Nou sterker nog, als ik nu bij Eurosport doorklik naar beschikbare abonnementen kom ik al bij HBO Max terecht.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:42 schreef TAmaru het volgende:
Ik vraag mij af wat het betekent voor de toekomst van de Eurosport Player. Die heb ik nu voor 40 euro per jaar. Die prijs wordt geloof ik binnenkort al flink verhoogd, maar als ik dat via HBO Max zou moeten bekijken, hebben we het over 15 euro per maand.
Laat me weten wat er gebeurt met de aboprijsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je abo verandert in de basis niet met zo'n add-on, dus lijkt me niet.
Ik ga het ontdekken, ik wil toch echt Le Mans kunnen kijken.
Ik weet het later vandaag.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laat me weten wat er gebeurt met de aboprijs
Neen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe vraagje: Als ik de add-on sport toevoeg, verlies ik dan de 50% korting?
Volgens mij zend RTL 7 / Videoland het ook gewoon uit en Eurosport op tv.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je abo verandert in de basis niet met zo'n add-on, dus lijkt me niet.
Ik ga het ontdekken, ik wil toch echt Le Mans kunnen kijken.
Ja, nee, ik geef de voorkeur aan elders.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Volgens mij zend RTL 7 het ook gewoon uit.
Eurosport zend het ook op tv uit. Gok dat je gewoon de Eurosport stream krijgt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik geef de voorkeur aan elders.
De tv-uitzending wisselt af met Eurosport2. Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Eurosport zend het ook op tv uit. Gok dat je gewoon de Eurosport stream krijgt.
Ja. Als je nu ook een nieuw Eurosport abo wil afsluiten, verwijst 'ie je door naar hbomax. In de app ziet het er qua streams ook gewoon hetzelfde uit, braaf per sport en per evenement gerangschikt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:43 schreef TAmaru het volgende:
maar krijgen we op HBO Max ook alle streams die Eurosport aanbiedt? of alleen ES 1 en 2?
Ok, dus de Eurosport Player gaat gewoon op in HBO Max merk ik al, waarbij je dus minimaal 15 euro kwijt bent per maand voor dezelfde ervaring zonde reclame. Walgelijk weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Als je nu ook een nieuw Eurosport abo wil afsluiten, verwijst 'ie je door naar hbomax. In de app ziet het er qua streams ook gewoon hetzelfde uit, braaf per sport en per evenement gerangschikt.
[ afbeelding ]
Screenshotje van m'n telefoon.
Geen idee hoe lang de Eurosport Player actief blijft, alleen je er nieuw op abonneren kan inderdaad niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, dus de Eurosport Player gaat gewoon op in HBO Max merk ik al, waarbij je dus minimaal 15 euro kwijt bent per maand voor dezelfde ervaring zonde reclame. Walgelijk weer.
Is toch schandalig. Mag dat zomaar? Ik abonneer mij in november voor een jaar op Eurosport Premium en dat abonnement wordt dan in juli zomaar stopgezet?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang de Eurosport Player actief blijft, alleen je er nieuw op abonneren kan inderdaad niet meer.
Edit: nog anderhalve maand.
https://help.eurosport.com/nl/Answer/Detail/000004690
Blijkbaar krijg je het restant van het abonnementsgeld terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is toch schandalig. Mag dat zomaar? Ik abonneer mij in november voor een jaar op Eurosport Premium en dat abonnement wordt dan in juli zomaar stopgezet?
Het is toch een beetje alsof je altijd een kilo tomaten op de markt koopt voor 4 euro. Opeens zegt de marktkoopman: vanaf volgende week kost een kilo tomaten 6 euro, maar dan moet je er ook nog verplicht een kilo bananen bij nemen van 10 euro, terwijl je geen bananen lust.
Wellicht heb jij al HBO dan? Want die heb ik niet dus daar zou ik dan ook nog een abo op moeten nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je het restant van het abonnementsgeld terug.
Maar de OS kijken via Eurosport zit er dus blijkbaar niet in.![]()
Volgende maand dus die sport add-on maar aanzetten.
OS zit al in het standaard HBO MAX abonnement. Daar is geen Sport addon voor nodigquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je het restant van het abonnementsgeld terug.
Maar de OS kijken via Eurosport zit er dus blijkbaar niet in.![]()
Volgende maand dus die sport add-on maar aanzetten.
Ja eh, geen idee wat er in de voorwaarden van Eurosport staat, ik val erin vanuit de "ik heb al HBOMax"-invalshoek.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is toch schandalig. Mag dat zomaar? Ik abonneer mij in november voor een jaar op Eurosport Premium en dat abonnement wordt dan in juli zomaar stopgezet?
Het is toch een beetje alsof je altijd een kilo tomaten op de markt koopt voor 4 euro. Opeens zegt de marktkoopman: vanaf volgende week kost een kilo tomaten 6 euro, maar dan moet je er ook nog verplicht een kilo bananen bij nemen van 10 euro, terwijl je geen bananen lust.
Ja, heb al HBO met de 50% korting.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wellicht heb jij al HBO dan? Want die heb ik niet dus daar zou ik dan ook nog een abo op moeten nemen.
Dan kan je gewoon Olympische Spelen kijken zonder sport add-on.quote:
Je kunt die add-on gewoon aan en uit zetten met behoud van je 50% korting op het hoofdabonnement. Dat werd een aantal keer bevestigd op X:quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe vraagje: Als ik de add-on sport toevoeg, verlies ik dan de 50% korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |