Om Baby Lasagna te quoten "There's no going back"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:47 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als het een persoonlijke favoriet is, is dat natuurlijk prima, maar ik zou het zooooó zonde vinden als het nu een pure politieke stemming wordt.
Als Israel wint boycot ik allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ga je volgend jaar nog kijken? Ik denk zelf ik niet.
Dat boooo vind ik eigenlijk ook niet wat erbij zou moeten horen. Eden is ook maar een jong meisje. De storm moet niet tegen haar gericht worden.quote:
Ze wist dondersgoed waarom ze meedoet, makkelijk scoren etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat boooo vind ik eigenlijk ook niet wat erbij zou moeten horen. Eden is ook maar een jong meisje. De storm moet niet tegen haar gericht worden.
Ik moest echt hardop knorlachen.quote:
Heb je gezien wat zij en haar gevolg met Joost hebben gedaan?! Sorry, ik heb geen medelijden met haar. Iemand met een gezond verstand had sowieso al bedankt maar haar naïviteit is geen excuus voor haar onwetendheid en gedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat boooo vind ik eigenlijk ook niet wat erbij zou moeten horen. Eden is ook maar een jong meisje. De storm moet niet tegen haar gericht worden.
Nou, vooral dit dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hele Eurovisie is meer dan ooit een politiek ding geworden. Hierdoor. Heel slecht voor de naam van het Songfestival en ik snap niet dat de EBU dat niet in heeft gezien vooraf.
ALS dit klopt dan heeft Joost het heel goed gedaan in de halve finale. Net voor de pauze dat is fantastisch! Israël op een random plek mooiquote:
Ja nu ik beter kijk wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een hele vage running order.
Van onder naar bovenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een hele vage running order.
En die moeten we dan ondersteboven lezen ofzo aangezien Zweden als eerste moet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |