even geduld tot 11 juno want die hele database wordt dan pas over gezetquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:01 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, ik dus.
App werkt niet meer op tv, op telefoon en kan ook niet meer inloggen via website op laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:17 schreef superniger het volgende:
Dune 2 nu op HBO.@PirESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf je het op?
Tap tap tap
Ik heb een reminder in mijn agenda gezet voor komend weekend.quote:
say yes to the dress, verdomme!quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb die bende opgezegd, prijsverhoging en die TLC meuk erbij was mij te veel van het goede.
In een arm land zoals Portugal wonenquote:
Alles? Want het is een fusie, dus alles van Discovery+ wordt beschikbaar in HBO Max.quote:Op woensdag 22 mei 2024 @ 16:23 schreef Basp1 het volgende:
Wat gaan we nu dadelijk van discovery erbij krijgen is dat nu al duidelijk?
Dat zal toch maar heel tijdelijk zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
De Amerikaanse catalogus is weer te benaderen met je Nederlandse HBO Max login
misschien dan binnenkort toch eens Oz kijken
[ afbeelding ]
Ik gok dat je vpn aan hebt? Via de zoekfunctie zie ik je serie iig niet verschijnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
De Amerikaanse catalogus is weer te benaderen met je Nederlandse HBO Max login
misschien dan binnenkort toch eens Oz kijken
[ afbeelding ]
Smart DNS in dit geval. www.smartdnsproxy.comquote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik gok dat je vpn aan hebt? Via de zoekfunctie zie ik je serie iig niet verschijnen.
Het werkt net zo goed als voordat 23 mei vorig jaar ze in Amerika al over gingen naar Max. Dus ik voorzie weinig problemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat zal toch maar heel tijdelijk zijn neem ik aan?
Je abo verandert in de basis niet met zo'n add-on, dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe vraagje: Als ik de add-on sport toevoeg, verlies ik dan de 50% korting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |