Het was echt heel erg slecht technisch gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
Over Joost z'n optreden zelf nog even, super atmosfeer, publiek ging los. Maar ik vond het hier en daar wel heel erg wankel. M'n ik-hou-van-goede-vocalen-op-het-ESF ziel heeft het hier toch wat moeilijk mee.
Alleen dit is al een enorme winst inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:10 schreef Em31 het volgende:
Het publiek zo keihard horen meezingen tijdens een nummer van Nederland ga ik niet snel vergetenwas echt fantastisch om te horen
Er was erg veel Nederlands publiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef yvonne het volgende:
Het leek wel of ze ook de nederlandse tekst massaal meezongen terwijl het hun taal niet is
True, maar ik vind gewoon alles zo leuk..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was erg veel Nederlands publiek.
En "Europapa" kan iedereen uitspreken![]()
Ondertitelingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Wat was nou de verrassing waar het al weken over ging
Is ook! Gewoon lekker van genietenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, maar ik vind gewoon alles zo leuk..
De ondertiteling bij de outtro.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Powerpoint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Heb je staan hakken zoals je vooraf zei?quote:
Uiteraard. Lekker ook die harde tweede beat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je staan hakken zoals je vooraf zei?
Klopt, ik heb het namelijk al 5000 keer bekeken om het publiek weer te horen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
Aantallen views lijkt nog niet helemaal geupdate
Ze hebben gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dons eerder ook al, Bambie dinsdag ook.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef hole1988 het volgende:
Vraag: Do you think that your song can unite us all by music.
Joost: I think that's a good question for the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Denk dat hij bedoelt dat ligt eraan of ik win of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef hole1988 het volgende:
Vraag: Do you think that your song can unite us all by music.
Joost: I think that's a good question for the EBU.
Being there cost EBU 10 miljoen extra in my reaction on Israel..quote:
Ebu corruptie zou mij niet verbazen. Punt is dat is niet te bewijzenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:28 schreef Vrieskist het volgende:
Heeft Isral wat sim kaarten geregeld of is er meer aan de hand?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef grazz het volgende:
Van Aftonbladet, Zweedse krant. 35000 mensen hebben reeds gestemd. NL tweede. Israel hier ook op 1.
[ afbeelding ]
Backings mogen sinds 2021 op track staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef Cosima het volgende:
wow dit was echt amazing. Ik ben zo trots op Joost, wat een feestje. Nu alles hier bij lezen. Vind het lastig dat er kritiek is op het zingen. Ik hoorde een paar keer dat hij buiten adem leek, maar de coupletten enzo dat doet hij toch zelf en staat niet op track? Ik hoor dat nooit zo goed.
En was het nou sinds dit jaar dat dat berhaupt mag? Voorheen moest alles live toch? Had hij dan een probleem gehad?
Als Isral wint wordt het een jaar lang drama van alle kanten. Zelfs als een ander land het voor/met ze organiseert. Dus ik hoop op een wonder dat het niet gebeurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef grazz het volgende:
Van Aftonbladet, Zweedse krant. 35000 mensen hebben reeds gestemd. NL tweede. Israel hier ook op 1.
[ afbeelding ]
Daar gaat je mooie startplek Joostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef thomas19844 het volgende:
Ik wist dat hij niet blij met de EBU was. Dat antwoord was zeer duidelijk. Hij is het absoluut niet eens met bepaalde dingen die hij niet mag doen.
De AR. Maar die was alleen in ARmeni te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef grazz het volgende:
Van Aftonbladet, Zweedse krant. 35000 mensen hebben reeds gestemd. NL tweede. Israel hier ook op 1.Is die poll te fok-fucken of gaat dat op IP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe...Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is die poll te fok-fucken of gaat dat op IP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |