Viel wel op ja, bij Malta lieten ze zelfs alleen een stukje dans, zonder zang zien. Rare keuze voor recaps.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:25 schreef spapaars het volgende:
Als je zo vroeg moet optreden, is het niet te hopen met het overzicht laat op de avond, net als gisteren, een pratende Joost laten zien.
Landen mogen zelf de recap momenten kiezenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Viel wel op ja, bij Malta lieten ze zelfs alleen een stukje dans, zonder zang zien. Rare keuze voor recaps.
Dat is al jaren zo, volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:32 schreef spapaars het volgende:
Vreemde keuze om Joost op 5 te zetten, ze pieken te vroeg.
En ook best gek dat de volgorde gewoon wordt bepaald, en niet via loting.
Onbehoorlijke vraag, onbehoorlijke ingreep van Joost. Het zijn momenten als dit die het politiek maken en Israel de proteststem geeft.quote:Een Poolse verslaggever vroeg haar of ze er ooit bij stil had gestaan dat ze door haar aanwezigheid een gevaar vormt voor de andere artiesten en het publiek.
Golan leek er even geen raad mee te weten, waarna de man die de leiding had over de persconferentie ingreep door te zeggen dat ze daar niet op hoefde te antwoorden.
"Waarom niet?", sprong Klein, die naast haar zat, daar op in.
Ik heb de indruk dat de delegaties daar zelf ook invloed op hebben aangezien toen ze dat lieten zien Joost in een minimale setting met maar 2 anderen op de bank zat en dat weer intens meebeleefde terwijl even later de hele bank vol zat met uitzinnige Joost en aanhang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:32 schreef spapaars het volgende:
Vreemde keuze om Joost op 5 te zetten, ze pieken te vroeg.
En ook best gek dat de volgorde gewoon wordt bepaald, en niet via loting.
Regels zijn toch veranderd dit jaar, stemmen vanaf het begin?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:39 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijklijk dat Joost als 5e moet. Hoe kun je nou het populairste nummer zo’n beetje van de wedstrijd een plek van niks geven? Dit gaat echt een hoop stemmen kosten.
Waar kan ik dit vinden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:03 schreef Za het volgende:
Joost is het blijkbaar niet eens met de deelname van Israel (recht op zijn eigen mening).
Hij heeft ook geweigerd met Galan op de foto te gaan of zich te laten filmen of interviewen door de delegatie.
Toen hebben ze hem stiekem gefilmd met een sigaret (of jointje) en dat online gezet.
Oh! Vind het nog steeds een rare keuze, maar dat wist ik niet! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Landen mogen zelf de recap momenten kiezen
Er stond een filmpje op X en dat is ook wel hier op het forum gepost. Ik kan het nu in de wirwar van ESF gerelateerde posts niet meer terugvinden.quote:
De meeste mensen zullen wel wachten tot alles geweest is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Regels zijn toch veranderd dit jaar, stemmen vanaf het begin?
Dat zei ik ook toen ze met die hysterische kip wonnen. En toch zit ik hierquote:
Ik vrees dat je de aandachtsspanne van de mensen tegenwoordig overschatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen wel wachten tot alles geweest is.
Ik riep het al toen Conchita won.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ze met die hysterische kip wonnen. En toch zit ik hier
En die stemmen misschien via hun ouders direct !quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:55 schreef Greys het volgende:
Er is één ding fijn aan de vroege startplek. Dat extra veel kinderen kunnen genieten van z'n optreden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:55 schreef LaDaDiDa het volgende:
Vind het helemaal geen sympathieke gast meer na dit filmpje. Maar vond ik eigenlijk sowieso al niet. Direct een 20 jarige medekandiaat aanvallen (Israel) en verveeld en flauw antwoorden op vragen.
Laat de roem nu al naar z'n hoofd stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |