abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213493598
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 02:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk wordt Joost gewoon opgeofferd om Israël te stoppen. :')
Niet “eigenlijk”, dat is de hele reden. Want twee televotingmagneten Nederland en Oekraïne zo vroeg zetten kost klauwen met geld aan gemiste televoting-opbrengsten.

Het geeft ergens ook een gevoel van trots dat Nederland (en Oekraïne) blijkbaar zo sterk is dat wij de enige zijn die voor dit doel opgeofferd kunnen worden, ook als twee recente winnaars uiteraard.

Maar goed, dit heeft verder niets met een verstandige of representatieve volgorde te maken uiteraard. Tussen Ierland en Zwitserland zit een enorm kwaliteitsgat (alleen Italië als onderste helft Top 10 televoting), dus dit is totaal geen gebalanceerde show.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213493643
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef Em31 het volgende:
Wij hebben gewoon de kutste plek van de uptempo nummers gekregen.
Raar dat Estland gewoon later moet dan Nederland
pi_213493663
Dit voelt wel heel naar na het stiekem filmen van Joost van de Israëlische delegatie nadat hij een foto weigerde. En het was ook best vreemd dat Israël naast Joost werd gezet bij de persconferentie terwijl ze dat toch altijd op volgorde doen? Dus dan zou Noorwegen ertussen moeten zitten.. en nu in de startvolgorde dus ook weer na elkaar.
pi_213493693
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Niet “eigenlijk”, dat is de hele reden. Want twee televotingmagneten Nederland en Oekraïne zo vroeg zetten kost klauwen met geld aan gemiste televoting-opbrengsten.

Het geeft ergens ook een gevoel van trots dat Nederland (en Oekraïne) blijkbaar zo sterk is dat wij de enige zijn die voor dit doel opgeofferd kunnen worden, ook als twee recente winnaars uiteraard.

Maar goed, dit heeft verder niets met een verstandige of representatieve volgorde te maken uiteraard. Tussen Ierland en Zwitserland zit een enorm kwaliteitsgat (alleen Italië als onderste helft Top 10 televoting), dus dit is totaal geen gebalanceerde show.
Vind ik oprecht gewoon naar en sneu voor Joost ook. Dit gaat waarschijnlijk heel wat televotepunten kosten en daarnaast zullen veel mensen zelfs zijn hele optreden gewoon missen want er wordt vaak ook later ingeschakeld.

En Oekraïne heeft het gok ik beter of zowat even goed gedaan als Kroatië in de semi, want die op 2 zetten slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.
pi_213493696
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:43 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Raar dat Estland gewoon later moet dan Nederland
Estland, Finland, Armenië, Griekenland, gewoon allemaal. :{
pi_213493703
Mensen die zich druk maken over plek 5 :') dit nummer is al zo ingeprent bij zoveel mensen in Europa dat het ook helemaal niet meer uitmaakt of ze nu tweede, vijfde of twintigste aan de beurt zijn.

Ik snap ook trouwens niet het geklaag voor de semis bij de staging van Joost, er is helemaal niks mis mee, zelfs de beste Nederlandse staging ooit ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator vrijdag 10 mei 2024 @ 08:02:47 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213493730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:59 schreef TLC het volgende:
Mensen die zich druk maken over plek 5 :') dit nummer is al zo ingeprent bij zoveel mensen in Europa dat het ook helemaal niet meer uitmaakt of ze nu tweede, vijfde of twintigste aan de beurt zijn.

Ik snap ook trouwens niet het geklaag voor de semis bij de staging van Joost, er is helemaal niks mis mee, zelfs de beste Nederlandse staging ooit ^O^
Bij mij staat TCL op 1 qua staging
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213493733
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:49 schreef d_elise het volgende:
Dit voelt wel heel naar na het stiekem filmen van Joost van de Israëlische delegatie nadat hij een foto weigerde. En het was ook best vreemd dat Israël naast Joost werd gezet bij de persconferentie terwijl ze dat toch altijd op volgorde doen? Dus dan zou Noorwegen ertussen moeten zitten.. en nu in de startvolgorde dus ook weer na elkaar.
Alles voor het effect.
Joost is het blijkbaar niet eens met de deelname van Israel (recht op zijn eigen mening).
Hij heeft ook geweigerd met Galan op de foto te gaan of zich te laten filmen of interviewen door de delegatie.
Toen hebben ze hem stiekem gefilmd met een sigaret (of jointje) en dat online gezet.
Maar hij was idd naast haar gepositioneerd bij de Pers ronde, en hangt vervolgens een vlag over zijn hoofd zodat hij haar niet ziet, maakt 2x een opmerking wanneer haar wat gevraagd wordt, knikt nee wanneer ze antwoord geeft (X staat er vol mee) en geeft een insinuerend antwoord over de EBU, je merkt boosheid.
Nu moet hij zaterdag optreden voor Israël, hij zou dus na zijn optreden iets kunnen zeggen voor hij wegloopt, gezien alle emoties hieromheen sluit ik het gewoon niet uit.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:07:43 #84
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493759
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:56 schreef Em31 het volgende:

[..]
Vind ik oprecht gewoon naar en sneu voor Joost ook. Dit gaat waarschijnlijk heel wat televotepunten kosten en daarnaast zullen veel mensen zelfs zijn hele optreden gewoon missen want er wordt vaak ook later ingeschakeld.

En Oekraïne heeft het gok ik beter of zowat even goed gedaan als Kroatië in de semi, want die op 2 zetten slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.
Ik hoop dat zijn nummer alsnog genoeg aandacht heeft gehad / indruk (heeft) gemaakt voor een top 10 classificering, want dat verdient hij.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:08:18 #85
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213493765
Aran zo bij 538.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:08:51 #86
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213493770
Maar wat is die 5e startplek jonguh :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:09:49 #87
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 07:59 schreef TLC het volgende:

De staging vond ik heel leuk en origineel w/
De rest van de stagings in zijn semi waren niet memorabel, behalve misschien Nemo op zijn tol.
Viel me echt 100% mee.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:11:20 #88
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493791
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:08 schreef GeorgeM het volgende:
Maar wat is die 5e startplek jonguh :(
Aandacht wegtrekken bij Israel.
pi_213493813
Is niemand hier kritisch over dit lied?
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:14:16 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213493814
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 05:47 schreef Za het volgende:
[ x ]
Eventjes, wie is Joost Klein om zich als coördinator van de persconferentie op te werpen en te bepalen wat een ander wel of niet moet/mag antwoorden?
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:15:48 #91
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493827
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om aan Israel te denken. Ik hoop dat Joost dat ook niet (meer) doet en dat hij vanavond maar zeker morgenavond zijn beste optreden van de afgelopen maanden neerzet!
:J w/
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:16:47 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213493842
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:03 schreef Za het volgende:

[..]
Alles voor het effect.
Joost is het blijkbaar niet eens met de deelname van Israel (recht op zijn eigen mening).
Hij heeft ook geweigerd met Galan op de foto te gaan of zich te laten filmen of interviewen door de delegatie.
Toen hebben ze hem stiekem gefilmd met een sigaret (of jointje) en dat online gezet.
Maar hij was idd naast haar gepositioneerd bij de Pers ronde, en hangt vervolgens een vlag over zijn hoofd zodat hij haar niet ziet, maakt 2x een opmerking wanneer haar wat gevraagd wordt, knikt nee wanneer ze antwoord geeft (X staat er vol mee) en geeft een insinuerend antwoord over de EBU, je merkt boosheid.
Nu moet hij zaterdag optreden voor Israël, hij zou dus na zijn optreden iets kunnen zeggen voor hij wegloopt, gezien alle emoties hieromheen sluit ik het gewoon niet uit.
Dank voor de toelichting, zielig ventje eigenlijk wel…
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:18:13 #93
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:14 schreef Loverboii het volgende:
Is niemand hier kritisch over dit lied?
Zeker zijn hier mensen met kritiek op het lied, alle meningen zijn welkom! (Zolang het netjes en respectvol blijft)
pi_213493865
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eventjes, wie is Joost Klein om zich als coördinator van de persconferentie op te werpen en te bepalen wat een ander wel of niet moet/mag antwoorden?
Zij moeten elke vraag over Israël beantwoorden, Joost krijgt daarvoor nog een vraag die die richting opstuurt. Ondertussen wordt hij ook nog even door die delegatie stiekem gefilmd en belachelijk gemaakt. Dus ik snap dan wel even dat je zoiets eruit floept als er bij hen wel meteen wordt geroepen dat ze de vraag niet hoeven te beantwoorden.
pi_213493878
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:03 schreef Za het volgende:

[..]
Alles voor het effect.
Had hij gister aan het eind van het optreden nou “no war” of “no rules” geroepen? Ik las het op X, maar heb het zelf niet gehoord.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213493891
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Zij moeten elke vraag over Israël beantwoorden, Joost krijgt daarvoor nog een vraag die die richting opstuurt. Ondertussen wordt hij ook nog even door die delegatie stiekem gefilmd en belachelijk gemaakt. Dus ik snap dan wel even dat je zoiets eruit floept als er bij hen wel meteen wordt geroepen dat ze de vraag niet hoeven te beantwoorden.
Ze komt voor de muziek, maar vergat te vermelden dat haar liedje eerst over 7 oktober ging. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:22:25 #97
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493900
quote:

[..]
Helaas heeft door de deelname van Israel, toegestaan door de EBU, deze editie een ongewilde extra lading gekregen. Ieder reageert daar op zijn eigen manier op.

Betwijfel inderdaad ook of dit zijn meest slimme zet was…
pi_213493904
quote:

Hij vraagt waarom niet, dat is iets anders dan het bepalen.
Er liggen snipers op de daken, extreme bewaking, een rituele Koran verbranding voor de deur.
Misschien had hij geen zin in al die ellende, danwel is hij daadwerkelijk van mening dat door Israel te laten participeren andere deelnemers cq bezoekers in gevaar worden gebracht, was hij benieuwd naar het antwoord op die vraag.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:23:35 #99
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213493910
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dit ook ja. Of het slim was van Joost, ik betwijfel het. Snáp ik het? Ja, ook wel.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 08:24:58 #100
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213493930
Inderdaad, goed dat ie zichzelf blijft :J.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')