5quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Kinderen stemmen niet. Die kijken maar een dag later terug.
toen waren ze nog stiekem bezig met een genocide en keek ik toch nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ze met die hysterische kip wonnen. En toch zit ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |