Let op; deze video is voor Max, niet voor HBO Max. De video voor HBO Max is 14 seconden korter:quote:
Staat me vaag iets van bij. Zal straks nog eens kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:22 schreef potjecreme het volgende:
Hebben meer mensen deze docu serie gekeken? Bijna de hele tijd verbaasd gekeken.
Doorzetten!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog niet eerder gezien, nu met de eerste aflevering bezig. Maar wat gaat het traaaaaaag….
Heb ‘m uitgezeten, speciaal voor jouquote:
Bij deze cult bleef ik mij afvragen, hoe dan? Hoe werkt hun brein. En dat leuren met haar lijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ‘m uitgezeten, speciaal voor jou
Heb betere cult-docu’s gezien. Ook slechtere.
Ze waren iig allemaal knettergek.
Oh en die Jason vond ik echt een ongelofelijke engnek
Dat heb ik met elke cultquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij deze cult bleef ik mij afvragen, hoe dan? Hoe werkt hun brein. En dat luren met haar lijk.
Nee, zegt me niks. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heb ik met elke cult
Ja dat leuren met dat blauwe lijk was behoorlijk creepy
Heb je Twinflames gezien? Volgens mij Netflix, wel een aanrader.
Escaping Twin Flames is de volledige titel en idd op Netflix.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks. Bedankt voor de tip!
ik heb ooit drie afleveringen gekeken en het boeide mij ook niet zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef Nielojram75 het volgende:
Serieloos momenteel..
Heb een aflevering van The Wire gekeken, pakte mij niet enorm..
Doorkijken?
Wat is er zo geweldig aan?
( Ik had zoiets ook bij Ozark, uiteindelijk 3x alle seizoenen gekeken..)
Oi. The Wire is briljant.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef Nielojram75 het volgende:
Serieloos momenteel..
Doorkijken?
Ik heb ook moeten doorzetten. 3 a 4 pogingen gedaan Daarna verslaafd en beste serie ooit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef Nielojram75 het volgende:
Serieloos momenteel..
Doorkijken?
Maar, wat gaf jou de doorslag dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten doorzetten. 3 a 4 pogingen gedaan Daarna verslaafd en beste serie ooit.
Even voor mezelf sprekend: ik moet er eigenlijk gewoon gelijk inzitten. Boeit het dan nog niet na 2-3 afleveringen dan kap ik ermee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:56 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Maar, wat gaf jou de doorslag dan?
Ik snap dat iets moet groeien, in een goede serie, dan wordt alles tot in de puntjes uitgewerkt, maar wat was het dan?
Ik snap je. Ik wil aflevering 2 ook een beetje het wow-gevoel hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even voor mezelf sprekend: ik moet er eigenlijk gewoon gelijk inzitten. Boeit het dan nog niet na 2-3 afleveringen dan kap ik ermee.
The Wire en Breaking Bad zijn de enige 2 series die ik een kans of 3-4 heb gegeven.
Er zijn zoveel series die wel gelijk boeien, spendeer ik liever mijn tijd aan
Ik heb zelfs series tot aflevering 6 gekeken en toen besloten niet verder te kijken, dat is pas zonde van je tijd.. maar series zijn ook lastiger geworden merk ik. Er komt elke week wat nieuws uit, series uit het verleden moeten ook nog bekeken wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even voor mezelf sprekend: ik moet er eigenlijk gewoon gelijk inzitten. Boeit het dan nog niet na 2-3 afleveringen dan kap ik ermee.
The Wire en Breaking Bad zijn de enige 2 series die ik een kans of 3-4 heb gegeven.
Er zijn zoveel series die wel gelijk boeien, spendeer ik liever mijn tijd aan
Dat is echt een fantastische seriequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:57 schreef Elvi het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan The Righteous Gemstones en vandaag seizoen 1 al uitgekekenTopserie! Straks meteen door met seizoen 2.
Het is de bedoeling dat je dat niet pakt: je kijkt mee met het politieteam dat ook totaal niet weet waarmee ze te maken hebben en de slang van de dealers ook niet begrijpen. De eerste afleveringen zijn bewust tamelijk verwarrendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef Nielojram75 het volgende:
Serieloos momenteel..
Doorkijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |