Dat laatste kan makkelijk dat is namelijk niet te controlerenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, vooral dit dus.
Je bent toch fucking ervaren genoeg om dit aan te zien komen. Om één land niet voor de kop te stoten stoot je nu tientallen landen voor de kop en raak je ook een hoop fans kwijt. Als Israël wint dan heeft EBU echt een probleem. Als ze Israël niet laten winnen, terwijl ze wel de stemmen krijgen, hebben ze ook een probleem, dus hoe dan ook zijn ze fucked.
Ja nu je het zegt lol vreemdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Bambie heeft eerste helft, net als Griekenland dit klopt dus niet
Is dan niks meer echt in de wereld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat laatste kan makkelijk dat is namelijk niet te controleren
Ja, ik zat me ook net te bedenken hoe ik dit bijvoorbeeld aan een kennis zou uitleggen als die me naar m'n avond zou vragen.quote:
Bezoek ging meteen na semi weg hier "Zodat we allemaal voor middernacht in bed liggen"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, ik zat me ook net te bedenken hoe ik dit bijvoorbeeld aan een kennis zou uitleggen als die me naar m'n avond zou vragen.
Gewoon standaard te veel betalen, dan krijg je fijne brieven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel brieven van de belastingdienst, fuck
Betaal helemaal niksquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gewoon standaard te veel betalen, dan krijg je fijne brieven.
Dat moet ik nog steeds opzeggen, ik kan m'n ¤10,99 wel beter gebruiken.quote:
Geen plasemmer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga even m'n bed uit om te plassen nu. Dan weten jullie dat. Stuur geen hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |